تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798175583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر آموزش و پرورش: شکل و ظاهر مدارس باید تغییر کنند/ شاخص سرانه در مناطق محروم افزایش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر آموزش و پرورش: شکل و ظاهر مدارس باید تغییر کنند/ شاخص سرانه در مناطق محروم افزایش می‌یابد
وزیرآموزش و پرورش بر طراحی معماری مدارس جدید الاحداث تاکید کرد و گفت: مدارس جدید باید به گونه ای ساخته شود که دانش آموز در آن احساس زندگی کردن کند وآن را خانه خود بداند.
فخرالدین دانش آشتیانی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اظهارکرد: قدم های خوبی در سال های اخیر در زمینه نوسازی مدارس برداشته شده که جای تشکر دارد، اما امیدوارم روزی برسد که تمامی فضاهای آموزشی ما استاندارد و مطلوب باشد.


به گزارش نامه نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش وی با اشاره به این مطلب که مشارکت مالی مهم نیست،‌ افزود: آنچه مهم است، نگرش خیرین است و این نگرش و رویکرد خیر است که دارای ارزش معنوی است .


وزیرآموزش وپرورش گفت: کار سازمان نوسازی، مایه مباهات است و ارزش باقیات الصالحات دارد به ویژه برای کسانی که به طور مستقیم کار عمرانی انجام می دهند .


وی عنوان کرد: امیدوارم زمانی فرا برسد که درکشور، پایان فضاهای آموزشی نامطلوب را جشن بگیریم و معتقدم تعامل آموزش و پرورش با مردم و همکاری خیرین این روز را در تاریخ آموزش و پرورش رقم خواهد زد.


دانش آشتیانی افزود: اولین مسئله ای که در رویکرد جدید به آن توجه می کنیم، ایجاد محیط آموزشی با نشاط برای دانش آموزان است تا فرآیند یادگیری بهتر صورت گیرد و دانش آموز در مدرسه احساس نشاط و شادابی کند.


وی با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی یادآور شد: شاخص سرانه در مناطق محروم را افزایش خواهیم داد و در مرحله بعد تلاش داریم، همه شاخص ها را به حد مطلوب برسانیم.


دانش آشتیانی، کیفیت معماری مدارس را در تربیت دانش آموزان موثردانست و بیان کرد: با همکاری و همفکری اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، معماری جدیدی را برای احداث فضاهای آموزشی ترسیم خواهیم کرد.


وزیرآموزش و پرورش گفت: فضاهای آموزشی کنونی باید تغییر کند و در رویکرد جدید نظام تعلیم و تربیت، نیازمند تغییر در شکل و ظاهر مدارس هستیم.


دانش آشتیانی افزود: خیرین را جزئی از مجموعه خود می دانیم و تلاش می کنیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم و با مشارکت آن ها طرح های عمرانی را اجرا کنیم.


گفتنی است؛ دراین مراسم دکتر دانش آشتیانی حکم انتصاب محمد تقی نظرپور به سمت رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را به وی اعطا و از زحمات چندین ساله مرتضی رئیسی تقدیرکرد.


معماری مدارس باید متناسب با اقتضائات سنی دانش آموزان باشد


محمدتقی نظرپور در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهارکرد: کارهای زیادی در سازمان نوسازی انجام شده اما تلاش می کنیم، مسیر نوسازی مدارس را هموار کنیم و راه های نرفته را بپیماییم.


وی افزود: در توسعه فضاهای آموزشی، مناطق محروم در اولویت قرار دارند و تلاش می کنیم، سرانه این مناطق افزایش یابد.


نظر پور با اشاره به این نکته که فضاهای آموزشی باید فضاهای مفیدی باشند، بیان کرد: نسل آینده در این فضاهای آموزشی رشد می کند، پس اگر تلاش کنیم فضاهای مطلوبی بسازیم، جایگاه آموزش و پرورش را ارتقا داده ایم .


رئیس سازمان نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: معماری هر مدرسه باید متناسب با اقتضائات سنی دانش آموزان باشد و در ساخت مدارس باید به ویژگی های روحی و روانی دانش آموزان توجه شود.


وی افزود: البته فضای مدرسه، زمانی در فرآیند تعلیم و تربیت موثر است که معلمان نیز به جای روش های سنتی در امر تدریس از روش های نوین استفاده کنند .








۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن