تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798008966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: مردم برجام را به نتیجه رساندند/پس چرا به این مردم افتخار نکنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ظریف: مردم برجام را به نتیجه رساندند/پس چرا به این مردم افتخار نکنیم؟
محمدجواد ظریف در اجتماع ایرانیان مقیم آلمان تاکید کرد: مقاومت، خواست و اراده مردم ایران قدرت‌های جهانی را به پای میز مذاکره آورد و برجام را به ثمر رساند.
آفتاب‌‌نیوز : وزیر امور خارجه که در آلمان حضور دارد، شامگاه دوشنبه در اجتماع بزرگ ایرانیان مقیم آلمان در برلین حاضر شد.
ظریف: مردم برجام را به نتیجه رساندند/پس چرا به این مردم افتخار نکنیم؟



او در این جمع صمیمی اظهار کرد: آیا ما چیزی جز پشتیبانی، مقاومت و حضور مردم در صحنه داشته‌ایم؟ این مردم بدون ابزار دفاعی توانستند در برابر دشمن خشن و تخریب‌گر مقاومت کنند و نهایتا صدام و حامیان او را ناکام گذاشتند. مردم بودند که بعد از جنگ هم در بازسازی مشارکت کردند. مردم بودند که در برابر تحریم‌ها مقاومت کردند. مردم بودند که در انتخابات ۹۶ نشان دادند که علیرغم همه کاستی‌ها اجازه نمی‌دهند بین آنها و حاکمیت و نظام فاصله بیاندازند. هیات مذاکره‌کننده برجام نیز فقط ترجمان اراده مردم بود.


وی ادامه داد: مردم برجام را به نتیجه رساندند و شش کشور قدرتمند را به پای میز مذاکره کشاندند. در غیر این صورت آنها نمی‌خواستند ایران حتی یک سانتریفیوژ هم داشته باشد. آقای اوباما گفت اگر می‌توانستم اجازه نمی‌دادم یک‌ پیچ سانتریفیوژ ساخته شود. پس چرا به این مردم افتخار نکنیم؟


ظریف همچنین گفت: در حالی که موج سهمگین عصبیت مردم منطقه را به خاک و خون کشانده و دولت‌های منطقه دچار این مشکلات هستند، ما آرامش خود را مدیون این مردم هستیم. مقام معظم رهبری در نماز امروز عید فطر فرمودند که دولت باید به سرعت دست به کار شود و خواست‌های مردم را محقق کند. این واقعیت است که مردم ایران، همه مردم ایران و تک‌تک آنها ولی نعمت ما هستند؛ از جمله ایرانیانی که در اینجا به نمایندگی‌های ما مراجعه می‌کنند. آنها در برابر ما پاسخگو نیستند بلکه ما هستیم.


رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: اگر ما به روزمرگی بگذرانیم، طرف مقابل بیکار نمی‌نشیند. فرصت روابط پایدار با اروپا و خصوصا روابط عمیق اقتصادی با آلمان پدید آمده است. اگر فرصت‌ها را از دست بدهیم، کسانی آنها را تبدیل به تهدید برای ما می‌کنند. ما به عنوان قدرتمندترین و باپشتوانه‌ترین کشور منطقه معتقدیم که فقط در یک منطقه امن و توسعه‌یافته است که امنیت و پیشرفت ایران تامین می‌شود. کسانی که تلاش می‌کنند که به قیمت حذف و ناامنی دیگران امنیت کسب کنند، جز ناامنی و ذلت کسب نکرده اند.


وی تاکید کرد: تفکر بازی با حاصل جمع صفر که تفکر سرسپردگی به بیگانگان است، نباید مانع از آثار انتخاب مردم شود. همان طور که رهبری فرمودند امروز به وحدت و انسجام نیاز داریم. لذا وظیفه سنگینی بر عهده وزارت امور خارجه است و باید از لحظه‌لحظه زمان برای پیشبرد اهداف کشور و خدمت به اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم. همکاری علمی و فناوری را توسعه دهیم. در رشته‌های پیشرفته علوم به رتبه‌های تک‌رقمی دنیا رسیده‌ایم.‌ باید فناوری بومی خود را با استفاده از فناوری پیشرفته دنیا توسعه ببخشیم. باید سرمایه‌های ایرانیان داخل و خارج کشور را جذب کنیم و هیچ سرمایه‌ای به اندازه این در پیشرفت و توسعه کشور موثر نیست.


به گزارش ایسنا، ظریف افزود: در سال تولید و اشتغال باید قسمتی از چرخه ارزش افزوده باشیم و برای بازارهای جهانی تولید کنیم و اشتغال یک میلیون و دویست هزار نفر در سال را محقق کنیم. این وظیفه همکاران ما در وزارت امور خارجه است.




۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن