تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798238920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان جنوبی تصویری از وحدت را قاب گرفت/ گرما مغلوب روزه‌داران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شیعه و سنی به میدان آمدند؛
خراسان جنوبی تصویری از وحدت را قاب گرفت/ گرما مغلوب روزه‌داران

روز قدس شهرستان درمیان


شناسهٔ خبر: 3699475 - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
استانها > خراسان جنوبی

.jwplayer{ display: inline-block; } بیرجند- مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی با حضور در ۴۰ نقطه شهرستان، شهر و بخش تصویری از وحدت و همدلی با حضور شیعه و سنی در کنارهم را قاب گرفتند. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حالیکه زمان کوتاهی از آغاز راهپیمایی روز قدس گذشته، شمار زیادی از مردم در جای جای استان خراسان جنوبی خود را به مسیرهای راهپیمایی رسانده و حمایت خود را از مظلومان جهان به وِیژه مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرده‌اند. شور و شوق مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی امسال روز قدس بیانگر شعور سیاسی مردم این خطه است که شیعه و سنی در کنار هم به دعوت ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته‌اند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و خواستار آزادی مردم فلسطین هستند. امروز نسل جوان و کهنسال در کنار یکدیگر قرار گرفتند؛ کودکان نیز دوشادوش دیگر اقشار آمده بودند.

گرمای ۴۵ درجه هوا و حضور پرشور روزه داران گرمای بالای ۴۵ درجه هوا هم در برخی از شهرهای استان از جمله طبس نتوانست امروز از شور و حرارت مردم روزه دار خراسان جنوبی کم کند. آمدند تا اعتقاد به برقراری صلح جهانی را از کودکی فریاد بزنند و به مستکبران بخندند که چگونه به خیال خود آمده‌اند آرامش و امنیت ملت‌ها را برهم بزنند. غافل از اینکه آنچه آشفته می‌شود و بر هم می‌ریزد خواب‌های آشفته آنان است.  کودکان با شوقی وصف ناپذیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآوردند و برقراری صلح، حمایت از مظلوم، گسترش عدالتخواهی و مبارزه برای آزادی نوع بشر را تمرین کردند. امروز در سایه بیدارگری های ایران اسلامی بسیاری از ملت های جهان دریافته‌اند که مساله فلسطین تنها مربوط به ملت فلسطین و حتی متعلق به جهان اسلام نیست، بلکه سلطه گران با سیطره بخشیدن به تفکر صهیونیسم بر جهان، قصد دارند روند حرکت آینده بشر را به نفع خود تغییر دهند. تثبیت حاکمیت رژیم صهیونیستی بر فلسطین، اثبات کننده حاکمیت ظلم و زور بر جوامع بشری است. مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند با حرکت مردم روزه دار از میدان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و مسجد امام حسین (ع) است. مردم روزه‌ بیرجند از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس با حضور در مبادی از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل »، « مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر صهیونیسم » به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند. سخنران این مراسم در شهر بیرجند پیش از خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

روز قدس نماد انسجام، اتحاد و همدلی امت اسلامی امام جمعه اهل سنت اسدیه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس متعلق به اسلام است، اظهارکرد: حمایت از مردم فلسطین و قبله اول مسلمان وظیفه هر فرد مسلمان است. مولوی سید احمد عبدالهی با اشاره به اینکه روز قدس، آزمونی برای غیرت مسلمان‌ها است، بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس باعث قوت قلب برای مردم مظلوم فلسطین و ملت آزادی خواه دنیا است.  وی با بیان اینکه روز قدس نماد و جلوه ای از انسجام، اتحاد و همدلی امت اسلامی برای دفاع از حق است، بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس می‌تواند نقش بسیار بزرگی در پیروزی و حمایت از مسلمان های جهان ایفا کند. وی با تاکید بر اینکه هرگز نباید از شرکت در این راهپیمایی مهم غفلت شود، تصریح کرد: شعار استکبار ستیزی تا زمان نابودی ظالمان و برچیدن اسرائیل ادامه دارد.

قدس خط مقدم اسلام است مولوی رحمانی یکی دیگر از عالمان اهل سنت درمیان نیز با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نماد جبهه استکبار است، ادامه داد: قدس و فلسطین نماد و سنگر اسلام و جبهه حق است.  وی با بیان اینکه به فرموده امام (ره) روز قدس روز اسلام است، عنوان کرد: قدس روز نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس و تحول عظیم در سیستم فکری و سیاسی جهان است. وی با بیان اینکه هدف استکبار در تهدید سوریه به همراهی سران مرتجع کشورهای عربی ضربه زدن به جبهه مقاومت است، گفت: قدس خط مقدم اسلام است و همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی برای نابودی دشمنان اسلام سکوت نخواهند کرد.

مسئله فلسطین درد مشترک جهان اسلام است امام جمعه درمیان نیز در گفتگو با مهر با بیان اینکه در شهرستان درمیان بالاترین صلح و سازش بین شیعه و سنی را شاهد هستیم، اظهارکرد: مسئله فلسطین و مبارزه با ظلم درد مشترک جهان اسلام است. حجت الاسلام علیرضا حسینی  با اشاره به وجود مشترکات دینی،مذهبی و اعتقادی بین مسلمانان شیعه و سنی، گفت: روز قدس روز همگرایی مسلمین دنیا در اشغال بیت المقدس است. وی با بیان اینکه روز قدس سبب بیداری امت اسلامی شد، عنوان کرد: فلسطین و اهمیت آن در واقع از یادگاران امام راحل(ره) است. وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ سال است که دستگاه استکبار ظلم و جنایات زیادی را بر مردم فلسطین روا داشته اند، گفت:  ملت های مسلمان شیعه و سنی امروز در کنار یکدیگر ایستاده اند و دفاع ازحق و فریاد حق طلبی را برای نابودی جبهه کفر و صهیونیست سر می دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن