تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798039309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلینتون: اف بی آی تمامی اطلاعات خود را درباره ایمیل های جدید به طور کامل منتشر کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کلینتون: اف بی آی تمامی اطلاعات خود را درباره ایمیل های جدید به طور کامل منتشر کند
«هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از «اف بی آی» خواست تمامی اطلاعات خود را درباره ایمیل های جدیدی که موجب آغاز دوباره تحقیقات درباره استفاده وی از سرور شخصی در زمان تصدی مقام وزارت خارجه شده است، به طور کامل منتشر کند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از تارنمای روزنامه «هیل» که اخبار کنگره و سیاستمداران آمریکا را منتشر می کند، کلینتون در کنفرانس مطبوعاتی خود در شهر «دموین» Des Moines در ایالت «آیوا» (Iowa) برای نخستین بار به این مسئله پرداخت و گفت: « شاید تا مهم ترین انتخابات ملی دوران زندگی مان، یازده روز فاصله داریم. اکنون رای گیری در کشور ما به جریان افتاده است و بنابراین مردم آمریکا حق دارند فورا اطلاعات و حقایق را به تمامی و کامل به دست آورند.»
به نوشته هیل، کلینتون دراین کنفرانس مطبوعاتی که 4 دقیقه طول کشید، به 3 سوال پاسخ داد و اظهار داشت از دیروز جمعه 7 آبان ماه (28اکتبر) که «جیمز کامی» رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) به قانونگذاران آمریکایی نامه ای درباره ایمیل ها نوشته، اف بی آی با او هیچ گونه تماسی برقرار نکرده است. 
وی گفت: « بنابراین ما اطلاعاتی در دست نداریم و به همین خاطر است که از اف بی آی می خواهیم تمامی اطلاعاتی را که در اختیار دارد، منتشر کند. حتی جیمز کامی هم گفته که ممکن است این اطلاعات اهمیت قابل توجهی نداشته باشد بنابراین بگذارید منتشر شود. ما همه شایعه های مختلفی می شنویم و نمی دانیم کدام را باور کنیم. من مطمئنم که باز هم شایعات بیشتری منتشر خواهد شد و به همین دلیل است که من از مسئول اف بی آی می خواهم به ما بگویند درباره چه چیزی صحبت می کنند. من هم مثل شما فقط می توانم حدس بزنم.»
«دونالد ترامپ» رقیب جمهوریخواه کلینتون به اعلام دیروز اف بی آی فورا واکنش نشان داد و اینکه اف بی آی در ابتدا کلینتون را به خاطر مسئله استفاده از سرور شخصی تحت تعقیب قرار نداده است «اشتباه وحشتناک» خواند و در این باره گفت: « فساد هیلاری کلینتون به حدی رسیده که ما تاکنون شاهد آن نبوده ایم. ما نباید بگذاریم او برنامه های مجرمانه خود را به «اتاق بیضی» (کاخ سفید) بیاورد. من برای اینکه اف بی آی و وزارت دادگستری این شجاعت را پیدا کرده اند تا اشتباه وحشتناک خود را اصلاح کنند، بسیار ارزش قائل هستم.» 
وی در این باره تاکید کرد: « این شکست و نقض آشکار و بسیار خطرناک عدالت بود که مردم آمریکا با تمام وجود فهمیدند و همه امیدوارند که این اشتباه اصلاح شود.»
تارنمای هیل همچنین نوشت که قانونگذاران دمکرات و جمهوریخواه از جمله «مایک پنس» معاون ترامپ از اف بی آی خواسته اند که اطلاعات بیشتری را در این خصوص به طور علنی منتشر کند.
به گزارش ایرنا، پلیس نیویورک و اف بی آی در تحقیقات مقدماتی خود درباره «آنتونی وینر» Anthony Weiner، یکی از اعضای سابق کنگره که رسوایی اخلاقی به بار آورده بود؛ به مجموعه ای از ایمیل ها دست یافته اند و قصد دارند بررسی کنند که آیا این ایمیل ها به پرونده استفاده هیلاری از سرور شخصی که مختومه شد، ارتباط دارند یا خیر. وینر، عضو دمکرات سابق کنگره از نیویورک، متهم است که ایمیل هایی حاوی مطالب جنسی آشکار با یک دختر زیر سن قانونی تبادل می کرده است.»
«جیمز کامی»» (James Comey) رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در نامه دیروز جمعه 7 آبان ماه (29 اکتبر) خود به هشت نفر از رؤسای کمیته های مربوط در کنگره با اشاره به ایمیل های فوق، در این باره اعلام کرد: «اف بی آی حین تحقیق درباره موردی غیرمرتبط (به پرونده استفاده از سرور شخصی هیلاری) به ایمیل هایی دست یافته است که به نظر می رسد با این مسأله مرتبط باشند. من موافقم که اف بی آی اقدامات تحقیقاتی مقتضی را در این زمینه صورت دهد تا بررسی و مشخص شود که آیا آنها حاوی اطلاعات طبقه بندی شده هستند یا خیر و هم اینکه میزان اهمیت آنها برای بررسی های ما تعیین شود.»
در شهریور ماه سال جاری، اف بی آی به بیش از 15هزار ایمیل و اسناد جدید دیگر در طول یک تحقیق از ایمیل های کلینتون دست یافت که قبلاً کشف نشده بود. کلینتون نیز پیش تر گفته بود که بیش از 30 هزار ایمیل شخصی نیز از سرور حذف شده است. با این وجود اف بی آی اعلام کرد که شواهدی وجود ندارد که ایمیل ها هدفمند و با قصد قبلی حذف یا پنهان شده باشند. کلینتون که متهم شده بود در زمان تصدی وزارت خارجه از یک سرور شخصی برای ارسال ایمیل حاوی اطلاعات امنیتی استفاده کرده است، برای روشن شدن اتهاماتش به مقر اف بی آی در واشنگتن رفت و به سؤالات و بازجویی ها پاسخ داد. اف بی آی چندی پیش استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی برای ارسال نامه های مزبور را اقدامی بدون دقت خوانده بود، اما از توصیه برای تعقیب قضایی کلینتون در این ارتباط خودداری کرد. دادستان کل آمریکا نیز در اوایل ماه ژوئیه اعلام کرده بود که توصیه پلیس فدرال آمریکا را در این باره می پذیرد و علیه کلینتون اعلام جرم نمی شود.
اکنون تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای گزینش چهل و پنجمین رئیس جمهوری در روز سه شنبه 18 آبان سال جاری (هشتم نوامبر 2016)، زمان اندکی باقی مانده است و به نظر می رسد با توجه به حواشی جنجالی و متعددی که درباره «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده و باعث پیش افتادن هیلاری از وی شده است، به جریان افتادن مجدد پرونده فوق بتواند یکی از عوامل اساسی تأثیرگذار در سرنوشت انتخابات باشد.




۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن