تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798236563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قولی که قالیباف به آتش نشانان داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قولی که قالیباف به آتش نشانان داد
عصر امروز در آئین بزرگداشت روز آتش‌نشان در محل سالن همایشهای بین‌المللی برج میلاد تهران، ضمن تبریک هفتم مهرماه، روز آتش‌نشان و تقارن این روز با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما امنیت، زندگی و استقلال خود را مدیون خون شهدای عزیز و گرانقدر هستیم و این باعث افتخار ما است که امروز همسنگر افرادی هستیم که با تاسی به همان فرهنگ ایثار و گذشت، تلاش می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: در کنار شهدای عزیزی که سازمان آتش‌نشانی در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور و اسلام کرد، با همین روحیه شهدایی چون شهیدان قانع و عباسی را داریم که در این عصر و زمان هم، اینگونه مجاهدت می‌کنند.
 
قالیباف تصریح کرد: درست است که دفاع مقدس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد اما دفاع مقدس و فرهنگ‌سازی که در دفاع مقدس صورت گرفت، تا به امروز در تداوم انقلاب اسلامی نقش بی‌نظیری داشته است.
 
قالیباف با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما تنها یک بخشی از تاریخ ما نیست، بلکه یکی از عناصر مهم هویت انقلابی، ملی و دینی کشور ما به شمار می‌رود، متذکر شد: امروز هر چه از استقلال، عزت و اقتدار کشور و همچنین از روحیه مقاومت و ایستادگی سخن می‌گوییم، مرهون همان دوران دفاع مقدس است.
 
وی ادامه داد: در نتیجه همین روحیه بود که عناصر مهم همبستگی و وفاق ملی در کنار هم شکل گرفتند و با هویت ملت ما عجین شدند؛ این در همه عرصه‌ها وجود دارد و بدون شک در حوزه آتش‌نشانان شکوفاتر است.
 
شهردار تهران خاطرنشان کرد: در سال1384 که بنده وارد شهرداری تهران شدم، نخستین جلسه‌ای که در جمع عمومی حضور پیدا کردم، مختص آتش‌نشانان بود و در همان زمان حس قرابت و نزدیکی فراوانی با دوستان آتش‌نشانی پیدا کردم به گونه‌ای که احساس داشتم در همان فضای دوران دفاع مقدس هستیم.
 
وی یادآور شد: فعالیت جوانان پر نشاط با روحیه خدمتگزاری، ایثار، گذشت، خونگرمی، انسجام سازمانی و نظم در سازمان آتش نشانی همگی مدیون همان روحیاتی است که به برکت دوران دفاع مقدس در کشور ما دوباره احیا شد؛ از همین جهت است که آتش‌نشان بودن تنها یک شغل نیست، بلکه یک عشق است.
 
قالیباف بیان داشت: اگر این ایثارگریها و گذشتها در مجموعه آتش‌نشانی نباشد، این شهدا و مجروحان در سازمان آتش‌نشانی ماندگار نمی‌شوند. این امر نتیجه عشق به هم‌نوع، روحیه ایثار و عشق به زندگی است که همکاران در این شرایط سخت، چنین ایثارگریهایی از خود نشان می¥دهند؛ این روحیه را در کمتر شغلی میتوان پیدا کرد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته بدون شک ضوابط، تأسیسات، امکانات، تداوم آموزش و انضباط سازمانی هم در جای خودش قرار دارد اما اساس کار عشق به زندگی، عشق به هم‌نوعان و محبتی است که در یکایک همکاران ما در سازمان آتش نشانی وجود دارد.
 
قالیباف متذکر شد: یکایک شما عزیزان در عرصه خدمت در سازمان آتش نشانی را به عنوان قهرمانان اصلی شهرمان می‌شناسم؛ قهرمان آن کسی است که بتواند برای سعادت جامعه از زندگی و سلامتی خودش بگذرد و سلامتی و جان خودش را تقدیم دیگر هم‌نوعانش در شهر کند؛ در این کار هم هیچگونه منتی بر سر کسی نداشته باشد.
 
شهردار تهران تأکید کرد: وظیفه بنده است که همه تلاش خودم را برای رفع مشکلات معیشتی شما به ویژه در سه عرصه مسکن، درمان و امنیت شغلی داشته باشم؛ اطمینان حاصل کنید که با همه توان این کار را انجام خواهم داد و موضوع مسکن را با اولویت برای شما دنبال خواهم کرد.




منبع: تسنیم


۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن