تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798095440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از گلایه‌های امام جمعه پردیس گزارش می‌دهد مسکن مهر، طرحی مزخرف؛ شما طرحتان چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از گلایه‌های امام جمعه پردیس گزارش می‌دهدمسکن مهر، طرحی مزخرف؛ شما طرحتان چیست؟
خبرگزاری فارس: مسکن مهر، طرحی مزخرف؛ شما طرحتان چیست؟
گلایه‌های امام جمعه پردیس به دولت در ارتباط با بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر ایران جالب توجه است؛ توسلی خطاب به وزیر راه و شهرسازی می‌گوید: مسکن مهر به‌زعم شما، طرحی مزخرف است؛ اما شما طرحتان در بخش مسکن چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این روزها برگزاری برخی برنامه‌های خاص در شهرستان پردیس، اعتراض‌های متقاضیان مسکن مهر حومه پایتخت، بی‌توجهی به مصلای پردیس و عدم حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان زمینه‌ساز گله‌های فراوانی شده است و امام جمعه پردیس نیز یکی از افرادی است که در این حوزه سخنانی دارد؛ اینکه چرا مسؤولان دولتی با پخش سرودهای منافقین موافقت کردند یا وزیر راه و شهرسازی به پردیس توجهی ندارد، امروز مهم‌ترین مواردی است که مرور آن خالی از لطف نیست. امام جمعه پردیس با اشاره به اجرای سرودی در مراسم شرکت عمران پردیس به این امر اشاره می‌کند که گروه‌های تواشیح، مولودی‌خوانی و دست‌اندرکاران زیادی در این عرصه فعال هستند، این بدسلیقگی را از سوی دولتی‌ها قابل گذشت نمی‌داند؛ اما باز هم پاسخ مدیران شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌تواند در کاهش بار این عمل مثمر باشد. همچنین دلیل عدم پاسخگویی معاون وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان مسکن مهر پردیس که در بسیاری از مواقع با خونسردی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و مردم بود، نیز امروز جای تأسف دارد؛ مردم خواهان پاسخ هستند و امام جمعه فقط زبان و پدر معنوی پردیس بوده که با دلسوزی خواهان برقراری خواسته به‌حق مردم است. مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت، بر اتمام هر چه سریع‌تر مسکن مهر تأکید داشتند؛ اما به گفته امام جمعه پردیس، عملکرد وزیر راه و شهرسازی و دیگر مدیران خلاف این امر را نشان می‌دهد. امروز دولت‌های مختلف آمده و رفته‌اند و پروژه‌هایی مانند مسکن مهر متعلق به دولت‌ها نیست؛ بلکه مصلحت ملی را باید در نظر گرفت و برای اتمام هرچه زودتر این واحدها تلاش چند برابری از سوی مسؤولان شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و شرکت عمران پردیس لازم است.

دولت و سیاستی که یک‌سوم اقتصاد کشور را ساقط کرد توسلی با بیان اینکه تأمین مسکن مشکل عمده کشور است، تصریح کرد: طبق اعلام مرکز آمار، 33 تا 35 درصد بازار اقتصاد ایران در اختیار مسکن است و سیاست دولت یازدهم، عدم تزریق پول به بازار مسکن بود که یک‌سوم اقتصاد کشور ساقط شد. امام جمعه پردیس اضافه کرد: سیاست دولت یازدهم این بود که به بازار مسکن پول تزریق نکند و به همین دلیل، این بازار از رونق افتاد و عملاً یک‌سوم اقتصاد دولت و کشور ساقط شد. وی افزود: بخش زیادی از تولیدات کارخانه‌هایی که در پردیس تعطیل شده‌اند، به بازار ساختمان متصل بود و طبق نظر کارشناسان، سیاست‌های دولت در این منطقه به‌تنهایی حداقل 150 تا 250 شغل شامل آهن، گاز، آب، جوشکاری، بلوک، سیمان و... را با مشکل تعطیلی مواجه ساخته است و دولت با این عمل، بخش مسکن را تعطیل کرد.

مسکن مهر، طرحی مزخرف؛ شما طرحتان چیست؟ توسلی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی، مسکن مهر را طرحی مزخرف معرفی کرد؛ ولی امروز باید دانست طرح جایگزینی دولت برای مسکن جوانان چیست؟ طبق آمار، سالانه یک میلیون و 800 مسکن باید ساخته شود و این کار از نان شب هم واجب‌تر است. وی گفت: دولت مسکن اجتماعی را نام برده و از وزیر راه و شهرسازی باید پرسید که طرح مسکن اجتماعی کجا ظهور و بروز کرده است؟ امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه گردش سرمایه در پردیس 4 هزار میلیارد تومان بوده و این سرمایه از رده خارج شده است، اظهار داشت: اواخر تیر 91 کلنگ 90 هزار واحد مسکن زده شده است و هر ساله گردش مالی در پردیس 4 هزار میلیارد تومان بود و پیرو آن چند صد هزار نفر مشغول به کار بودند؛ اما امروز تمام این‌ها از رده خارج شده و تاکنون پیشرفت قابل‌توجهی نداشته است. توسلی ادامه داد: در آخرین سال دولت قبل در تیرماه سال 91 با حضور رئیس‌جمهور وقت، وزیر راه و شهرسازی، استاندار و...، کلنگ 90 هزار واحد مسکن مهر بر زمین خورد؛ 35 هزار واحد فاز 11 و 35 هزار واحد فاز 8 و در فازهای 5 و 9 جمعاً 20 هزار واحد باید بهره‌برداری شود. وی تصریح کرد: بعد از گذشت یک سال و حضور دولت یازدهم، اقدامات پیگیری شد و امسال طبق گفته رسمی محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی، پیشرفت مسکن مهر بین 23 تا 25 درصد است؛ سه سال از عمر دولت گذشته است اگر هر سال دولت یازدهم، 25 درصد این طرح را ادامه می‌داد، باید امروز تمام شده بود. امام جمعه پردیس تصریح کرد: اما بعد از گذشت یک سال، هفته گذشته 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر افتتاح شد.

چرا وزیر راه و شهرسازی به پردیس نمی‌آید؟ امام جمعه پردیس اضافه کرد: متأسفانه در مراسم افتتاح این واحدها، اتفاق ناگواری افتاد؛ اینکه چرا وزیر راه و شهرسازی به پردیس نمی‌آید، محل سؤال است. مگر وزیر از مردم پردیس ترس دارد یا چون طرح میکن مهر متعلق به دولت گذشته است، جدی پیگیر نیستند؟ توسلی با بیان اینکه معاون وزیر راه و شهرسازی گفته که دنبال تحویل واحدها هستیم، گفت: مسکن مهر را هر دولتی شروع کرده، مهم نیست؛ مهم این است که این طرح نظام و حاکمیت است. وی تصریح کرد: در دیدار دو سال قبل اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری، ایشان 15 مورد را تأکید کردند که یک فقره، مسکن مهر بود و فرمودند این مسکن‌ها را تکمیل و با رفع عیب‌ها تحویل مردم دهید؛ اما طی این چند سال فقط همین افتتاح را در پردیس شاهد بودیم. امام جمعه پردیس تصریح کرد: در مراسم افتتاح محله ایرانشهر در فاز 11 زمانی که محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور در حال بیان اقدامات خود در بخش مذهبی و ساخت مساجد بود، ایستاده و گفتم که معاون محترم، من 30 بار با شما در مورد مصلی ملاقات داشتم و شما به‌صراحت بگویید بالاخره ساخت این مصلی کی شروع می‌‌شود و چه زمانی به اتمام می‌رسد. توسلی بیان کرد: با کمال تأسف، معاون وزیر راه و شهرسازی به این نکته من بی‌اعتنایی و به ما بی‌احترامی کرد؛ اما این بی‌احترامی را به حساب شخصیت و تربیت خانوادگی محسن نریمان مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی می‌گذاریم. وی افزود: مسؤولان باید بدانند که پاسخ ندادن به سؤال امام جمعه، از شما سلب مسؤولیت نمی‌کند و باید مسکن مهر و مصلی را به اتمام برسانید؛ زیرا این از خواسته‌های به‌حق و شرعی مردم است.

پخش سرودهای منافقین و گله امام جمعه! امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه یک مجری از تلویزیون در بحث افتتاح مسکن مهر پردیس همراه معاون وزیر راه و شهرسازی آوردند که تنها تعریف و تمجید از دولت می‌کرد، اضافه کرد: این مجری مدام در حال مداحی، تعریف و تمجید بود و دائماً افراد مختلف را معرفی و از عملکردشان تقدیر و تشکر می‌کرد و به آنها القاب می‌داد؛ باید پرسید که آیا با این القاب به بهشت می‌روید؟ توسلی اضافه کرد: در افتتاحیه مسکن مهر، گروه سرود مختلط از دختران و پسران آوردند و سرودهای قبرستان منافقین را سر دادند. امام جمعه پردیس افزود: کار و روزگار ما به کجا رسیده که در جلسات رسمی با وجود این همه سرود حماسی که داریم، دولت‌مردان دنبال سرودهای جبهه منافقین هستند. توسلی تأکید کرد: صندلی همه مسؤولان روی خون شهدا استوار است؛ به‌صراحت به فرمانداری شهرستان، شهرداری‌های بومهن و پردیس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت عمران، اداره ورزش و جوانان و... اعلام می‌کنم تا من در پردیس هستم، از این موسیقی‌های مبتذل نباید اجرا شود و تا زمانی که باشم، با این اقدامات شما مقابله خواهم کرد.

رئیس‌جمهور گذشته و افتتاح مسکن مهر در هر 6 ماه امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه دو سال از دولت قبل را هم امام جمعه پردیس بودم، اظهار داشت: طی این دو سال، سه بار مسکن مهر افتتاح داشتیم و رئیس‌جمهور گذشته، چندین وزیر، معاونان استاندار و... هم آمدند و هر 6 ماه، یک‌بار افتتاح مسکن مهر انجام می‌شد. وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی دولت قبل با همت ویژه‌ای که داشت، یک تا دو روز در هفته در پردیس حضور پیدا می‌کرد و سپس به استان‌ها و شهرهای دیگر کشور می‌رفت که با این اهتمام، گردش مالی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسید و اقتصاد رونق داشت. امام جمعه پردیس ادامه داد: رئیس‌جمهور، استاندار و وزرا به‌خصوص وزیر راه و شهرسازی به پردیس نمی‌آیند و می‌گویند چرا رونق اقتصادی وجود ندارد. توسلی اضافه کرد: حامی مسؤولان هستیم و نقد منصفانه و دفاع واقع‌بینانه دستور مقام معظم رهبری است و من نیز انتقاد منصفانه خواهم کرد و از زحماتی هم که کشیده‌اند، تشکر می‌کنیم. -------------------------------- گزارش از: میلانی بیانی‌نیک -------------------------------- انتهای پیام/67016/ب40

95/05/06 :: 16:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن