تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798119984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اختتامیه سومین المپیاد ورزشی بهبودیافتگان از بلای اعتیاد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
برگزاری اختتامیه سومین المپیاد ورزشی بهبودیافتگان از بلای اعتیاد

جشنواره بهبود یافتگان


شناسهٔ خبر: 3672670 - دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز-اختتامیه سومین المپیاد ورزشی بهبودیافتگان از بلای اعتیاد در تبریز با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار مهر،آیین اختتامیه سومین المپیاد ورزشی بهبودیافتگان از بلای خانمان برانداز اعتیاد ظهر دوشنبه، با همت و مشارکت اداره کل بهزیستی، استانداری، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اداره کل سلامت و ورزش شهرداری تبریز و  بهبودیافتگان مراکز اقامتی میان مدت استان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار شد. محسن ارشد زاده؛ مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال های پیش این المپیاد ورزشی در تیر ماه و هفته مبارزه با مواد مخدر برگزاری می شد، اظهار داشت: امسال به دلیل تداخل با ماه مبارک رمضان از سوم خرداد شروع و دهم خرداد ماه جاری با همکاری و مشارکت جدی ۳۰۰ نفر از بهبودیافتگان ۳۸ کمپ اقامتی میان مدت و در قالب تیم های رقابتی این مراکز در ۸ رشته ورزشی برگزار شد.

وی افزود: ۲۵۰ نفر از شرکت کنندگان مرد و ۵۰ نفر زن بودند و این المپیاد با هدف افزایش اعتماد به نفس بهبودیافتگان و ایجاد باور مبتنی بر توانمندی برای انجام فعالیت های متعدد ورزشی و اجتماعی، تغییرنگرش جامعه و خانواده ها نسبت به بهبودیافتگان این بلای خانمان برانداز، تداوم سلامت جامعه، زمینه سازی برای ارتقای نشاط اجتماعی، افزایش توجه به غنی سازی اوقات و فراغت در عرصه ورزش و در بین بهبود یافتگان از سوم خردادماه با کیفیت مطلوب و شایسته ای یرگزار شد.   ۵۵ درصد طلاق ها،و ۳۰ درصد کودک آزاری ها  در استان مربوط به اعتیاد است. در ادامه این مراسم، محمدعلی نصرتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ضمن اشاره به بازتاب و اهداف این رخداد فرهنگی و ورزشی با بیان اینکه مواد مخدر هم چنان جزو پنج مسئله اولویت دار در مسائل اجتماعی استان است، اظهار داشت: در کنار نابسامانی های بسیار و آسیب های اجتماعی و اخلاقی ناشی از اعتیاد، ۹۹ درصد مجرمین مرتبط با خانواده های مشکل دار بوده و ۵۵ درصد طلاق ها، ۳۰ درصد کودک آزاری ها، ۶۵ درصد زندانیان، ۲۵ درصد قتل ها، چهارمین عامل مرگ و میر بعد از انواع سکته ها، سرطان ها مرتبط با مواد مخدر و عوارض ناشی از آن است.   

  وی در این راستا ضمن اشاره به تاکتیک ها و ترفندهای متعدد دشمنان با بیان اینکه از ۶۵۵ سایت فعال راه اندازی شده آنان بیش از۲۰۰  سایت در مورد تولید آسان و بی دغدغه مواد مخدر در محیط خانواده ها، ترویج مشروبات الکلی، ترویج فساد بی بندو باری در خانواده ها و جامعه است، ادامه داد: ما بر این باوریم که ایجاد ناامنی های اجتماعی و اخلاقی، تولید، عرضه انواع مختلف مواد مخدر و روان گردان ها و افزایش آن ها جزو تاکتیک های دشمن و برنامه های آن ها بوده و هدف آن ها سست کردن و از بین بردن عواملی است که باعث مقاومت ملته در مقابل توطئه های آنان شده است. نصرتی در این خصوص با بیان اینکه راهبرد اصلی ما در حوزه پیشگیری، مقابله و مهندسی مبارزه با مواد مخدر؛ اجتماعی کردن و هوشمند سازی است، ابراز داشت: در این حوزه مصمم هستیم با بهره گیری از تمامی ظرفیت های فکری، فرهنگی و رسانه ای، تقویت باورهای دینی و معنوی جوانان تا جایی که ظرفیت مان اقتضا می کند آگاهی های مردم نسبت به خطرات و آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد را ارتقا بخشیم و مهارت های نه گفتن جوانان در مقابل پذیرش ناهنجاری ها را افزایش دهیم. وی در این خصوص با تاکید بر مدیریت درست خانواده ها و اعضای آن ها تصریح نمود: در صورت مدیریت درست نهاد خانواده ها و پاسخگویی اعضای خانواده ها در مقابل تکالیف خانواده و جامعه، درست استخوان بندی شدن خانواده ها و مهندسی شدن آن ها می توان زمینه توفیقات جامعه را فراهم نمود. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت مردم و جوانان و زمینه سازی برای ایجاد نشاط اجتماعی، آن ها را امر مسلم، حتمی و ضروری دانست و با بیان اینکه غفلت از آن ها معضل و گرفتاری برای جامعه و خانواده هاست، ادامه داد:در این خصوص توجه به ورزش یک ضرورت بوده و همه ما در مقابل سلامت جامعه مسوول هستیم و در این زمینه هیچ اولویتی فراتر از سلامت جسمی و روحی افراد جامعه وجود ندارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن