تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798103812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت یک دیدار تاریخی/ تجلیل آیت الله هاشمی از مردم ورامین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نام ورامین در تاریخ انقلاب می درخشد؛
روایت یک دیدار تاریخی/ تجلیل آیت الله هاشمی از مردم ورامین

هاشمی رفسنجانی


شناسهٔ خبر: 3874021 - چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } ورامین-آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت هایی محسوب می شود که در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها با مردم شهرستان ورامین دیدار و از نقش مردم این خطه در نهضت اسلامی تمجید کرد. خبرگزاری مهر-گروه استان ها: مردم شهرستان ورامین همواره از پیشتازان انقلاب اسلامی محسوب شده و با رقم زدن قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، نقش عمده ای در پیروزی نهضت اسلامی ایفا کردند. مسئولان و شخصیت های مختلف کشوری و لشگری طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره از نقش و جایگاه مردم ورامین در پشتیبانی از نهضت اسلامی تمجید کرده و مردم این خطه را از وفاداران به امام و رهبری دانستند. آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت هایی محسوب می شود که در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها با مردم شهرستان ورامین دیدار و از نقش مردم این خطه در نهضت اسلامی تمجید کرد.

آیت الله هاشمی در مردادماه سال ۷۳ و در دوران ریاست جمهوری خود با مردم شهرستان ورامین دیدار و در دی ماه سال ۸۲ نیز در کسوت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر با مردم این خطه دیدار کرد. یک دیدار تاریخی نیز اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین با آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۸۷ داشتند.

در این دیدار آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس و حجت الاسلام سید صالح یاسینی رییس کنونی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران حضور داشتند. حرکت مردم ورامین ایران و جهان را متوجه این خطه کرد در این دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی از نقش مردم ورامین در پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرده و اظهار داشت: ورامینی ها به عنوان پیشتازان ایثار و فداکاری در مبارزه با ظلم و ستم محسوب می شوند و مردم ایران، ورامین را به عنوان کانونی می شناسند که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشته است.

رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ۱۵ خرداد جز نقطه های عطف تاریخ انقلاب است و مردم ورامین این افتخار را دارند که نام شهرستانشان در تاریخ انقلاب می درخشد.

۱۵ خرداد جز نقطه های عطف تاریخ انقلاب است و مردم ورامین این افتخار را دارد که نام شهرستانشان در تاریخ انقلاب می درخشد وی ادامه داد: اولین جرقه ای که تمام مردم ایران و جهان را متوجه ورامین کرد، حضور چشمگیر شما در مسأله ۱۵ خرداد بود و با این حرکت قهرمانانه، شما مردم ورامین در تاریخ جایگاه بلندی پیدا کردید. تمجیدهای آیت الله هاشمی رفسنجانی از مردم شهرستان ورامین نشان دهنده آن است که رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی جایگاه مردم این خطه در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را می دانست. آیت الله هاشمی رفسنجانی از خانواده شهدای ۱۵ خرداد ورامین تقدیر کرد

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جمعی از اعضای ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در سال ۸۷ با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. تمجیدهای آیت الله هاشمی رفسنجانی از مردم شهرستان ورامین نشان دهنده آن است که رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاه مردم این خطه را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می دانستوی افزود: در این دیدار جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدای ۱۵ خرداد و فعالان بزرگداشت این قیام تاریخی حضور داشتند و آیت الله هاشمی رفسنجانی  از نقش مردم ورامین در دفاع از ارزش های اسلامی تجلیل کرد. محمودی ادامه داد: در این دیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه، نماینده مردم ورامین در مجلس، علما و روحانیون برجسته شهرستان نیز حضور داشتند. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: در این دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی از خانواده معظم شهدای ۱۵ خرداد شهرستان تجلیل کرد. به هر ترتیب دیدار مردم شهرستان ورامین با آیت الله هاشمی رفسنجانی در چندین برهه تاریخی در اذهان باقی ماند و برای همیشه در تاریخ این منطقه به ثبت رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن