تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798236209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرار نیست گوشی‌های اپل از سطح شهر جمع‌ شوند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قرار نیست گوشی‌های "اپل" از سطح شهر جمع‌ شوند
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که قرار نیست تلفن‌های همراه برند "اپل" از سطح شهر جمع‌آوری شوند بلکه با اجرای طرح رجیستری، مشکلات مربوط به قاچاق در این خصوص برطرف خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : مجتبی خسروتاج  درباره شائبه پیش آمده مبنی بر جمع‌آوری محصولات برند اپل به ویژه تلفن‌های همراه این شرکت، اظهار کرد: به هیچ وجه بحث جمع‌آوری تلفن‌های همراه مطرح نبوده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خوشبختانه تلفن همراه از جمله کالاهایی است که نیاز به جمع‌آوری ندارد و طرح ریجسترینگ حاکی از این است که تلفن‌های ریجستر نشده امکان فعال‌سازی پیدا نخواهند کرد و نمی‌توان با قراردادن سیم‌کارت درون آن باعث فعال کردن آن شد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که تلفن‌های همراهی که در گذشته وارد شده بودند و مورد استفاده قرار گرفتند براساس سامانه موجود شناسایی شده و مشکلی در این راستا نخواهند داشت. اما تلفن‌های همراهی که قرار است در آینده یا در حال حاضر به بازار اضافه می‌شوند اگر تا قبل از اجرای طرح رجیسترینگ به مردم فروخته و عرضه شود، باز هم مشکلی نخواهد داشت، اما اگر این تلفن‌های همراه نگه داشته شده و پس از آغاز طرح رجیسترینگ به فروش برسند باید با ارائه سند رسمیت واردات آنها ثابت شود.

خسروتاج همچنین در پاسخ به این‌که قرار است برندهای شرکت اپل و به ویژه تلفن همراه آن از مغازه‌های سطح شهر جمع‌آوری شده و از این به بعد در نمایندگی‌های ایجاد شده آن به فروش برسد؟ تصریح کرد: خیر، در بحث نمایندگی آنچه ما به صورت قانونی موظف به انجام آن هستیم این است که در کالاهای سرمایه‌ای باید مساله خدمات پس از فروش رعایت شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکثر فروشندگان تلفن همراه موضوع خدمات پس از فروش را مدنظر قرار می‌دهند، اما در برخی برندها خدمات پس از فروش وجود ندارد؛ بنابراین باید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شرکت‌هایی که حاضرند خدمات پس از فروش ارائه کنند را شناسایی کرده و به همان‌ها در این زمینه پیشنهادهای لازم ارائه شود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که موضوع جمع‌آوری تلفن‌های همراه از مغازه‌های سطح شهر صحت ندارد، اضافه کرد: با طرح رجیسترینگ به هیچ وجه نیاز به جمع‌آوری تلفن‌های همراه آیفون از سطح شهر نداریم.

خسروتاج با بیان این‌که واردات رسمی را از این به بعد به سمت نمایندگی‌های رسمی سوق می‌دهیم، خاطر نشان کرد: واردات در کشور برای کالاهای سرمایه‌ای باید به شکل خدمات پس از فروش ارائه شود و این مساله مربوط به واردات در داخل است تا نمایندگی‌های رسمی خدمات پس از فروش را به مشتریان عرضه کنند، در حال حاضر نیز تعداد عمده فروشندگان از این موضوع برخوردار هستند و از سایر افرادی که قصد دارند در زمینه فروش تلفن همراه گام بردارند خواسته‌ایم که در راستای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان اقدام کنند.

وی درباره نحوه مبارزه با قاچاق تلفن همراه عنوان کرد: باید در این خصوص از طریق طرح رجیسترینگ اقدام کنیم که این طرح نیازمند جمع‌آوری تلفن‌های همراه از سطح شهر نیست. در حال حاضر طرح پایلوت مدنظر قرار گرفته و طراحی شده است و اگر طرح پایلوت مثبت باشد این موضوع در کل کشور مدنظر قرار خواهد گرفت.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره‌ این‌که گفته می‌شود قرار نیست از این به بعد برندهای مختلف تلفن همراه توسط فروشندگان مختلف به دست مشتری برسد و این قضیه قرار است توسط نمایندگی‌ها انجام شود، نیز گفت: چنین مساله‌ای مطرح نیست و مغازه‌داران می‌توانند برندهای مختلف را به دست مشتریان برسانند؛ هرچند باز هم تاکید می‌کنم در بحث واردات قصد داریم مسیر را به سمت نمایندگی‌های رسمی سوق دهیم.



۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن