تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798204181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگوي با كوروش كرم‌پور، نماينده‌اي كه با داعشي‌ها جنگيد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



گفت‌وگوي با كوروش كرم‌پور، نماينده‌اي كه با داعشي‌ها جنگيد
روز نو : ساعتي بعد از اتمام حمله تروريستي به مجلس شوراي اسلامي بود كه محمود صادقي خبر از تيراندازي يكي از نمايندگان مجلس به سوي تروريست‌ها داد. وي نامي از نماينده مورد نظر نبرد اما گفت كه در حادثه امروز يكي از نمايندگان با حضور در صحنه درگيري با استفاده از اسلحه پاسداري كه به شهادت رسيده بود به سوي داعشي‌ها تيراندازي كرد. با بررسي‌ها و جست‌وجوهاي مختلف در نهايت اين نماينده شجاع را پيدا كرديم و به سراغ او رفتيم. كوروش كرم‌پور، نماينده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شوراي اسلامي به عنوان اولين نفراتي بود كه با نيروهاي تروريستي داعش در مجلس شوراي اسلامي درگير و به سوي آن‎ها تير اندازي كرد و با شجاعت و فداكاري، چهره ماندگاري از خود به جا گذاشت. كرم‌پور در گفت‎وگو با«قانون» به تشريح چهارساعت بحراني و التهاب آور در بهارستان پرداخت كه در ادامه مي‌خوانيد. بي شك شنيدن اين اتفاقات از زبان كسي كه همه ماجرا را از نزديك لمس كرده ،شنيدني است.
فريادهاي يك داعشي
كرم‌پور كه از عملكرد و شجاعتي كه در ماجراي تروريستي به خرج داده بود بسيار خشنود به نظر مي رسيد، گفت:« من امروز لطف خدا را با تمام وجود حس كردم». از سخنانش مشخص بود تجربه هفتاد و دو ماه حضور در جبهه‌هاي دفاع مقدس و جاماندن از ساير همرزمانش او را به فردي شجاع تبديل كرده كه حاضر است براي امنيت كشور و مردمش از جان خود نيز بگذرد. او در ادامه مي‎گويد براي بدرقه مهمان‎هايم به سالن شماره 2 مجلس شوراي اسلامي رفتم. در آن زمان مهمانانم را در سالن شماره 2 نديدم و به قصد پيدا كردن و راهنمايي آن‎ها به داخل حركت كردم. با پاسدار گيت كه مسئول كنترل عبور و مرور بود مشغول احوال پرسي بودم كه ناگهان صداي تير اندازي آمد و لحظه اي بعد آن پاسدار نقش بر زمين شد. زماني كه برگشتم با فردي مواجه شدم كه پيراهن سياه به تن و اسلحه كلت به دست داشت و هركس را كه مي ديد به سمت او تير اندازي و «ا... اكبر»(همانند ترويست‌هاي داعش)مي‎گفت. آنجا بود كه متوجه شدم او تروريست داعشي است. همين كه خواستم به سمت او حركت كنم فرد ديگري با اسلحه کلاشینکف به صورت رگباري شروع به تيراندازي كرد. مهاجم دوم چند نفر را نزديك در ورودي مجروح كرد و بعد از آن به عده‌اي ديگر كه در نزديك من بودند، شليك كرد. در رفتار و حركات مهاجمان مشخص بود كه آن‎ها عجله زيادي براي رسيدن به ساختمان اصلي مجلس داشتند. بعد از حركت رو به جلوي مهاجمان و تيراندازي مكرر آن‎ها به افرادي كه در سالن حضور داشتند به آخرين گيت كه در خروجي حياط به سمت مجلس است، رسيدند. با اقدام به موقع نيروهاي امنيتي درها قفل شد و مهاجمان براي رسيدن به صحن نياز داشتند از پله ها عبور كنند. با تيراندازي‎هاي پي‌درپي، پاسداران و نيروهاي امنيتي حاضر در آن محل نيز به شهادت رسيدند.
تيرخلاص!
مهاجمان به افراد زخمي كه در طول مسير افتاده بودند تيراندازي مي‎كردند و رو به جلو به حركت خود ادامه مي دادند. من اسلحه پاسداري كه به شهادت رسيده بود را برداشتم و با هر زحمتي كه بود خودم را به ساختمان مجلس رساندم. در طبقه اول صداي تيراندازي مي‌آمد و اين موضوع ترس مرا از رسيدن آن چهار نفر به صحن بيشتر مي‎كرد زيرا تمام شرايط فراهم بود تا آن‎ها به راحتي خود را به صحني كه نمايندگان در آن حضور داشتند برسانند.
غافل گيري
كرم‌پور كه خود را يك نيروي كارآمد براي دفاع از خانه‌ملت نشان داده بود،دررابطه با اينكه چرا نيروهاي امنيتي اين فرصت را به مهاجمان داده بودند، اين‌گونه تشريح كرد كه نيروهاي امنيتي فكر نمي‌كردند چهار فرد با تجهيزاتي مانند جليقه انفجاري، اسلحه هاي مختلف و نارنجك به مجلس هجوم بياورند. من در اين زمان به اين موضوع فكر مي‌كردم كه چگونه مي‎‏توانم با فعاليت‎هاي خودم در روند حركتي مهاجمان تاخير بيندازم و اجازه ندهم آن‎ها به راحتي مسير را طي كنند. كمي كه گذشت براي مقابله با تروريست‌ها،چند نفر از نيروهاي كمكي به من ملحق شدند و بعد از آن من تصميم گرفتم از در شماره 4 خارج شوم و خودم را به صحن رسانده تا اتفاقات پيش آمده در خارج از صحن را به اطلاع نمايندگان برسانم. در همين راستا مجبور شدم از موانع و بلندي‎هايي بپرم كه اين موضوع موجب شد تا پايم دچار مشكل شود.
درايت مديريت صحن
بعد از رسيدن من به صحن مجلس و ارائه اطلاعات به آقاي پزشكيان كه رياست مجلس را به عهده داشت او با خونسردي جلسه را مديريت كرد و دستورات لازم براي برقراري امنيت در صحن مجلس صادر شد. البته قبل از اطلاعاتي كه من در خصوص حواشي بيرون صحن به پزشكيان دادم نمايندگان از طريق دفاتر خود و شبكه‎هاي اجتماعي تا حدودي از اتفاقات بيرون مجلس خبر دار شده بودند اما نمايندگان با تيزهوشي و دقت عمل امور امنيتي را به نيروهاي متخصص سپرده و به ادامه كار خود پرداختند.
بازگشت به صحنه‌درگيري
بعد از آن دوباره من خودم را به محل درگيري در قسمت دفاتر نمايندگان رساندم. اين‌بار بعد از ورود به ماجرا، هم يك اسلحه كلت داشتم و هم يك كلاشينكف از سپاه گرفتم و با دست پر وارد ميدان نبرد شدم. بعد از آن، درگيري‎ها تا حدود ساعت دو و نيم ادامه داشت. ابتداي درگيري بود كه سرلشكر عزيز جعفري، فرمانده كل سپاه و نيروهاي امنيتي و نيروي ويژه انتظامي ، در مجلس حضور يافتند و بعد از آن دستورات لازم را صادر كردند. در ادامه درگيري و بعد از حضور نيروهاي امنيتي و انتظامي به لطف خدا ما ديگر شاهد تلفات نبوديم.
جانباز ملت
به دليل مشكل تنفسي كه من را به شدت اذيت مي كرد و همچنين درد پايي كه به سراغم آمده بود، به سفارش پزشك حاضر به منطقه اي دورتر از محل درگيري منتقل شدم و در ادامه، خبر پايان درگيري و هلاكت تروريست‌ها را براي ما آوردند.




تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن