تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798060572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مجهزترین باشگاه بدنسازی غرب کشور در ملایر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتتاح مجهزترین باشگاه بدنسازی غرب کشور در ملایر
آکادمی خانه ورزش ملایر و مجهزترین سالن بدنسازی غرب کشور با سرمایه‌گذاربخش خصوصی در ملایر افتتاح شد.

افتتاح مجهزترین باشگاه بدنسازی غرب کشور در ملایر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر آکادمی خانه ورزش ملایر در آیین افتتاحیه این مجموعه گفت: این مجموعه با همکاری و سرمایه‌گذاری به همراه آقای نوردی در طی مدت یک سال انجام‌شده است.

رحمان سرمیلی با اشاره به زمان آغاز به کار اجرای این پروژه بیان کرد: عملیات ساخت این مجموعه از اردیبهشت سال 94 آغازشده و در فضایی به زیربنای 800 مترمربع کارشده است.

مدیر آکادمی خانه ورزش ملایر افزود: تجهیزات این مجموعه با همکاری شرکت بازرگانی لطیفی بزرگ‌ترین مجموعه تجهیز سالن‌های ورزشی ایران و با استفاده از برندهای روز صورت گرفته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف ساخت این مجموعه گفت: با توجه به پتانسیل خوب ورزشی جوانان ملایری در ورزش مهم‌ترین هدف ساخت این مجموعه است.

سرمیلی با اشاره به بخش‌های مختلف اجرایی این مجموعه بیان کرد: مجموعه خانه ورزش ملایر از بخش‌های سالن وزنه زنی برای رشته ورزشی بدنسازی، سالن اسیدلاکتیک و تمرین برای سایر رشته‌های ورزشی و بخش کاردیو مجهز به دستگاه‌های تردمیل و ماساژ برای بحث ریکاوری و درمانی تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم مجموعه خانه ورزش بیان کرد: در فاز دوم این مجموعه بخش‌های سونا و جکوزی نیز به مجموعه اضافه‌شده که نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولین است.
مدیر آکادمی خانه ورزش ملایر گفت: در این مجموعه از بهترین مربیان ورزشی آکادمیک و باتجربه استفاده‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه بیش از 9 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند اظهار کرد: ورزشکاران ملایر تاکنون در رشته‌های مختلف در میادین ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.

مهدی رضایی با اشاره به نیازمندی‌های ورزش شهرستان ملایر گفت: ورزش شهرستان ملایر در همه زمینه‌ها نیازمند حمایت مسؤولان و خیران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی امروز افزود: با گسترش فرهنگ ورزش در بین مردم به‌ویژه قشر جوان می‌توان از بسیاری از آسیب‌ها از جمله اعتیاد، فساد و فحشا، بزه‌کاری و... پیشگیری کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای گسترش ورزش و بهینه‌سازی اوقات فراغت تصریح کرد: در این راستا ساخت و توسعه باشگاه‌های ورزشی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های این اداره است.

رضایی با بیان اینکه ورود به بسیاری از رشته‌های ورزشی نیازمند هزینه برای جوانان است، گفت: خیران با ورود به بخش ورزش و ساخت سالن‌ها، حمایت از ورزشکاران و قهرمانان و ایجاد اشتغال برای ورزشکاران ورزش شهرستان را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان ملایر نیازمند سالن‌های ورزشی بیشتر است، افزود: با توجه به استعدادهای خوبی که در شهرستان داریم باید بتوانیم زمینه بروز این استعدادها را برای موفقیت جوانان در رشته‌های مختلف فراهم کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه کمبود اعتبارات به ویژه در نقاط روستایی در زمینه ورزش وجود دارد، تصریح کرد: تجهیز سالن‌های ورزشی و ساخت سالن‌های جدید نیازمند یاری و حمایت مسؤولان است.

وی با بیان اینکه بیش از 45 باشگاه ورزشی فعال در شهرستان ملایر در بخش آقایان و خانم‌ها وجود دارد، گفت: امروز نیز یکی از مدرن‌ترین باشگاه‌های بدنسازی غرب کشور با مساحت 800 متر مربع در ملایر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رضایی گفت: این سالن ورزشی با عنوان خانه ورزش زیر نظر اداره ورزش و جوانان و توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی با بیان اینکه این باشگاه در حال حاضر در رشته بدنسازی و پرورش‌اندام مختص آقایان است، گفت: بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در این باشگاه خریداری و نصب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در چند ماه آینده نیز بعد از کسب مجوزهای لازم فعالیت بانوان در این باشگاه را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این باشگاه با سرویس رفاهی و تجهیزات کامل بدنسازی و فضای تفریحی شامل کافه  و رستوران آماده ارائه خدمات به علاقمندان به رشته‌های بدنسازی است.



۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن