تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798163698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ایران به جغرافیای سیاسی خاصی محدود نمی شود/افتتاح بزرگترین سایت کشتارگاهی استان در گلوگاه در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی: انقلاب اسلامی ایران به جغرافیای سیاسی خاصی محدود نمی شود/افتتاح بزرگترین سایت کشتارگاهی استان در گلوگاه در دهه فجر ایلنا: شرق مازندران علی رغم شایستگی ها و توانمندی هایی که دارد عقب مانده ترین منطقه در مازندران است که برای جبران این عقب ماندگی به اعتباراتی قابل قبول نیازاست.
به گزارش خبرنگار ایلنا ،نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در میان نمازگزاران با بیان اینکه روز قدس روز لبیک مردم به آرمان های مقام معظم رهبری و امام عظیم الشأن می باشد اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم رژیم جعلی اسرائیل با حمایت انگلیس، آمریکا و غرب شکل گرفت و از همان ابتدا مقاومت اسلامی نیز علیه این رژیم آغاز شد.

علی محمدشاعری گفت: هدف اصلی استعمار این بود که بتواند با استقرار رژیم جعلی ضمن به تاراج بردن منافع و انرژی سرشار در خاورمیانه و هجمه به مقدسات نظام اسلامی منافع غرب را تأمین کند چرا که همه تحلیل ها برآن بود که آینده جهان تقابل میان نظام سرمایه داری و اسلام است.

وی ادامه داد: برای اینکه این مقابله به نفع اسلام تمام نشود در تلاش بودند تا این رژیم با حمایت نظام سلطه منافع غرب را تأمین کند.

رییس کمیسیون آب ، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی صرفا علیه شاه مبارزه نکرد بلکه این مبارزه با نظام سلطه، تجاوزگری های نظام صهیونیستی غرب ادامه داشت و در حقیقت انقلاب اسلامی ایران به جغرافیای سیاسی خاصی محدود نمی شود.

دکتر شاعری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال برچیده شدن پایه های سلطه در نظام ما بود اضافه کرد: امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در طی پیامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کرد روزی که تمام آزادی خواهان و مسلمانان فارغ  از هر نژاد، دین و مذهب گرد هم آیند و علیه نظام سلطه شورش کنند.

وی با اشاره به نقش ایران به عنوان کانون و الهام بخش مقاومت ادامه داد: به تبع این نامگذاری و احیای روحیه بیداری در مسلمانان نیروهای انتفاضه و نیروهای مقاومت در بحرین، سوریه ، لبنان و یمن شکل گرفت و رسالتی که امام برای انقلاب قایل بود رسالتی جهانی است که با آگاهی بخشی ، بصیرت افزایی و اجرای برنامه های قوی فرهنگی باید با دشمنان مقابله کرد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: با مقاومت در برابر گروه های تفرقه افکن ، آگاهی بخشی ، فرهنگ سازی ، ایجاد آرامش در منطقه می توان سطح مقاومت را ارتقا داد و با همگرایی و وحدت در میان مسلمانان منطقه توطئه دشمنان را خنثی کرد.

دکتر شاعری با اشاره به 562 پروژه نیمه تمام گفت: شرق مازندران علی رغم شایستگی ها و توانمندی هایی که دارد عقب مانده ترین منطقه در مازندران است که برای جبران این عقب ماندگی به اعتباراتی قابل قبول نیازاست.

وی با بیان اینکه برای اتمام ساختمان سدگلورد و شبکه های آن به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است ادامه داد: اتمام پروژه های راه سازی بهشهر، نکا و گلوگاه ، گازرسانی به 155 روستای محروم هزارجریب، افتتاح فازدوم بندر امیرآباد ، افتتاح بزرگترین سایت کشتارگاهی استان در گلوگاه در دهه فجر ، اتمام آبرسانی به 18 روستا در امسال ، پیگیری طرح هادی برای 43 روستای اولویت دار ، پیگیری وضعیت صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی بخشی از برنامه های مهم  سال جاری هستند.
 
 
 


۱۳۹۵/۰۴/۱۱ ۲۲:۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن