تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798028554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر یابی چشم انداز فعالیت های بانک مسکن در نمایشگاه صنعت ساختمان


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مسیر یابی چشم انداز فعالیت های بانک مسکن در نمایشگاه صنعت ساختمان
حضور تخصصی دو طرف عرضه و تقاضا صنعت ساختمان در نمایشگاه منجر به هدفمندی فعالیت های بازار می شود.
روز نو : عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به فلسفه برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، عنوان کرد: حضور تخصصی دو طرف عرضه و تقاضا صنعت ساختمان در نمایشگاه منجر به هدفمندی فعالیت های بازار می شود.
ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با بیان اینکه حضور تخصصی بانک مسکن در این نمایشگاه می¬ تواند برای چشم¬ انداز فعالیت های بانک مسکن برای تبدیل شدن به یک بانک توسعه¬ ای مفید باشد، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن،گفت: فلسفه برگزاری نمایشگاه بین¬ المللی صنعت ساختمان آن است که از یک سو تولید کنندگان و فعالان عرصه تولید مصالح ساختمانی به ارائه آخرین دستاوردهای عرصه فعالیت خود بپردازند و از سوی دیگر متقاضیان این نوع محصولات نیز با مراجعه به این نمایشگاه ارزیابی دقیقی از مجموعه محصولات موجود در این صنعت را به دست آورند.
وی ادامه داد: در عین حال در فضای نمایشگاهی امکان شناسایی جدید بازار که منافع دو طرف عرضه و تقاضا را تامین می¬ کند فراهم می¬ شود. به این معنا که مراجعه¬ کنندگان می ¬توانند درخواست¬ های خود را با تولید کنندگان در میان بگذارند.
عضو هیات مدیرهبانک مسکنبا تاکید بر آن که با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان چشم اندازهای جدید پیش روی تولید کنندگان ایجاد خواهد شد، افزود: به این ترتیب یک رابطه متقابلی بین دو طرف عرضه و تقاضا حوزه مسکن و ساختمان به وجود می ¬آید و به هدفمندی بازار کمک خواهد کرد تا هر کدام از ذی نفعان بتوانند به سود مناسب خود دسترسی پیدا کنند و همچنین تخصیص منابع به صورت بهینه انجام شود.
رحیمی انارکی به فلسفه حضور بانک مسکن در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بانک مسکن هم بنا به ماهیت تخصصی خود با حضور در چنین نمایشگاه¬ هایی می¬ تواند به پیش¬برد فعالیت های خود کمک کند.
وی در بخش دیگری از صحبت¬ های خود با اشاره به بخش ¬های مختلف فعالیت بانک مسکن تصریح کرد: در حال حاضر عمده -ترین حوزه فعالیت بانک مسکن مربوط به متقاضیانی است که نیازمند اخذ تسهیلات خرید، ساخت یا تعمیر واحد مسکونی هستند. این نوع فعالیت ¬های بانک سهم بیش از 90 درصد در مجموعه فعالیت های بانک را دارند اما با توجه به استراتژی هایی که هیات مدیره بانک در جهت توسعه بخشیدن به مجموعه فعالیت های بانک پیش ¬بینی کرده و همین ¬طور با توجه به تمهیداتی که برای ورود بانک مسکن به حوزه های توسعه مسکن و ساختمان اندیشیده شده بنابراین بخشی از فعالیت ¬های بانک در حوزه توسعه ای صنعت ساختمان قرار دارد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن یکی از زیرمجموعه¬ های فعالیت در حوزه توسعه ¬ای را صنایع ساختمانی دانست و گفت: این مجموعه که دامنه گسترده ای دارد شامل شرکت¬ های فولاد سازی، تولید سیمان، تولید مصالح ساختمانی از قبیل آجر و... صنایع وابسته به حوزه مسکن همچون کلید، پریز و...صنایع الکتریکی، صنایع تاسیساتی و... است. در مجموع 135 رشته صنعتی در این حوزه هستند که در این بخش طبقه بندی می¬ شوند و می¬ توانند زیرمجموعه فعالیت های بانک قرار بگیرند.
وی اضافه کرد: از طرف دیگر بحث شرکت ¬های ساختمانی و فروشندگان مصالح ساختمانی نیز مطرح است که می توانند در این مجموعه قرار بگیرند. بنابراین دامنه بسیار گسترده¬ ای است که بانک عملا می ¬تواند در تمامی فعالیت های بانکی که در حوزه بانکداری در بحث صنعت، بازرگانی و خدماتی انجام گیرد، وارد شود.






تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن