تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798235450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از سفر کاروان زیر سایه خورشید به بام تهران گزارش می‌دهد دیدار با خانواده شهید مدافع حرم تا حضور در بیت آیت‌الله جوادی‌آملی/ استشمام بوی عطر رضوی در دماوند+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از سفر کاروان زیر سایه خورشید به بام تهران گزارش می‌دهددیدار با خانواده شهید مدافع حرم تا حضور در بیت آیت‌الله جوادی‌آملی/ استشمام بوی عطر رضوی در دماوند+ تصاویر
خبرگزاری فارس: دیدار با خانواده شهید مدافع حرم تا حضور در بیت آیت‌الله جوادی‌آملی/ استشمام بوی عطر رضوی در دماوند+ تصاویر
خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» با سفر به شهرستان دماوند، ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در بیت آیت‌الله جوادی آملی نیز حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نخستین جشن باشکوه «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) با حضور خادمان آستان مقدس قدس رضوی در شهرستان دماوند برگزار شد. جشن‌های «شکوفه‌های نور» و «بزرگ بزم نور» در بقعه متبرکه امامزاده شمس‌الدین محمد(ص) دماوند ویژه بانوان و در مسجد الرضا(ع) گیلاوند با حضور خانواده‌های شهدا و خادمان آستان مقدس قدس رضوی برگزار شد. خادمان امام رضا(ع) ابتدا در جشن ویژه بانوان «شکوفه‌های نور» در امامزاده شمس‌الدین محمد(ع) دماوند حضور پیدا کردند؛ در این مراسم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خیرمقدم عرض کرد و قاسم رضایی، ذاکر اهل‌ بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت. در ادامه این جشن، بسته‌های متبرک نمک بین بانوان توزیع شد و بانوان به زیارت پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) پرداختند.



خادم و ذاکر امام رضا(ع) در خصوص برنامه کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: آستان قدس رضوی برای اشاعه سنت و سیرت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در دهه کرامت که از سالروز میلاد حضرت معصومه(ع) تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، اقدام به برگزاری جشن‌های مردمی کرده است. علی مقیمیان افزود: نهمین سال برگزاری این مراسم است که بیش از 50 کاروان در حال حاضر در 31 استان در حال ملاقات با زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) هستند؛ همچنین امسال برای چهارمین سال است که در 13 کشور در دنیا کاروان زیر سایه خورشید حضور پیدا می‌کند. وی در خصوص شعار این کاروان بیان کرد: شعار امسال کاروان سایه خورشید «الگوی زندگی ما جهاد همیشگی شماست یا علی ابن موسی الرضا (ع)» است.



*دیدار خادمان حرم امام رضا (ع) با شهید مدافع حرم در دماوند خادمان حرم امام رضا(ع) در ادامه سفر خود به شهرستان دماوند با حضور در منزل شهید مدافع حرم بشیر حسینی یاد و خاطره این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند. مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی از جمله برنامه‌های خادمان امام هشتم در منزل شهید بشیر حسینی از شهدای مدافع حرم بود. یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) در منزل شهید بشیر حسینی به این خانواده معظم نشان مخصوص آستان قدس رضوی و هدیه‌ای از طرف این آستان اهدا کرد.



*استقبال از خادمان حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در بیت آیت‌الله جوادی آملی مراسم استقبال از خادمان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی در بیت آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی از مراجع عظام تقلید همراه با مدیحه‌سرایی علی انسانی، از ذاکران اهل‌ بیت(ع) در محله احمدآباد شهر دماوند برگزار شد. یکی از روحانیان در این مراسم در خصوص راه‌های رسیدن به کرامت اظهار کرد: انسان امانت‌دار خداوند روی زمین بوده و این امانت ولایت، تکلیف و ... است. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کرمانی گفت: اگر انسان می‌خواهد به کرامت برسد، باید این مقام بزرگ را بشناسد و به معرفت شناخت پیدا کند.  وی تصریح کرد: کرامت کسب تقوا است؛ تقوا یعنی حول محور قانون خداوند زندگی کردن و خداوند وقتی می‌خواهد بالاترین انسان‌ها را معرفی کند، از لفظ کرامت استفاده می‌کند. این روحانی در خصوص راه‌های نرسیدن به کرامت الهی بیان کرد: در غفلت زندگی کردن اصلی‌ترین راه نرسیدن به کرامت است؛ وقتی انسان از خدا، از مرگ، از نعمت‌های الهی و ... غافل شود، از کرامت دور می‌شود.

* برگزاری جشن بزرگ بزم نور در مسجدالرضای گیلاوند جشن بزرگ بزم نور با حضور خادمان آستان قدس رضوی و خانواده‌های شهدا و جانبازان در مسجدالرضا گیلاوند برگزار شد. در این جشن، خادمان حرم امام رضا(ع) به مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداختند و همچنین گزارشی از طرف خادم امام رضا(ع) در خصوص کاروان «زیر سایه خورشید»، ارائه شد. بر اساس این گزارش، بسته‌های متبرک نمک توزیع و مردم به زیارت پرچم متبرک به حرم علی ابن موسی الرضا(ع) پرداختند. همچنین نشان مخصوص آستان قدس رضوی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی، امام جماعت مسجدالرضای گیلاوند توسط خادمان حرم امام رضا(ع) اهداء شد.

* برگزاری جشن زیر سایه خورشید در 13 کشور جهان مدیر کاروان اعزامی زیر سایه خورشید به استان تهران در خصوص برگزاری جشن‌های این کاروان اظهار کرد: امسال نهمین دوره از برگزاری جشن‌های مردمی به عنوان «زیر سایه خورشید»، است. علی مؤیدی‌راد در خصوص مکان‌های برگزاری این جشن‌ها گفت: جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید»، در شهرستان‌ها، بیمارستان‌ها، سرای سالمندان، معلولان ذهنی، پارک‌ها، امامزاده‌ها و ... برگزار می‌شود. وی با اشاره به حضور این کاروان در استان تهران بیان کرد: حضور در صبحگاه مشترک ستاد کل سپاه، آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و ... از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان تهران بوده است. مدیر کاروان اعزامی زیر سایه خورشید به استان تهران ادامه داد: امسال برای چهارمین بار پیاپی این کاروان در 13 کشور دنیا نیز حضور پیدا کرده است. مؤیدی‌راد در خصوص زمان برگزاری جشن‌ها گفت: این کاروان از شنبه 16 مردادماه‌ کار خود را آغاز و آن را تا یکشنبه 24 مردادماه سال جاری مصادف با سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه می‌دهد.













انتهای پیام/67015/ت30

95/05/23 :: 10:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن