تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798078182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: مردم نباید فریب شعارها و وعده های دروغین و خیالبافی برخی افراد را بخورند/ برنامه دکتر روحانی برای اداره کشور کامل و جامع است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگیری: مردم نباید فریب شعارها و وعده های دروغین و خیالبافی برخی افراد را بخورند/ برنامه دکتر روحانی برای اداره کشور کامل و جامع است
اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برنامه دکتر حسن روحانی برای اداره کشور را کامل و جامع دانست و از مردم خواست به وی رای دهند.
روز نو : اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برنامه دکتر حسن روحانی برای اداره کشور را کامل و جامع دانست و از مردم خواست به وی رای دهند.


جهانگیری در جمع هواداران خود در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج تاکید کرد: کشور اکنون به رئیس جمهوری نیاز دارد که قادر باشد از همه توان و ظرفیت های ایران برای اعتلا و پیشرفت آن بهره ببرد و همه گروه ها، جریان های سیاسی، نخبگان، علما و فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم را به صحنه آورده تا در توسعه کشور مشارکت کنند.


وی گفت: به رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند مدیریت اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که منجر به ایجاد اشتغال شده و همه مردم از اقتصاد منتفع شوند.


وی تصریح کرد: شرایط کنونی رئیس جمهوری می خواهد که بتواند با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از سر کشور و ملت ایران دور کند و چنین ویژگی های مهمی تنها در حجت الاسلام دکتر حسن روحانی وجود دارد.


جهانگیری ادامه داد: مردم نباید فریب شعارها و وعده های دروغین و خیالبافی برخی افراد را بخورند و فردی که در زندگی کاری خود یک روز کار اجرایی نکرده است چگونه می تواند رئیس جمهوری ملت بزرگ ایران شود.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از مردم خواست که سوابق کاری نامزدها را بررسی کنند تا بدانند که روحانی قوی ترین مرد دیپلماسی ایران است به طوری که توانست با کمک تیم مذاکره کننده هسته ای توانمند بزرگترین گفت وگوی سیاسی تاریخ جهان را در مقابل قدرت های بزرگ دنیا هدایت کرده و سرافراز بیرون آید.


به گفته وی، روحانی توانست اقتصاد کشور را به مسیر صحیح برگرداند تا تورم کاهش و قدرت خرید مردم افزایش یابد.


جهانگیری با تشریح وضعیت کشور گفت: ما به دنبال عزت ایران، کشور توسعه یافته، زندگی عزتمند و با شرافت برای مردم هستیم به طوری که هیچکس گرسنه سر بر بالین نگذارد و همگان دارای شغل و درآمد باشند.


وی افزود: همه به دنبال احیای آرمان های بزرگ نظام اسلامی، انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری معظم هستیم و تبلور این رویداد در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق می افتد.


وی تاکید کرد: جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته است و باید در انتخاب فرد اصلح برای نخستین مقام اجرایی کشور دقت شود.


جهانگیری اظهارکرد: ایران در منطقه ای قرار دارد که شعله های جنگ در آن گسترده شده و گروهک های تروریستی و تکفیری در آن کشتار می کنند؛ جنگ طلبان در آمریکا علیه ایران فریاد جنگ سر می دهند؛ ملت ایران با شرکت گسترده در انتخابات با اقتدار از نظام و انقلاب دفاع و مقابل بی تدبیری های غربی ها ایستادگی می کنند.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم از یاد نبرده اند سال هایی را که قیمت کالاها به صورت لحظه ای تغییر می کرد و کارخانه ها تعطیل می شد اما دولت یازدهم با تدبیر کشور را در مسیر صحیح توسعه قرار داد و این مسیر در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.


جهانگیری افزود: دولت دوازدهم برنامه جامع برای حل مشکلات مناطق محروم کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد طراحی کرده و با برنامه های دقیق پرداخت یارانه کنونی را استمرار می دهد.


وی ادامه داد: از ابتدای امسال به هر خانواده نیازمند ماهانه بین 2 تا هفت میلیون ریال مستمری پرداخت می شود که این امر در مرحله نخست مختص افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی است و در مرحله دوم شامل دیگر قشرهای نیازمند جامعه هم می شود.


جهانگیری گفت: تصمیم مهم دیگر دولت کنونی و دوازدهم، سهامدار کردن 50 میلیون ایرانی در کارخانه های کشور است و تا شهریور آینده خانواده پنج نفره ایرانی 100میلیون ریال سهام عدالت در کارخانه ها خواهد داشت.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد:برای حل مشکلات کشور به یک راه حل مدرن رسیده که همان استفاده از مدل برجام است و باید برای حل مشکلات کشور در هر حوزه از قوی ترین کارشناسان استفاده شده و همه توان کشور نیز از آن حمایت کند.


جهانگیری افزود: کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت، گفت و گوی ملی و انسجام نیاز دارد و نباید جا برای هیچ فرد، گروه و قشری تنگ شود.


به گفته وی، هدف مشترک مردم و مسئولان کشور باید پیشرفت ایران و سربلندی نظام و انقلاب باشد و این دست یافتنی است.


جهانگیری تاکید کرد:مردم ایران با انتخاب روحانی در 29 اردیبهشت برای حل بقیه مشکلات کشور در زمینه های مختلف دولت را یاری می دهند و در این روز بزرگ صمیمیت، وحدت و انسجام خود را به نمایش خواهند گذاشت.


وی تاکید کرد: دولت برای استان کهگیلویه و بویراحمد که از نظر منابع، نفت و گاز، طبیعت و آب غنی است برنامه توسعه ای دارد و خودم مسئول پیگیری این امر خواهم بود.


جهانگیری اذعان کرد: این استان با داشتن این همه منابع و ظرفیت نباید محرومیت را یدک بکشد بلکه باید روز به روز توسعه یابد.




تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن