تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798141008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست فوتبالیست‌های زن ایرانی: 14 شهریور ما را به استادیوم راه دهید!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



درخواست فوتبالیست‌های زن ایرانی: 14 شهریور ما را به استادیوم راه دهید!
پس از جریانی که از سوی تماشاگران دختر فوتبال به راه افتاد و در آن خانم ها خواستار اختصاص سکوهای بازی ایران-سوریه به دختران شدند، حالا نوبت به فوتبالیست های زن رسیده که پیگیر این ماجرا شوند.
روز نو :  مریم ایراندوست، مربی تیم ملی فوتبال زنان در صفحه خود در اینستاگرام از رئیس‌جمهور درخواست کرد خانواده‌ها بتوانند در بازی ایران-سوریه وارد استادیوم و در افتخارآفرینی تیم ملی سهیم شوند. در بخشی از متنی که او درخواستش از رئیس‌جمهور را در آن گنجانده آمده: «همه می‌دانیم 14 شهریور 96 تهران میزبان پرشکوه برای جشن صعود است. کاش، ما جمعیت همراه بتوانیم دوشادوش مردانمان در این آوردگاه ملی، همچون انتخابات در شادی هم سهیم باشیم. کاش مجبور نباشیم برای ورود به استادیوم و تماشای فوتبال ملی یک سال دیگر صبر کنیم. من می‌خواهم راه ملی را از تهران آغاز کنم. وگرنه روسیه که همین نزدیکیست.»
الهام فرهمند، بازیکن ملی‌پوش فوتبال کشور هم امروز درخواست مربی‌اش را به شکلی دیگر تکرار کرد. او هم در صفحه اینستاگرام‌اش خطاب به رئیس‌جمهور نوشته است: «دختران و زنان ایرانی در تمام لحظات کنار مردان و پا به پای آن‌ها برای سربلندی و عزت سرزمین عزیزمان ایران تلاش بسیار کردند و جنگیدند. اما هزار افسوس که بستری پیش از این نبوده تا در لحظه به ثمر نشستن تلاششان نیز در کنار خانواده و مردان خود نظاره‌گر شکوه و عظمت و سربلندی این مرز و بوم باشند. ما دختران و زنان ایران‌زمین امیدواریم که در دولت تدبیر و امید این بستر فراهم شود تا در 14 شهریور 96، یک روز به یادماندنی را در تاریخ ایران اسلامی به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و ورود دوباره بانوان به ورزشگاه آزادی جشن بگیریم. ای کاش که آن روز این شادی و حس غرور محدود به نیمی از ایران نباشد و مردان و زنان ایرانی با حقوق برابر در این شادی سهیم باشند.»
درخواست‌های مربی و بازیکن تیم ملی در شرایطی است که وزیر ورزش و جوانان کشور در روزهای گذشته ورود زنان به ورزشگاه‌ها را در گرو همکاری همه دستگاه‌ها دانست. مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگویی که با روزنامه قانون داشت درباره پیشنهاد حضور خانواده‌ها در بازی ایران و سوریه گفته بود: «یک نفر پیشنهادی داده که البته چندان جدی نیست. براى حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نيازمند همكارى همه دستگاه‌هاى مسئول و حمايت مراجع فرهنگى و دينى هستيم و اين كار بايد در فضايى دور از جنجال اتفاق بيفتد.»
او البته در جای دیگری از این گفت‌وگو به صورت تلویحی از تلاش مجموعه مدیران ورزش کشور برای باز شد راه حضور در استادیوم برای زنان خبر داد. سلطانی‌فر درباره حضور زنان در بازی‌های والیبال لیگ جهانی گفته بود: « هر حال عوامل و دستگاه‌های مختلفی در این قضیه دست اندرکار هستند که باید همگرایی و تعامل بین همه آن‌ها به وجود بیاید و همه به این باور برسند که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نه تنها از لحاظ فرهنگی و اجتماعی مشکل‌ساز نیست بلکه می‌تواند جلوی بروز برخی از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی را بگیرد. امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده و جلساتی که در شورای اجتماعی کشور و دیگر تشکل‌ها می‌گذاریم، کار توجیهی انجام دهیم و همه را به این باور برسانیم كه این هماهنگی ایجاد شود و اول در رشته‌های سالنی و بعد در سایر رشته‌ها بتوانیم زمینه حضور مناسب و سازنده خانواده‌ها را فراهم کنیم.»
با وجود درخواست‌های ایراندوست و فرهمند احتمالا  راه حضور زنان در استادیوم‌ها پیش از بازی‌های فوتبال، آن‌گونه که وزیر ورزش می‌گوید در رشته‌های سالنی هموار می‌شود و البته در گرو توجیه همه دستگاه‌های کشور است.






تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن