تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798131716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل برادر به خاطر کینه 20 ساله! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مردی که برادرش را به خاطر یک کینه 20 ساله به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
قتل برادردر ساعت 08:30 نهم شهریور ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در خیابان سپیده جنوبی – خیابان گره گشا به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد . با حضور مأمورین کلانتری در محل مشخص شد که فردی حدودا 55 ساله بنام "عبدالرضا . ب" بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده و بر اثر خونریزی و جراحت شدید فوت نموده است .
 قتل برادر به خاطر کینه 20 ساله!
پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با اعلام خبر جنایت به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ ، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . بررسی محل جنایت :
بررسی تیم صحنه اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلییس آگاهی تهران بزرگ حکایت از آن داشت که مقتول ابتدا در داخل خودرو سواری آردی شخصی اش مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته ( وجود آثار خون در داخل خودرو ) و در ادامه  مقتول پس از خروج از خودرو در فاصله ای حدودا سه متری از خودرو بر روی زمین افتاده و بر اثر خونریزی شدید فوت نموده است . اظهارات خانواده مقتول :
کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت مقتول اطلاع پیدا کردند که محل جنایت تا محل سکونت مقتول تنها چند ده متر فاصله داشته و طبق اظهارات اعضای خانواده ی مقتول ، وی در ساعت 08:00 جهت عزیمت به محل کارش از خانه خارج شده که پس از دقایقی ، اعضای خانواده عبدالرضا  با مراجعه ی همسایگان به درب منزل از وقوع جنایت و مرگ مقتول اطلاع حاصل کرده اند . شناسایی و دستگیری قاتل :
در بررسی میدانی محل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که محل پارک خودروی مقتول در محلی بوده که یک سوپر مارکت مجهز به دوربین های مداربسته در آنجا قرار دارد و دوربین های مغازه نیز دقیقا مشرف به محل پارک خودروی متعلق به مقتول بودند . بلافاصله تصاویر دوربین های مداربسته توسط کارآگاهان اداره دهم مورد بازبینی قرار گرفت و کارآگاهان با راهنمایی اعضای خانواده مقتول موفق به شناسایی هویت قاتل شدند . با شناسایی هویت ضارب از طریق تصاویر بدست آمده از طریق دوربین مداربسته مشخص شد که قاتل کسی نبوده جز برادر مقتول بنام محمد ( 40 ساله ) که اعتیاد شدیدی نیز به مصرف موادمخدر دارد و همین موضوع از سال های گذشته باعث اختلاف شدید دو برادر با یکدیگر بوده است . اعتراف به قتل برادر :
با شناسایی برادر مقتول بعنوان قاتل و متهم پرونده ، بلافاصله محل سکونت وی در منطقه خاوران – شهرک انقلاب شناسایی ، کارآگاهان به این محل مراجعه و او را در داخل خانه  در حین مصرف موادمخدر !!! دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند . متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت : "پس از سوار شدن برادرم به ماشین ، پیش از روشن نمودن خودرو و در حالیکه به علت شدت گرما وی اقدام به پایین آوردن شیشه ماشین کرده بود ، به ماشین وی نزدیک شده و با چاقویی که آنرا در داخل کیف دستی خود پنهان کرده بودم ، ضربه ای به سمت گردنش پرتاب کردم و در حالیکه برادرم از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده بود از محل متواری شدم " .
قتل برادر به خاطر کینه 20 ساله!
متهم در تحقیقات اولیه و در خصوص انگیزه جنایت ، علت مشخصی را بیان نکرد و صرفا عنوان داشت که اختلاف ما از حدود 20 سال پیش آغاز شد و نهایتا به اینجا ختم شد که تصمیم به قتل برادرم گرفتم . سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب ، موضوع به بازپرس محترم پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم با مرجع قضایی مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی به دادسرای امور جنایی اعزام شودباشگاه خبرنگاران مطالب مرتبط:قتل دلخراش خواهر توسط برادر بی‌ رحمقتل برادر در مراسم تدفین پدر! اجیر کردن برادر زاده برای قتل شوهر خشناعترافات متهمان قتل 2 برادر در باغ شهريارقتل دلخراش خواهر توسط برادر بی‌ رحم


ارزانترین تورهای لحظه آخری


فروشگاه اینترنتی مدیسه


لباس مجلسی



الی گشت


زیبایی و تناسب اندام

آرایش صورت
برای اینکه آرایش بهتر روی صورتت بشینه این محصول ها رو استفاده کن

بهترین لوازم آرایشی
با گوشیت خرید کن.جلوی درب خونه تحویل بگیر بهترین لوازم آرایشی دنیا با 90درصد تخفیف

لاغری و تناسب اندام
در 45 چجوری میتونم این مقدار اضافه وزن باقیمانده رو از بین ببرم

جلوگیری از ریزش مو
چجوری می تونم جلوی ریزش موهامو بگیرم؟؟؟





چهارشنبه 10 شهریور 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن