تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798124210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طعنه احسان علیخانی به محسن چاوشی/آخرین واکنش چاوشی در اینستاگرام


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه: اظهارنظر احسان علیخانی درباره خوانندگانی که زنده اجرا نمی‌کنند و استودیویی هستند جنجالی در فضای رسانه‌ای ایجاد کرد و هواداران محسن چاووشی به احسان علیخانی به خاطر این اظهارنظرش به‌شدت اعتراض کردند.اظهارنظر احسان علیخانی درباره خوانندگانی که زنده اجرا نمی‌کنند و استودیویی هستند جنجالی در فضای رسانه‌ای ایجاد کرد و هواداران محسن چاووشی به احسان علیخانی به خاطر این اظهارنظرش به‌شدت اعتراض کردند.چند شب پیش برنامه “سه ستاره” به اجرای آرش ظلی‌پور و احسان علیخانی ویژه عید ۹۶ از شبکه سوم سیما آغاز به کار کرد و میزبان هنرمندان زیادی بود.در یکی از این برنامه‌ها احسان علیخانی مجری سرشناس تلویزیون درحالی‌که از اجراهای زنده حجت اشرف زاده، رضا یزدانی و امیر تاجیک تجلیل می‌کرد، گفت: «ما خواننده‌های زیادی داریم اما کسی که زنده می‌خواند، خواننده واقعی است.»این اظهارنظر علیخانی طعنه به محسن چاووشی تفسیر شد. چراکه پس‌ازاین سخن علیخانی، ظلی پور دیگر مجری برنامه بابیان اینکه «الان نصف خواننده‌ها از خودشان فیلم می‌گیرند درحالی‌که درراه پله قدم می‌زنند و می‌خوانند.»چندی پیش کلیپی از محسن چاووشی منتشر شد که درراه پله قدم می‌زد و می‌خواند. محسن چاوشی، یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ ایران، تاکنون کنسرت و اجرای زنده نداشته است.با سخنان جنجالی علیخانی در شب دوم برنامه “سه ستاره” هواداران دو آتشه محسن چاووشی به صفحات اجتماعی این دو مجری رفته و از خجالت آنها درآمدند به‌طوری‌که علیخانی در شب دوم بخش نظرات اینستاگرام خود را بست.البته جریان همین‌جا به اتمام نرسید و مجری “ماه عسل” شب گذشته جوابیه‌ای برای این هواداران در خلال صحبت‌هایش بیان کرد.علیخانی گفت: «من بدون آنکه متوجه بشوم آرش (ظلی پور) چه گفته است، در ادامه صحبت‌هایش نکته‌ای را بیان کردم که به مذاق طرفداران محسن چاوشی خوش نیامد و احساس کردند که منظور من محسن است، درحالی‌که من اصلاً چنین قصدی نداشتم. من و محسن باهم رفیق هستیم، اولین تیتراژی که من در تلویزیون ساختم سال ۹۰ بود و با محسن چاوشی همکاری کردم و واقعاً هم کار بسیار فوق‌العاده‌ای بود.»وی افزود: «محسن من را در استودیو شخصی‌اش دعوت کرد و از من نظر خواست تا کار را به چه نحوی بخواند که بهتر شود. ما باهم رفیق هستیم و نان‌ونمک هم را خورده‌ایم و هیچ‌وقت از این کارها نخواهم کرد.»این مجری تلویزیون همچنین خطاب به هواداران هم گفت: «شما که خودتان طرفدار محسن هستید چرا این‌قدر سروصدا می‌کنید، اگر یک‌چیزی را قبول دارید که دیگر نیازی به این فحاشی‌ها نیست. خوب است که نقدپذیر باشیم؛ یک نفر آن سر دنیا نقدی به این مسئله دارد، به‌هرحال بزرگ‌تر است و در این حوزه تخصص دارد و این مسئله را بیان می‌کند، باید به او هم احترام بگذاریم و نظرش را محترم بشماریم.»صحبت‌های دیشب علیخانی در حالی بیان شد که در همان ساعت محسن چاوشی با انتشار پستی در اینستاگرام خود کنایه‌ای به این داستان زد.

پس از انتشار این پست در اینستاگرام چاووشی در واکنش به کامنتی ذیل پست خود تأکید کرد که “به آنها که فکر می‌کنند عقب می‌کشم؛ تازه شروع ماجراست. تازه قراره حرف بزنم، حرف حق بزنم.”بااین‌وجود او همه کامنت های پستش را بست.اما محسن چاوشی در آخرین پست اینستاگرامی خود در رابطه با صحبت های علیخانی اینگونه نوشت:«مصلحت نیست که از پرده برون افتد رازور نه در مجلس رندان خبری نیست که نیسترفتارهای اجتماعی بخشی از هویت درونی آدم هاست که در گذر زمان ردی از آنها در تاریخ می ماند. پاک کردن آنها از ذهن آدمها غیرممکن و ساختن ذهنیت مثبت (با وجود همه اشتباهات و ضعف های گاه و بی گاه)، مهم ترین بخش از رسالت آدم هایی ست که جریان های اجتماعی از خروجی آنها اتفاق می افتد.احسان علیخانی یکی از آن آدم هایی ست که ناخواسته اشتباهاتی را داشته که سوء تفاهماتی را باعث شده است. ولی جریان های خیرخواهانه احسان، از اتفاقاتی ست که همیشه خواهد ماند .روزهای انتهایی سال را به کام هم وطنان مان تلخ نکنیم و با هم، برای هم لبخند به بار آریم.کام تان عسل ( پُست موقت ) »


۱۷ اسفند ۱۳۹۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن