تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798071695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش نوزاد توسط مادران باردار معتاد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



فروش نوزاد توسط مادران باردار معتاد
روز نو : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر رفع خلأهای قانونی لایحه حمایت از حقوق کودکان گفت: در بین مادران معتاد موارد اندکی وجود دارد که به دلیل نیاز مقطعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر ممکن است به قصد فروش نوزاد خود، باردار شوند.
سلمان خدادادی گفت: لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان موضوعی است که به صورت جدی در دستور کار مجلس قرار نگرفته و در دوره نهم در یک زمانی مطرح شد که آن هم با عنوان حمایت از حقوق کودکان در مسائل مختلف همچون کار، خیابان و ... بود که متأسفانه کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجلس بر روی آن بررسی‌هایی کرد اما به دلیل اتمام دوره مجلس از دستور کار خارج شد.


وی ادامه داد: به اعتقاد بنده و بر اساس مسائل اخیری که در حوزه کودکان رخ داد، به نظر می‌رسد قانون Law فعلی و موجود در مورد حقوق کودکان نیاز به جمع‌بندی و بررسی دارد و باید ببینیم با این قانون آیا می‌شود از حقوق کودکان دفاع کرد یا خیر.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اگر خلاء قانونی وجود دارد و قانون کافی در رابطه با دفاع از حقوق کودکان وجود ندارد یا مسائل روز لزوم اضافه شدن به این قانون را تأکید می‌کند، باید در جهت رفع این خلاء‌های قانونی اقدام کنیم.
خدادادی گفت: جلسه‌ای مشترک با معاون پیشگیری از جرائم قوه قضائیه داشته‌ایم و موضوعات مربوط به حقوق کودکان و دفاع از آن را مورد بحث قرار دادیم و درخواست کردیم که اگر خلاء قانونی وجود دارد و به دلیل همین خلاء ممکن است در شرایطی قرار گیریم که نتوانیم به مشکلات رسیدگی کنیم، باید چاره‌ای بیندیشیم.
وی تصریح کرد: حتی به این موضوع اشاره کردم که در بین مادران معتاد Addicted موارد اندکی وجود دارد که به دلیل نیاز و خواسته‌های مقطعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر Drugs ممکن است به قصد فروش نوزاد خود باردار شوند، بنابر این برای این تعداد از زنان معتاد باردار که انگشت‌شمار هستند آیا احساس خلاء قانونی می‌کنیم که با این پدیده برخورد کنیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: کارشناسان قضایی در این رابطه معتقد بودند که با قانون فعلی می‌توان جلوی جرائم و افراد سودجو مرتبط با کودکان را گرفت و قضات می‌توانند به راحتی با قانون موجود استنباط کرده و تصمیم‌گیری کنند.
خدادادی ادامه داد:‌اما در پی حوادث Accidents اخیری که برای کودکان رخ داد نامه‌ای به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال کردم که سریعاً قانون موجود را بررسی کنند اگر خلاء دارد تصحیح کرده و اگر نیاز است به آن بندهایی اضافه شود.
وی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس هنوز پاسخی به نامه ما نداده است اما به محض پاسخ‌دهی تا پایان سال بندهای مورد نیاز به قانون اضافه خواهد شد چرا که کودکان نیاز به حمایت دارند و قانون مربوطه باید به روز شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: از سه ماه گذشته قانون حمایت از حقوق کودکان به شدت پیگیری می‌کنند و پس از تعطیلات مجلس نامه ارسالی به مرکز پژوهش‌ها را دنبال خواهم کرد تا کارشناسان مربوطه بتوانند بررسی و تصمیمات لازم را بگیرند


ركنا




تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن