تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799586497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکات ورزشی برای کالری سوزی بیشتر


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up
  با کمک برخی حرکات ورزشی می توانید کالری بیشتری بسوزانید این حرکات ساده به شما در این زمینه کمک زیادی می کنند که بهترین آن ها را به صورت تصویری در ادامه مطلب برایتان آورده ایم  ورزش کردن در این مدت برای همه ما سخت شده، اما جای نگرانی نیست برای هرچیزی راه حلی وجود دارد. تحقیقات نشان داده تنها 20 دقیقه ورزش می تواند سوخت و سازتان را بهبود ببخشد. ورزش سرعتی با شدت بالا می توانند به افرادی که قادر به جا کردن ورزش در برنامه روزانه خود نیستند بسیار کمک کند. شما هم می توانید در کمترین زمان کالری سوزی خود را طوری افزایش دهید که تا ساعت ها ادامه پیدا کند. ورزش هایی که در ادامه می آید را می توانید به هربار یک تا 30 ثانیه بشکنید، به این شکل می توانید در طول سریال یا هر برنامه ای که از تلوزیون تماشا می کنید بارها و بارها تکرارشان کنید و مقدار کالری سوزی و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.

Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up

بورپی: سریع از حالت ایستاده به حالت اسکات و سپس شنای سوئدی بروید تا تمام عضلاتتان به چالش کشیده شود، در تصویر بالا یک نمونه کامل حرکت بورپی را می توانید مشاهده نمایید. حرکت پروانه: این حرکت را در هر جایی می توانید انجام دهید و خیلی سریع می تواند ضربان قلبتان را افزایش دهد.
up_e3bf34f6d85c52d5b8fafbf5ed39dba0
حرکت کوهنورد: این حرکت هوازی نیز به قوی کردن عضلات پا و هسته بدن کمک می کند. نمی دانید چطور انجامش دهید؟ اینجا ببینید. حرکت قورباغه: این حرکت شنای سوئدی به اسکات به نظر ساده می آید، اما اگر 30 ثانیه با سرعت بالا انجامش دهید خواهید دید که چقدر دشوار است. به حالت شنای سوئدی کار را آغاز کنید، با یک جهش پاها را به خارج دو دست برسانید. به حالت اسکات در بیایید و دست ها را روی زمین نگه دارید، سپس دوباره به سمت عقب و حالت شنای سوئدی جهش کنید. دویدن به طرف بالای پله: در هر فرصتی که گیر آوردید از پله های خانه به طرف بالا و پایین بدوید، بالا رفتن مخصوصا باعث افزایش ضربان قلب و قدرتمند شدن پاها می شود. درجا: در حالی که عضلات هسته بدن خود را درگیر می کنید درجا بدوید، و دستهای خود را بالا و پایین ببرید. هدف این است که بالاتنه را صاف نگه دارید و تا جای ممکن زانوها را بالا بیاورید. تا می توانید به سرعت خود اضافه کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. روش انجام این حرکت را اینجا تماشا کنید.
up_c5d7832a824de2a0bb59445d946b1ba8
پرش به دو سمت: یک پرش کوچک به چپ یک پرش کوچک به راست، فرض کنید در حال پرش از روی یک بند فرضی هستید.
up_d009eca8a74b6d3aa596c422dd759ff8
پرش اسکات: با انجام یک اسکات معمولی شروع کنید، سپس عضلات هسته ای خود را درگیر کنید و با یک حرکت انفجاری به طرف بالا بپرید. وقتی فرود آمدید، دوباره به حالت اسکات بروید. حرکت را تا جای ممکن سریع انجام دهید، که البته نیاز به کنترل بالا دارد.
up_85e9bdbb8314454739649506cbe9e1bf
گام روی جعبه: پله، چارپایه، و یا یک جعبه پیدا کنید و نوک پاهای خود را یکی پس از دیگری و با سرعت بالا روی آن بگذارید، برای عوض کردن پاها هر بار یک پرش کوچک هم انجام دهید تا مقدار کالری سوزی و ضربان قلب بالا برود. فراموش نکنید کاهش وزن نیاز به انجام ورزش هم دارد و نباید اجازه دهید محدودیت زمانی سدی برای رسیدن به هدفتان شود. در روزهایی که فرصتتان کم است و یا مواقعی مانند ماه رمضان که فقط بعد از افطار می توانید ورزش کنید، هر روز می توانید چند نمونه از این ورزش ها را انتخاب کرده و در فواصل کوتاه اجرا کنید. سایت دکتر کرمانی،
 
5 تیر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن