تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798190836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: روحانی کمترین فاصله را با رهبری داشته است/برخی می‌گویند مشارکت کم مردم به نفع آنهاست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر کشور: روحانی کمترین فاصله را با رهبری داشته است/برخی می‌گویند مشارکت کم مردم به نفع آنهاست
وزیر کشور گفت: برخی دنبال القای حاکمیت دو گانه در کشور هستند و مسائل را به گونه‌ای بیان می‌کنند که بین رهبر و رئیس‌جمهور فاصله است.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور افزود: این اقدام یکی از ظلم های سنگین است که خداوند آن را نمی بخشد. بیان این مسائل به نفع چه کسی است. رئیس جمهور فردی است که چه پیش از انقلاب چه پس از انقلاب کمترین فاصله را با رهبری داشته است.


وی در ادامه در خطاب به فرمانداران و بخشداران اظهار کرد: شما باید این مسائل را صریحا به مردم منتقل کنید که این دوگانگی وجود ندارد. وظیفه ما تبعیت از ولایت است.


اهم اظهارات وزیر کشور را از خبرگزاری‌ها می‌خوانید؛


*رسانه‌های خارجی، برخی ناآگاهان و برخی افراد در داخل کشور که تحلیل‌های اشتباه دارند دنبال تقویت احساس نارضایتی، القای یأس و ناامیدی، ناکارآمد جلوه دادن دولت، القای حاکمیت دوگانه، لطمه زدن به وحدت ملی، تضعیف مشروعیت و مقبولیت دولت، تقسیم مردم به انقلابی و غیرانقلابی و عدم مشارکت فعال مردم هستند.


*در همین راستا باید فرمانداران و بخشداران ارتباط مستمری با مردم داشته باشند و به آنها پاسخگو باشند تا از این طریق سطح نارضایتی مردم را کاهش دهند. مردم ولی نعمت انقلاب ‌هستند و ما به مشارکت و حضور مردم نیازمندیم. متأسفانه برخی ناآگاهان داخلی به یأس مردم دامن می‌زنند و موفقیت خود را در یأس و ناامیدی مردم می دانند. رهبری اشاره کردند که برای دولت‌ها نحوه بیان اقدامتشان مهم است، بنابراین اقدامات دولت باید به مردم معرفی شود تا مردم در جریان تلاش‌های دولت قرار بگیرند، اما متأسفانه انصاف در قضاوت نسبت به عملکرد دولت فراموش می‌شود. آنها که از دولت صد اشکال می‌گیرند لااقل سه کار دولت را هم بگویند. الان یا کارهای خوب گفته نمی‌شود یا به گونه‌ای گفته می‌شود که مسأله دار یا ابهام‌آلود نشان داده می‌شود. این اقدامات مشکلی را حل نمی‌کند.


*دشمن دنبال لطمه زدن به وحدت و انسجام ملی ماست. بنابراین در مناطقی که اقوام و اقلیت‌ها وجود دارند باید با تکیه بر محوریت ایرانی بودن و اسلامی بودن بر انسجام ملی تأکید کنیم.


*برخی دنبال دسته‌بندی افراد به انقلابی و غیرانقلابی هستند، ما باید همه مردم را در ظرف انقلاب تعریف کنیم، ما به چه حقی این تقسیم‌بندی را انجام می‌دهیم و اکثر مردم را از دایره انقلاب دور می‌کنیم. با شاخص گذاری رهبر انقلاب همه مردم انقلابی هستند. ایجاد اشتغال، حفظ وحدت، تداوم اقتصاد مقاومتی و دشمن ستیزی همه جزو شاخص‌های انقلابی بودن است. مردم یار انقلاب هستند و این مرزبندی‌ها به نفع هیچ کس نیست.


*برخی تحلیل‌ها بیان می‌کند اگر مشارکت کم باشد به نفع آنهاست. چرا ما به انتخابات نگاه جناحی داریم؟ در حالی که انتخابات باید موجب تقویت امنیت ملی و تضمین منافع ملی باشد. این تفکر غلط است که اگر مشارکت کم باشد به نفع ماست. رهبری به من فرموده‌اند که برای ایشان امنیت، سلامت انتخابات و رعایت قانون و همچنین مشارکت بالا در انتخابات خیلی مهم است. ایشان فرموده‌اند عملکرد وزارت کشور می‌تواند موجب افزایش مشارکت شود. وقتی رهبری چنین می‌فرمایند هر تحلیلی غیر از این، خلاف نظر رهبری است.


*ما باید تلاش کنیم موضع بی‌طرفی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی که از بیت‌المال و بودجه عمومی بهره می‌برند را حفظ کنیم. هر روز باید گزارش هر نوع تحرک و اقدامی که موجب تضعیف مشارکت یا برهم خوردن بی‌طرفی می‌شود به من داده شود، ما هم حتماً به صورت روزانه با آن برخورد می‌کنیم.


*باید در انتخابات نشاط سیاسی ایجاد شود، باید تلاش کنیم با توجه به موضع بی‌طرفی مسئولین و دستگاه‌های اجرایی که به نوعی از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنند دخالتی در انتخابات صورت نگیرد.


*{literal}{{/literal}درباره مشکلات اخیر در استان خوزستان {literal}}{/literal}در این موضوع مردم به صورت معقول و منطقی خواستار مطالبات خود شدند و هیچ شعار ساختارشکنانه و.. داده نشد و مردم صرفا مودبانه مطالبات خود را اعلام کردند.


*بیان اینکه اوج ناامیدی دشمنان در سال 92 صورت گرفت، تداوم شکست دشمن، در طول عملکرد 3 ساله این دولت تحقق یافت.


* الگوی انتخاباتی وزارت کشور در انتخابات، قانون توام با امنیت و مشارکت‌جویانه و اخلاق است و هر کس از آن صندوق بیرون بیاید رئیس جمهور مردم است.




۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن