تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798235299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد بسته حمایتی رونق تولید در مازندران تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران؛ عملکرد بسته حمایتی رونق تولید در مازندران تشریح شد ایلنا: عملکرد بسته حمایتی رونق تولید در مازندران از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تشریح شد.
عملکرد بسته حمایتی رونق تولید در مازندران تشریح شد

به گزارش ایلنا از ساری ،حسن خیریانپور ،  در تشریح عملکرد بسته حمایتی رونق تولید در مازندران گفت: به جهت اهمیت و ضرورت موضوع و تأکیدات استاندار محترم مازندران پیگیری های جدی در این خصوص بعمل آمده و طبق هماهنگی های انجام شده مقرر گردید در نهایت دقّت و سرعت نسبت به جذب به موقع 470 میلیارد تومان سهمیه استان مازندران اقدام شود. حسن خیریانپور افزود: طبق پیگیری های انجام شده تا تاریخ 95/6/2 مجموعاً تعداد 2978 فقره ثبت نام در حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی در سایت بهین یاب صورت پذیرفته که از این تعداد 1227 فقره آن در کمیته فرعی ستاد تسهیل استان مورد بررسی اولیه قرار گرفته است و تعداد 572 فقره نیز در دست بررسی می باشد. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد :مجموعاً تعداد 662 طرح به مبلغ 584 میلیارد تومان و 5709 نفر اشتغال در حوزه صنعت معدن و حوزه کشاورزی به بانک های عامل ارسال که از این تعداد 127 فقره آن منتهی به عقد قرارداد و تعداد 35 فقره نیز با مبلغ 268 میلیارد ریال و 262 نفر اشتغال از طریق بانک های عامل پرداخت شده است که مجموعاً بانک کشاورزی با 10 فقره پرداخت و بانک تجارت با 9 فقره پرداخت و بانک ملی با 8 فقره پرداخت در رتبه های اول تا سوم قرار دارند. حسن خیریانپور ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران ضمن تشکر از عملکرد بانک های کشاورزی ـ تجارت ـ ملّی به مدیران بانک های دیگر نیز توجه داد به روند پرداخت ها شتاب مضاعف تری ببخشند.وی گفت این تسهیلات در راستای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و مصوبات کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید و دستورالعمل شناسایی و معرفی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد و با هدف کمک به حفظ اشتغال ـ افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط ـ راه اندازی     طرح های نیمه تمام تولیدی و تقویت تحرّک اقتصادی از طریق منابع بانک ها اختصاص یافته و واحدها متعهد می گردند با دریافت این تسهیلات تا قبل از پایان سال 1395 طرح ها را تکمیل و یا         ظرفیت های خالی خود را فعاّل نمایند. حسن خیریانپور بیان کرد دامنه شمول این تسهیلات واحدهای تولیدی کوچک و متوسّط و طرح های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد دارای مجوز از وزارتخانه های صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی را شامل و در بر می گیرد و اولویت اصلی پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل آن دسته از بنگاه های کوچک و متوسط است که عمدتاً دارای مشکل نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید ـ دانش فنی ـ توان مدیریت و بازار ـ مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع و اشتغال جدید باشند.  

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ ۱۰:۲۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن