تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798231742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده کل ارتش: ماجرای توطئه سازمان‌های جاسوسی ۳ کشور علیه ایران با حمایت مالی عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: جانشین فرمانده کل ارتش: ماجرای توطئه سازمان‌های جاسوسی ۳ کشور علیه ایران با حمایت مالی عربستان


جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند.


به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم آغاز دوره بیست و هشتم دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز (چهارشنبه 8 شهریور) در محل این دانشگاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مهم ترین دلیل حمله رژیم بعثی عراق ضربه زدن به نظام نو پای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بود.


وی افزود: آمریکا وقتی دید که ادبیات جدیدی مانند استقلال و...از جانب جمهوری اسلامی ارائه داده می‌شود و این ادبیات در مرزها باقی نمی‌ماند و به تمام جهان صادر خواهد شد، ترورها تحریم‌ها و اقدامات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.


جاشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: یکی از مراکز تحقیقاتی آمریکا بعد از نابودی قدرت شرق، اعلام کرد چرا نشسته‌اید که با اتحاد شیعه و سنی قدرت و قطب بزرگ  اسلام ایجاد خواهد شد. آمریکا در حمله به افغانستان و عراق می‌خواست به ایران اسلامی ضربه بزند که مولفه های قدرت جمهوری اسلامی باعث شد که آمریکا نتواند به ایران ضربه بزنند.


وی خاطر نشان کرد: در سال 2005، طرح خاورمیانه بزرگ از طرف آمریکا مطرح شد که طبق آن باید کشورهای خاورمیانه تکه تکه می‌شدند، مثلا عراق به سه قسمت سنی و شیعی و کردی همچنین سوریه و عربستان، ایران هم با همین برنامه به چند قسمت تقسیم می‌شد.


امیر پوردستان افزود: هانتینگتون آمریکایی می‌گوید ما کشوری هستیم که آینده جهان را می‌سازیم و می‌گوییم که جوان ایرانی چه لباسی باید بپوشد و مدل موی سر خود را چگونه اصلاح کند.


وی خاطر نشان کرد:اهداف تقسیم کشورهای منطقه این بود که با تقسیم کشورها، کنترل آنها را ساده‌تر و تغییر فرهنگ آنها راحت‌تر می‌کند و بازار مصرف آنها را افزایش خواهد داد و در نهایت با این اقدام، دیگر تهدیدی برای رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.


امیر پوردستان با اشاره به طرح 2005 آمریکا اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند البته در این درگیری، همه چیز از جمله پول، قاتل، مقتول و سرمایه‌ها، همگی از کشورهای اسلامی هستند. داعش برگرفته شده از تفکر وهابی است و تامین مالی آن برعهده برخی کشورهای مرتجمع منطقه مانند عربستان می‌باشد.


وی افزود: قبل از ایجاد نظام اسلامی، دنیا به شکل دو قطبی اداره می‌شد که ایران تحت سلطه و زیر نظر آمریکا قرار داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها می‌دانستند که آرمان‌های نظام اسلامی در مرزهای ایران محدود نخواهد بود و در همین راستا ابتدا جنگ 8 ساله و پس از آن تحریم‌های اقتصادی و نظامی را به کشور ما تحمیل کردند.


جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب دشمنان ما با روش‌های مختلف سعی در نابودی نظام اسلامی را داشتند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما در  برهه‌ای با استفاده از منافقین سعی در درگیری و اجرای کوتای نظامی علیه نظام نوپای ما را داشتند همچنین در سال‌های اخیر یکی از موسسات نظامی آمریکا تهدیدی را ارائه داد تا از ایجاد کشورهای قدرتمند در منطقه جلوگیری کند. در همین راستا سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس با حمایت مالی عربستان دور هم جمع شده و دست به توطئه علیه ایران زدند.


امیر پوردستان ادامه داد: اشغال افغانستان در سال 2001 و در ادامه حمله نظامی به عراق به منظور محاصره کردن ایران بود تا در فرصتی مناسب بتوانند حمله نظامی علیه کشورمان داشته باشند که البته نتوانستند به این هدف برسند.


تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 30 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن