تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798098234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***راديو گفت وگو*

*آيا در ايران خانواه خوشبخت داريم؟

معيارها و شاخصه‌هاي خانواده خوشبخت در گفت و گو با اساتيد روان شناس و مردم شناس مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گفت و گوي روز گفت: در اين برنامه در گفت و گو با دكتر فربد، مردم شناس و روان شناس؛ دكتر علي ناظري آستانه، روان پزشك و عضو هيئت علمي دانشگاه و دكتر رضا معتمدي، آسيب شناس مسائل اجتماعي، ويژگي هاي يك خانواه خوشبخت تحليل و بررسي مي شود.

ناصر خيرخواه افزود: مقايسه معيارهاي مختلف خانواده خوشبخت و بيان ويژگي هاي چنين خانواده اي درايران از ديگر موضوعاتي است كه در اين برنامه از سوي كارشناسان مورد بحث و ارزيابي قرار مي گيرد.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را پنجشنبه ‌٢٣ خرداد ماه ساعت ‌١٨ بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**شعر جوان از نگاه استاد سجادي

ويژگي ها و مشخصه هاي شعر جوان پنجشنبه ‌٢٣ خرداد ماه ساعت ‌٢٣:30 در " اتاق شعر " از مجموعه برنامه هاي شبكه راديويي گفتگو مورد بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه اتاق شعر با بيان اين مطلب گفت: در اين برنامه با حضور استاد محمود سجادي ، شعر جوان امروز در ايران آسيب شناسي مي شود.

**توسعه اقتصادي و جهاني شدن

تاثير جهاني شدن بر توسعه اقتصادي كشورها با حضور كارشناسان مسائل اقتصادي در برنامه راديويي گذارجهاني مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گذار جهاني با اشاره به اين مطلب كه توسعه اقتصادي علاوه بر رشد، توسعه زيربناهاي اقتصاد را نيز در برمي گيرد، اظهار كرد: نقش سازمان هاي پولي و مالي جهاني در وام دهي به كشورهاي در حال توسعه و تاثير آن بر توسعه اقتصادي اين كشورها از ديگر بخش هاي برنامه گذار جهاني است.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را پنجشنبه ‌٢٣ خرداد ماه ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**اوباما، مك كين و چشم اندازي دوباره از جهان

خط مشي ها و رويه هاي مورد نظر كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا در دو حوزه داخلي و خارجي با حضور كارشناسان مسائل سياسي در برنامه گفت و گوي روز بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گفت و گوي روز گفت: در اين برنامه با حضور حميد رضا ترقي، معاونت امور بين الملل حزب موتلفه اسلامي، خط مشي هاي احزاب اين دوره از انتخابات رياست جمهوري آمريكا با تاكيد بر مواضع آنها در خاورميانه و ايران مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را جمعه ‌٢٤ خرداد ماه ساعت ‌١٨ بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**راديو تهران****

**تملك اراضي تهران در مشاور محكمه

برنامه قضايي مشاور محكمه اين هفته در برنامه خود از قوانين تملك اراضي مي گويد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،هومن عرب شيرازي تهيه كننده مشاور محكمه در گفتگو با خبر نگار اين شبكه تصريح كرد: با توجه به انبوه ساخت و سازهاي مسكن و تملك اراضي در داخل شهر و خارج از شهر تهران ما در نظر داريم با حضور كارشناسي از معاونت آموزش قوه قضايي به بررسي تملك اين اراضي كه پيش از آن اوقاف و يا زمينهاي كشاورزي بوده بپردازيم. ساعت پخش اين برنامه ‌١١ به مدت ‌٣٠ دقيقه با گويندگي مهدي فواديان است.

**مهندس چمران در راديو تهران

برنامه بحث روز راديو تهران در روز شنبه ميزبان مهندس چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران مي باشد

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،به گزارش اين برنامه- تدوين طرح جامع شهري كه پيش از اين نيز در بحث روز مورد برسي قرار گرفت اين بار نيز با سردبيري علي رضا محمدي ميزبان مهندس چمران است و از مراحل اجرايي اين طرح مي گويد.ساعت پخش برنامه بحث روز ‌١٣:30 است.

**يك سكه در دو جيب در كلك شبانه

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،برنامه راديويي كلك شبانه در روز شنبه از كتاب يك سكه در دو جيب مي گويد.

به گزارش روابط عمومي شبكه راديويي تهران: برنامه ادبي كلك شبانه در نظر دارد ضمن خواندن داستانهاي كوتاه از متون كهن ادبي در بخش مهمان ويژه نيز ميزبان علي اصغر شيرزادي نويسنده كتاب يك سكه در دو جيب كانديداي دريافت جايزه مهرگان است.كلك شبانه با گويندگي يوسف رحيمي از گروه شبانگاهي ساعت ‌٢١ به مدت ‌٩٠ دقيقه به صورت زنده پخش مي شود.

**راديو سلامت***

*«دو همسايه كه سال‌ها بدون مشكل و به خوبي و خوشي در كنار هم زندگي مي‌كردند. بر سر يك تخم‌مرغ با هم اختلاف پيدا مي‌كنند و ...»

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،روايت سلامت، عنوان برنامه‌اي است كه به روايت داستا‌ن‌هاي مهيج و شنيدني پرداخته و در پايان داستان دكتر ناظمي روانشناس برنامه به تحليل و روابط شخصيت‌هاي داستان مي‌پردازد. اين برنامه به سردبيري لعيا متين پارسا، تهيه‌كنندگي سارا شريفي و گويندگي نوازاني روز جمعه ساعت ‌٩ پخش مي‌شود.

*گفت‌وگوي عصرانه: عنوان برنامه‌اي است از گروه عصرگاهي كه هرروز به يكي از بيماري‌ها و موضوعات پزشكي مي‌پردازد. اين برنامه ساعت ‌٤٠/١٦ پخش مي‌شود و موضوع برنامه اين هفته به شرح ذيل مي‌باشد:

شنبه: بيماري‌هاي شايع گوش و سينوس در گرما – چهارشنبه: علل و روش‌هاي درمان معلوليت ناشي از سكته مغزي –پنج‌شنبه: بيماري‌هاي ژنتيكي – جمعه: اهداء و انتقال چنين چالش‌ها و موانع، راهكارها

*روز جهاني اهداكنندگان خون و روز جهاني گل و گياه در راديو سلامت

راديو سلامت به مناسبت روز جهاني اهداكنندگان خون و روز جهاني گل و گياه ‌٤ برنامه ايستگاه بامدادي، فراسو، مردم و سلامت، زير ذره‌بين و گفت‌وگوي عصرانه را به اين روز اختصاص داد.

ايستگاه بامدادي: عنوان برنامه‌اي است صبحگاهي كه به موضوعات روانشناسي، وضعيت راهها، بهداشت و موضوعات پزشكي ديگر مي‌پردازد اين برنامه روز شنبه ساعت ‌٧ تا ‌٨ به روز جهاني گل و گياه مي‌پردازد.

فراسو: عنوان برنامه‌اي است از گروه صبحگاهي كه هرروز به يكي از موضوعات پزشكي و بيماري‌ها مي‌پردازد اين برنامه روز شنبه با حضور دكتر حسين صادق مديرمسوول پزشكان اهدا‌كنندگان خون سازمان انتقال خون به موضوع اهداي خون مي‌پردازد. اين برنامه ساعت ‌١٥/٨ پخش مي‌شود.

مردم و سلامت عنوان برنامه‌اي است از گروه نيم‌روزي راديو سلامت كه به موضوع سلامت محيط زيست مي‌پردازد اين برنامه روز شنبه به موضوع اهداكنندگان خون مي‌پردازد.

زير ذره‌بين: عنوان برنامه‌اي است از گروه عصرگاهي راديو سلامت كه به بررسي موضوعات روز اجتماعي در زمينه سلامت مي‌پردازد اين برنامه رزو شنبه به موضوع گل و گياه مي‌پردازد.

گفت‌وگوي عصرانه: عنوان برنامه‌اي است از گروه عصرگاهي راديو سلامت كه هرروز به يكي از موضوعات پزشكي مي‌پردازد. اين برنامه روز شنبه با حضور دكتر زيدي معاون فني سازمان انتقال خون به روز جهاني اهداكنندگان مي‌پردازد اين برنامه ساعت ‌٤٠/١٦ پخش مي‌شود.

***راديو تجارت**

*« فراسو» و معرفي اتاق هاي بازرگاني اسلامي

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنابرنامه " فراسو " كاري از گروه جهان و تجارت است و هر هفته روزهاي پنجشنبه به معرفي يكي از سازمان‌ها و مراكز اقتصادي جهان مي پردازد . در رو ز پنجشنبه بيست و سوم خرداد ماه در نظر دارد اتاق هاي بازرگاني اسلامي را معرفي و خدماتي كه به بازرگانان و تجار ارائه مي دهد را بررسي كند . برنامه " فراسو " ميزبان كرباسي مدير كل اتاق هاي بازرگاني اسلامي است . روزهاي پنجشنبه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:45 از راديو تجارت پخش مي شود .

**« اميد ايران» و پاسخ به سوالات شنوندگان

برنامه اميد ايران در پنجشنبه هاي هر هفته به سوالات شنوندگان كه در طول هفته از برنامه شده است را با حضور كارشناسان پاسخ مي دهند .به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا در اين برنامه بيژن عبدي به سوالات تجاري و اقتصادي شنوندگان پاسخ مي دهند . برنامه هر روزه اميد ايران با سردبيري. امير كشاني و محمد بخشايش از راديو تجارت از ساعت ‌١١ صبح پخش مي شود.

**« دست نامرئي» جنگي با موضوعات تجاري

برنامه " دست نامرئي " برنامه اي زنده از گروه دانش و تجارت است كه روزهاي جمعه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود . اين برنامه هر هفته با بحث هاي متنوع اقتصادي - كارشناسي ارائه مي شود . روز جمعه بيست و چهارم خردادماه در اين برنامه يك نكته حقوقي مي شنويد . تحولات تجاري و اقتصادي در هفته گذشته ، سخاوت در تجارت ، بازار هاي سنتي كشور و تاريخچه پول و بانك در ايران باستان عناوين موضوعات برنامه است .. اين برنامه از ساعت ‌١٠:15تا تا ‌١١:30 از راديو تجارت پخش مي شود . ميهمانان برنامه كوروش سليماني وكيل پايه يك دادگستري ، علي تهران وند كارشناس ارشد اقتصاد ، دكتر اسماعيل محمدي استاد دانشگاه و سعيد سليماني كارشناس ارشد تاريخ تجارت هستند .

**«ژرفا» و مشتري مداري در تجارت

در برنامه اين هفته "ژرفا " كه روز جمعه ار راديو تجارت پخش مي شود ، با توجه به گسترش بازارهاي تجاري در جهان اهميت خدمت به مشتري و مشتري مداري در تجارت بررسي مي شود . اين برنامه روز جمعه بيست و چهارم خردادماه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي شود . به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين برنامه دكتر بيژن عبدي اقتصاددان و دكتر ميثم موسايي اقتصاد دان و افشين پژمان به عنوان كارشناس مجري حضور دارند و در باره موضوع عنوان شده به بحث و تبادل نظر مي پردازند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 618]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن