تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798031459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران قزوین با آتش نشانان ابراز همدردی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
خبرنگاران قزوین با آتش نشانان ابراز همدردی کردند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3885548 - دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهید بابایی قزوین با ایثارگران آتش نشان استان ابراز همدردی کردند. به گزارش خبرنگار مهر، شاید حوادث می تواند ما را بیشتر از شادی ها به همبستگی دعوت کند و در کوتاه زمانی موجب نزدیکی دلها و بروز احساسات را برای همگان فراهم کند. هر چند هیچ کسی دوست ندارد شاهد بلا و یا حادثه ای باشد اما طبیعیت زندگی انسانی در کنار مصلحت و سرنوشت با بی احتیاطی و دهها دلیل دیگر حادثه را در زندگی همه ما اجتناب ناپذیر کرده و به هرحال هر از گاهی شاهدحوادث گوناگون طبیعی و غیر طبیعی که انسان در آن نقش دارد هستیم. روحیه کمک رسانی و همدردی که در ذات بشر نهادینه شده معمولا در حوادث سریعتر ابراز می شود و در این راستا نیز بلافاصله پس از حادثه ناگوار فروریختن ساختمان پلاسکو شاهد ابراز همدردی داخلی و خارجی بودیم و صحنه های ماندگاری در کنار تلخ ترین حو ادث جان باختن فرشتگان نجات در این ایام رقم خورد.

حضور گروههای مختلف مردم برای کمک و ابراز همدردی، برگزاری مراسم مختلف در استانها، ایجاد همبستگی بیشتر و درک سختی کار آتش نشانها و حضور مردم در ایستگاههای آتش نشانی و از همه مهمتر بیان احساسات کودکان در نقاشی های بیاد ماندنی شاید از مسائلی باشد که می تواند درس هایی برای همگان تلقی شود. امروز دوشنبه جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان در یک حرکت خودجوش با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهید بابایی قصد آن کردند تا به ماموران آتش نشانی شهرشان خسته نباشید وتسلیتی عرض کنند و قوت قلبی برای ادامه مسیر پر حادثه و خطرناک آنها باشند. هرچند به محض ورود خبرنگاران با افتادن چند تبعه افغان در چاهی در منطقه کورانه تمام ماموران شیفت این ایستگاه برای کمک رسانی عازم ماموریت شدند اما ایستگاه خالی از مامور شهید بابای نشان داد این تلاشگران هرگز زمانی برای استراحت و پذیرایی از میهمان خود را ندارند و خبرنگاران که خود با شغلی سخت و زیان آور سروکار دارند شاید احساس کردند که شغل آتش نشانی به مراتب از خبرنگار سخت تر و پرحادثه تر است. ابوالفضل ذوالقدرمدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین به همراه دو همکار خود پس از اعزام نیروهایش به محل حادثه تنها کسانی بودند که میزبان خبرنگاران شدند فضایی صمیمی اما پر از صمیمیت و انسانیت. نگران بازار قزوین هستیم ذوالقدر ضمن تشکر از حضور خبرنگاران در ایستگاه و گرامیداشت یاد همکاران فداکارش گفت: در این چند روز که شاید از غم بارترین لحظات عمر ما هم تلقی شود با مسائلی روبرو شدیم که برخی نگران کننده و تلخ و برخی امیدوارکننده و انگیزه بخش بود.

وی افرود: در کنار ابراز احساسات صمیمیانه و زایدالوصفی که هیچگاه تصورش را همنمی کردیم کمک خواهرانی که برای تغذیه ماموران آتش نشانی یا پریزنانی که با چشمان اشکبار برای تسلیت نزد ماموران می آمدند از صحنه های ماندگار بود. ذوالقدر یادآورشد: متن های زیبایی که از نیت های خالصانه مردم در روزنامه ها و سایتها و خبرگزاری و مکتوبات نگارش شد و یا فیلمهای که در صدا و سیما و شبکه های مجازی منتشر شد و نیز نقاشی های پر معنای کودکانی که عظمت ایثار آتش نشانانان را در مقابله با آتش در تصاویری ساده اما زیبا و تاثیربرنگیز به تصویر کشیده بودند و یا شعار و جملاتی که شاید کمتر به ذهن انسانی تداعی می کند همه را ما به شگفتی واداشت و به عظمت ملت خود بیشتر واقف شدیم. وی اضافه کرد: البته سلفی گرفتن ها و ازدحام بی مورد جمعیت پس از حادثه که اختلالی در عبور آمبولانسها ایجاد کرده بود نیز از مسائل ناراحت کننده بود که باید مورد توجه و عبرت قرار گیرد. حوادث را عبرت آینده کنیم ذوالقدر اظهارداشت: حادثه پلاسکو نشان داد باید قبل از هر حادثه به فکر پیشگیری باشیم و بی احتیاطی نکنیم و امروز بیش از هر زمانی به آموزش مردم نیاز داریم تا حوادث تکرار نشود. وی گفت: در اولین گام در شهر قزوین نگران ایمن نبودن بازار قزوین هستیم و اگر حریقی رخ دهد باید متحمل هزینه های سنگینی شویم. مدیرعامل سازمان آتش نشانی اضافه کرد: سیم کشی های برق و نوع گازرسانی در مغازه های بازار مشکل دارد و ازدحام خودرو در خیابانهای باریک منتهی به بازار می تواند دسترسی ماموران به محل حادثه را با مشکلات جدی روبرو کند که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی بیان کرد: همچنین برخی بازاریان خانه های قدیمی نزدیک واحد صنفی خود را به انبار کالاهای خود تبدیل کرده اند که اکثر سقف خانه ها چوبی و آتش زاست و اگر اتفاقی رخ دهد با آتش سوزی های گسترده روبرو خواهیم شد که مهار آن بسیار سخت و پیامدهای تخریب بسیار سنگین است. ذوالقدر یادآورشد: ما نگران سلامت مردم هستیم و امیدواریم با اطلاع رسانی توسط شما خبرنگاران بازاریان موضوع را جدی بگیرند و با مراجعه به ما ضمن آموزش بتوانند حداقل نکات ایمنی را برای واحدهای صنفی خود انجام دهند تا شاهد مشکلات در آینده نباشیم. وی اضافه کرد:داشتن کپسول آتش نشانی، بازبینی در سیم کشی برق واحدها، خارج کردن انبار محصولات آتش زا از خانه های قدیمی و آشنایی با اطفاء حریق می تواند صدمات احتمالی را کاهش دهد. بیمه واحدهای صنفی را جدی بگیرید ذوالقدر اظهارداشت: وقتی از میان بیش از ۵۰۰ واحد صنفی در پلاسکو فقط ۱۰۰ مغازه بیمه داشته نشان می  دهد هنوز فرهنگ سازی مناسبی صورت نگرفته و مردم دغدغه حادثه نداشته اند و امروز بسیاری به دلیل عهمین کوتاهی از زندگی ساقط شده اند و کسی کمک آنها نخواهد بود. وی گفت:از بازاریان قزوین درخواست میکنیم موضوع بیمه و ایمنی واحدهای صنفی خود را جدی بگیرند و نگران اموال و جان خود باشند و با سهل انگاری زمینه بروز حوادث را فراهم نکنند. بهترین همدردی/ چهارشنبه آخر سال بدون آتش ذوالقدر همچنین گفت: بهترین همدردی با ما این است که همه متعهد شویم امسال چهارشنبه آخر سال را بدون ترقه و آتش سپری کنیم و روزی بدون حادثه را در تاریخ کشور با فرهنگ خود ثبت و ضبط کنیم. وی اضافه کرد: رسانه های گروهی در فرهنگ سازی نقش مهمی دارند و امیدواریم در کنار این کار زیبای همدردی با آتش نشانان به ما کمک کنید تا با همراهی مردم و جوانان امسال را بدون حادثه بگذرانیم.

همچنین فرض الله فرامرزی از خبرنگاران پیش کسوت استان قزوین به نمایندگی از خبرنگاران ضمن ابلاغ پیام تسلیت و همدردی فعالان رسانه ای استان گفت: شغل شما به گونه ای مهم و سخت و زیان آور است که باید در طول سال قدردان شما باشیم و فقط در یک مناسبت یاد کردن حق مطلب را در مقابل شما ایثارگران ادا نمی کند. وی افزود: تلاش شبانه روزی شما ماموران جای تقدیر دارد و از این اینکه در هر حادثه در معرض خطر جدی هستید و سلامتی و جان خود را برای نجات جان انسانها در طبق اخلاص نهاده اید درس بزرگی برای همه مردم است. فرامرزی گفت: امیدواریم هرگز خدمات مستمر شما فراموش نشود و بتوانیم در طول سال هم با حضور در محل کارستان با عرض خسته نباشید موجب تقویت روحیه ایثارگری شما شویم. وی آمادگی رسانه های استان را برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در حوزه آتش نشانی اعلام کرد.     در این مراسم دسته گلی به یاد آتش نشانان شهید و عکس یادگاری از اولین شهید آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو تقدیم مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین شد.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن