تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817760382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای توطئه سازمان‌های جاسوسی ۳ کشور علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ماجرای توطئه سازمان‌های جاسوسی ۳ کشور علیه ایران
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز : امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم آغاز دوره بیست و هشتم دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز (چهارشنبه 8 شهریور) در محل این دانشگاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مهم ترین دلیل حمله رژیم بعثی عراق ضربه زدن به نظام نو پای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بود.


به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: آمریکا وقتی دید که ادبیات جدیدی مانند استقلال و...از جانب جمهوری اسلامی ارائه داده می‌شود و این ادبیات در مرزها باقی نمی‌ماند و به تمام جهان صادر خواهد شد، ترورها تحریم‌ها و اقدامات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.


جاشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: یکی از مراکز تحقیقاتی آمریکا بعد از نابودی قدرت شرق، اعلام کرد چرا نشسته‌اید که با اتحاد شیعه و سنی قدرت و قطب بزرگ  اسلام ایجاد خواهد شد. آمریکا در حمله به افغانستان و عراق می‌خواست به ایران اسلامی ضربه بزند که مولفه های قدرت جمهوری اسلامی باعث شد که آمریکا نتواند به ایران ضربه بزنند.


وی خاطر نشان کرد: در سال 2005، طرح خاورمیانه بزرگ از طرف آمریکا مطرح شد که طبق آن باید کشورهای خاورمیانه تکه تکه می‌شدند، مثلا عراق به سه قسمت سنی و شیعی و کردی همچنین سوریه و عربستان، ایران هم با همین برنامه به چند قسمت تقسیم می‌شد.


امیر پوردستان افزود: هانتینگتون آمریکایی می‌گوید ما کشوری هستیم که آینده جهان را می‌سازیم و می‌گوییم که جوان ایرانی چه لباسی باید بپوشد و مدل موی سر خود را چگونه اصلاح کند.


وی خاطر نشان کرد:اهداف تقسیم کشورهای منطقه این بود که با تقسیم کشورها، کنترل آنها را ساده‌تر و تغییر فرهنگ آنها راحت‌تر می‌کند و بازار مصرف آنها را افزایش خواهد داد و در نهایت با این اقدام، دیگر تهدیدی برای رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.


امیر پوردستان با اشاره به طرح 2005 آمریکا اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند البته در این درگیری، همه چیز از جمله پول، قاتل، مقتول و سرمایه‌ها، همگی از کشورهای اسلامی هستند. داعش برگرفته شده از تفکر وهابی است و تامین مالی آن برعهده برخی کشورهای مرتجمع منطقه مانند عربستان می‌باشد.


وی افزود: قبل از ایجاد نظام اسلامی، دنیا به شکل دو قطبی اداره می‌شد که ایران تحت سلطه و زیر نظر آمریکا قرار داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها می‌دانستند که آرمان‌های نظام اسلامی در مرزهای ایران محدود نخواهد بود و در همین راستا ابتدا جنگ 8 ساله و پس از آن تحریم‌های اقتصادی و نظامی را به کشور ما تحمیل کردند.


جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب دشمنان ما با روش‌های مختلف سعی در نابودی نظام اسلامی را داشتند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما در  برهه‌ای با استفاده از منافقین سعی در درگیری و اجرای کوتای نظامی علیه نظام نوپای ما را داشتند همچنین در سال‌های اخیر یکی از موسسات نظامی آمریکا تهدیدی را ارائه داد تا از ایجاد کشورهای قدرتمند در منطقه جلوگیری کند. در همین راستا سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس با حمایت مالی عربستان دور هم جمع شده و دست به توطئه علیه ایران زدند.


امیر پوردستان ادامه داد: اشغال افغانستان در سال 2001 و در ادامه حمله نظامی به عراق به منظور محاصره کردن ایران بود تا در فرصتی مناسب بتوانند حمله نظامی علیه کشورمان داشته باشند که البته نتوانستند به این هدف برسند.






۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن