تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798130408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش سقف آسان خرید بانک تجارت تا 200میلیون تومان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افزایش سقف "آسان خرید" بانک تجارت تا 200میلیون تومان
مهمترین هدف بانک از ارائه خدمت "آسان خرید" حمایت از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایرانی و تسهیل دسترسی مردم به کالاها و خدمات مورد نیاز خود با روشی جدید و هزینه کمتر است.
آفتاب‌‌نیوز : هیبت ا... سمیع رییس هیات مدیره بانکتجارت روز دوم مهر ماه طی گفتگویی به لزوم بهبود شرایط کسب و کار تولید کنندگان داخلی پس از توافق هسته ای اشاره کرد و گفت:  در این شرایط عضویت فروشگاه ها و تولید کنندگان محصولات ایرانی در شبکه آسان خرید ، مزیت خرید اقساطی این محصولات را برای مصرف کنندگان فراهم نموده و علاوه بر آن رقابت پذیری تولیدات ایرانی را در برابر نمونه های مشابه خارجی افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی، رییس هیات مدیره بانک تجارت یادآور شد: در شرایط کنونی کشور و با توجه به سطح متوسط درآمد قریب به اتفاق اقشار جامعه،آسان خرید بانک تجارت امکان مناسبی برای مشتریان بانک و سایر هموطنان است تا ضمن افزایش قدرت خرید، کالای مورد نیاز خود را با تنوع و اطمینان بیشتر تهیه و خریداری نمایند.در قالب طرح آسان خرید مشتریان بانک تجارت می توانند وجوه مورد نظر خود برای خرید هر گونه کالا و خدمات را در بانک سپرده گذاری کرده و علاوه بر دریافت سود سپرده ،کالای مورد نظر را با اعتباری که در قالب طرح آسان خرید دریافت کرده اند خریداری و وجه آن را بصورت اقساطی پرداخت کنند.

سمیع خاطر نشان کرد: تولید کنندگان داخلی و فروشگاههای عضو شبکه آسان خرید نیز در این طرح تعداد مشتریان و میزان فروش خود را افزایش داده و با اطمینان از تضمین بانک تجارت برای پرداخت اقساط کالاهای فروخته شده، تمایل بیشتری به فروش اقساطی کالا و خدمات پیدا می کنند. وی با اشاره به اجرای فاز نهایی پیاده سازی پروژه آسان خرید در استانهای مختلف کشور یادآور شد: با همکاری بانک و شرکت ایران کیش، هم اکنون مشتریان عزیز و فروشندگان کالا و خدمات می توانند در سراسر کشور نسبت به عضویت در شبکه آسان خرید اقدام کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

رییس هیات مدیره بانک تجارت اعضای شبکه آسان خرید بانک تجارت را طیف گسترده ای از سپرده گذاران و کارکنان سازمانها ،نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی دانست و خاطر نشان کرد: همه مشتریان سپرده گذار در بانک تجارت می توانند قابلیت آسان خرید را بر روی تجارت کارت خود فعال نمایند و از مزایای خرید اقساطی کالا و خدمات استفاده کنند. از جمله مزیت های آسان خرید در دوره جدید می توان به افزایش قدرت خرید اعضا تا سقف 2 میلیارد ریال و افزایش تعداد اقساط پرداختی تا 60 قسط اشاره کرد. وی افزود: مدیران شرکتها و سازمانها نیز برای بهره مندی کارکنان خود از مزیت و خدمات شبکه گسترده آسان خرید می توانند به شعب بانک تجارت مراجعه نموده و زمینه عضویت کارکنان خود را در این شبکه فراهم کنند .

سمیع در ادامه با ارزیابی شرایط بازار عرضه و تقاضا ، اجرای پروژه آسان خرید در سراسر کشور و در شرایط کنونی را فرصتی مناسب برای کمک به رونق کسب و کار تولید کنندگان و بازرگانان ایرانی و حمایت عملی از پیشبرد اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد:شبکه آسان خرید علاوه برحوزه خرید کالا و خدمات ، استفاده از خدمات گردشگری ،دریافت خدمات درمانی و ... را نیز شامل می شود. 




۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن