تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798193938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میرتاج الدینی: در انتخابات 96 جریانی فراتر از اصولگرايي شکل می گیرد/ رقابت سختی در انتظار روحانی است/ روحانی در این دوره از انتخابات پاسخگو است نه سوال کننده!/ روحانی با رویکرد سال 92 نمی تواند در انتخابات موفق باشد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



میرتاج الدینی: در انتخابات 96 جریانی فراتر از اصولگرايي شکل می گیرد/ رقابت سختی در انتظار روحانی است/ روحانی در این دوره از انتخابات پاسخگو است نه سوال کننده!/ روحانی با رویکرد سال 92 نمی تواند در انتخابات موفق باشد
وحدت گفتمانی یعنی همه از یک وحدت گفتمانی حمایت میکنیم که در این گفتمان توجه به مشکلات و ارائه برنامه و تلاش در راستای حل مشکلات جامعه بخصوص مشکلات اقتصادی خواهد بود.
روز نو :  
وحدت گفتمانی یعنی همه از یک وحدت گفتمانی حمایت میکنیم که در این گفتمان توجه به مشکلات و ارائه برنامه و تلاش در راستای حل مشکلات جامعه بخصوص مشکلات اقتصادی خواهد بود.
به گزارش روز نو، در شرایطی که فضای سیاسی کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است گروه های سیاسی مختلف در حال آماده شدن و بررسی گزینه های خود برای حضور در انتخابات 96 هستند و در همین راستا اخبار و حواشی فراوانی درباره گزینه های احتمالی حضور در انتخابات 96 مطرح می شود.
 
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت محمود احمدی نژاد در این رابطه می گوید انتخابات سال ۹۶یکی از پرشورترین و رقابتی ترین انتخابات ها خواهد بود و همه طیف ها و جریان های سیاسی کشور در آن حضور فعال خواهند داشت.در این انتخابات جبهه و جریانی فراتر از اصولگرايي شکل می گیرد که همه نیروهای ارزشی و انقلابی را در برمیگیرد.
 
به گفته وی وحدت کاندیداتوری یعنی کاندیدای اصلی و نهایی یک نفر خواهد بود و تعدد کاندیدا نخواهیم داشت. وحدت گفتمانی یعنی همه از یک وحدت گفتمانی حمایت میکنیم که در این گفتمان توجه به مشکلات و ارائه برنامه و تلاش در راستای حل مشکلات جامعه بخصوص مشکلات اقتصادی خواهد بود.
 
مشروح گفت و گوی نامه نیوز با حجت الاسلام میرتاج الدینی را در ادامه مطالعه می فرمایید:
 
***
 
زمان کمی تا انتخابات ریاست جمهوری سال 96 باقی مانده، ارزیابی شما در خصوص تحرک جریان اصولگرا چیست؟
 
انتخابات سال ۹۶یکی از پرشورترین و رقابتی ترین انتخابات ها خواهد بود و همه طیف ها و جریان های سیاسی کشور در آن حضور فعال خواهند داشت.در این انتخابات جبهه و جریانی فراتر از اصولگرايي شکل می گیرد که همه نیروهای ارزشی و انقلابی را در برمیگیرد.
 
این جبهه هم مردمی است و هم انقلابی و در مسیر تحقق آرمان های انقلاب تلاش میکنند.
 
آیا اصولگرایان می‌توانند به آن وحدتی که مد نظرشان است دست پیدا کنند؟  و برای انتخابات یک گزینه موجه و رای آور معرفی کنند؟
 
وحدت در زیر سایه آرمان های انقلاب مطالبات به حق شکل میگیرد و بی شک این جبهه تلاش خواهد کرد تا فردی را به عنوان گزینه اصلی و نهایی معرفی کند که شاخص ها و ویژگی های لازم را برای رای آوری و حضور جدی در انتخابات را داشته باشد.
 
آیا مصطفی میرسلیم را گزینه خوبی برای ریاست جمهوری می‌دانید و آیا شورای ائتلاف بر روی وی به اجماع می‌رسد؟
 
در مورد شخصیت هایی که در داخل جریان انقلابی و اصولگرا مطرح می شوند هرکدام توانمندی ها و ویژگی هایی را دارند، هنوز کاندیدای نهایی و اصلی انتخاب نشده است.
 
رسیدن به کاندیدای اصلی طبیعتا با یک روش خاصی خواهد بود. چند مسئله اصلی به عنوان راهبرد اصلی انتخاباتی مورد قبول همه طیف ها و تشکل های سیاسی در این جبهه مورد قبول است.
 
در بحث وحدت، برنامه اصولگرایان و جبهه پایداری به چه سرانجامی رسیده است؟ آیا پایداری ها در نهایت تحت امر شورای ائتلاف قرار می‌گیرند؟
 
وحدت کاندیداتوری یعنی کاندیدای اصلی و نهایی یک نفر خواهد بود و تعدد کاندیدا نخواهیم داشت. وحدت گفتمانی یعنی همه از یک وحدت گفتمانی حمایت میکنیم که در این گفتمان توجه به مشکلات و ارائه برنامه و تلاش در راستای حل مشکلات جامعه بخصوص مشکلات اقتصادی خواهد بود.
 
محور بعدی توجه جدی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تلاش در جهت عینیت بخشی به آنها در جامعه است. عزتمندی، استکبار ستیزی، توجه به مستضعفین، دوری از اشرافیگری، خدمت به مردم و پایبندیی به رهنمودهای ولایت از شاخصه های اصلی آنها است.
 
ارزیابی شما در مورد حسن روحانی برای انتخابات چیست؟ آیا وی توانایی پیروزی دوباره در انتخابات را دارد ؟
 
حسن روحانی شرایط سختی را در انتخابات خواهد داشت. زیرا ایشان با رای مرزی ۵۰درصدی شرکت کنندگان در دور اول پیروز شده است و طبق اعتراف حتی جریان های حامی دولت مثل رسانه های اصلاح طلب، دولت روحانی نتوانسته است به برنامه ها و شعارهای خودش به طور رضایت بخش جامه عمل بپوشاند و با ریزش رای مواجه شده است.
 
اگر در دور اول با شعار و با ایجاد جنگ روانی توانست آرای مردمی را به سود خود جلب کند و با رویکرد انتقادی وارد عرصه انتخابات شد،اکنون در دوره دوم نمی تواند با این رویکرد موفق شود.
 
بلکه باید پاسخگوی عملکرد چهارساله خود باشد، آقای روحانی در این دوره به جای سوال کننده باید پاسخگو باشد. بخش عظیمی از جامعه رضایتمندی از عملکردها را ندارند و پیش بینی می شود یک رقابت سنگین و لب مرزی شکل خواهد گرفت که پیروزی رقیب اصلی روحانی دور از انتظار نخواهد بود.
 
اصولگرایان برای انتخابات شوراها تا چه میزان آمادگی کسب کرده اند؟
 
برای انتخابات شوراها، جریان های انقلابی با دست پر وارد خواهد شد. تجربیات موفق در چندشورای شهر تهران که نیروهای انقلابی اکثریت را داشتند تجربه موفق و خوبی است.
 
طبیعتا برای این دوره از انتخابات شوراها نیز لیست کامل از چهره های شناخته شده و باتجربه کاری در سطح مدیریت های ارشد کشور مثل وزارت، مجلس و غیره حضور فعال خواهند داشت.

*نامه نيوز




تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن