تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798222911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تصاویر رسمی فولکس‌واگن تیگوآن Allspace


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت پدال - امیر دهقان: سرانجام پس از انتشار تصاویر جاسوسی، غیررسمی و تیزرهای فراوان، فولکس‌واگن نخستین تصاویر رسمی از نسخهٔ کشیدهٔ کراس‌اوور تیگوآن خود که بسته به بازار با نام تیگوآن Allspace یا تیگوآن L شناخته می‌شود را منتشر کرد. البته پیش‌ازاین، تصاویری از تیگوآن کشیده در چین بدون هیچ پوششی انتشار یافته بود بنابراین در این تصاویر جدید شاهد موارد جدیدی نیستیم.

 
انتشار اولین تصاویر رسمی فولکس‌واگن تیگوآن Allspace



تیگوآن آل‌اسپیس دقیقاً همان چیزی است که از یک تیگوآن کشیده انتظار داریم یعنی صرفاً یک فاصلهٔ محوری بیشتر و متأسفانه بدون هیچ‌گونه تغییرات در طراحی خارجی؛ بنابراین تیگوآن کشیده در ظاهر به‌جز درهای عقب و سقف مسطح، هیچ تفاوتی با نسخهٔ استاندارد پنج‌نفره ندارد. تیگوآن آل‌اسپیس در مقایسه با نسخهٔ استاندارد، 11 سانتیمتر فاصلهٔ محوری بیشتری دارد که موجب ایجاد فضای کافی برای نصب ردیف سوم صندلی‌ها شده است. هرچند که به‌احتمال‌زیاد این صندلی‌ها فقط برای کودکان مناسب خواهد بود.

 
انتشار اولین تصاویر رسمی فولکس‌واگن تیگوآن Allspace



بنابراین برای کسانی که نیاز به فضای بیشتر و یک کراس‌اوور هفت‌نفرهٔ واقعی دارند، مدل جدید اطلس انتخاب بهتری است. بااین‌حال در تیگوآن آل‌اسپیس با تا کرد ردیف سوم صندلی‌ها ظرفیت صندوق بار به بیش از 615 لیتر افزایش پیدا می‌کند. همچنین اگر خریداران به فضای بار بیشتری احتیاج داشته باشند، با خواباندن ردیف دوم صندلی‌ها، ظرفیت کل بار آل‌اسپیس به میزان قابل‌توجهی نسبت به ظرفیت 1655 لیتری نسخهٔ استاندارد افزایش پیدا می‌کند.

 
انتشار اولین تصاویر رسمی فولکس‌واگن تیگوآن Allspace



دقیقاً مثل نسخهٔ پنج‌نفرهٔ تیگوآن، این مدل جدید آل‌اسپیس هم بر روی پلت‌فرم انعطاف‌پذیر MQB فولکس‌واگن ساخته شده و با مجموعه‌ای از پیشرانه‌های بنزینی و دیزل توربو عرضه می‌گردد. نیروی این موتورها در حالت عادی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion نیز وجود دارد. بسته به نوع موتور، فولکس‌واگن این کراس‌اوور کشیده را با یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا یک واحد اتوماتیک دوکلاچه به فروش می‌رساند. همچنین همان‌طور که تصور می‌شد، موتورهای دیزل برای بازار ایالات‌متحده ارائه نمی‌شوند.

 
انتشار اولین تصاویر رسمی فولکس‌واگن تیگوآن Allspace



رونمایی از نسخهٔ کشیدهٔ فولکس‌واگن تیگوآن در نمایشگاه دیترویت آینده انجام می‌شود. این خودرو در بازار اروپا با نام تیگوآن آل‌اسپیس و در ایالات‌متحده و چین با نام تیگوآن L عرضه می‌گردد. نمونه‌های مخصوص بازار ایالات‌متحده در مکزیک تولید می‌شوند درحالی‌که نمونه‌های مخصوص بازار چین به‌صورت محلی به‌وسیلهٔ سرمایه‌گذاری مشترک فولکس‌واگن و شرکت شانگهای، در چین تولید می‌شوند. به‌احتمال‌زیاد این خودرو برای بازارهای اروپایی برای اولین بار در نمایشگاه ژنو 2017 به نمایش درخواهد آمد.

 
انتشار اولین تصاویر رسمی فولکس‌واگن تیگوآن Allspace



فولکس‌واگن در توصیف تیگوآن آل‌اسپیس به عبارت «تا هفت صندلی» اشاره کرده است که به‌احتمال‌زیاد یعنی این خودرو به‌صورت استاندارد با پنج صندلی و فضای پای زیاد برای ردیف دوم صندلی‌ها عرضه می‌شود و دو صندلی اضافی با پرداخت هزینهٔ بیشتر و به‌صورت سفارشی ارائه می‌گردد. شاهد این مدعا، یکی از تصاویر انتشار یافته از آل‌اسپیس است که این کراس‌اوور را با فضای پای فراوانی در عقب نشان می‌دهد.





۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن