تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798070195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور رئیس جمهور در یزد: دنیا برای تعامل با ایران، صف کشیده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مشاور رئیس جمهور در یزد: دنیا برای تعامل با ایران، صف کشیده اند استان‌ها > یزد - مهر نوشت: مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: کشور اکنون به ثبات و آرامش رسیده و این آرامش و مردم به عنوان سرمایه اجتماعی باید حفظ شود و سال ۹۵ را سال شکوفایی ملی است.

سیدرضا صالحی امیری، دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات و عدد مشارکت آن‌ها به ویژه در استان یزد یک اتفاق بزرگ بود و این سرمایه اجتماعی باید پاس داشته شود. وی با بیان اینکه آرا ملت ایران پیام‌های بسیاری با خود به همراه داشت، افزود: یکی از پیام‌های مردم به ویژه در مشارکت انتخابات مجلس خبرگان رهبری این بود که مردم به مطالبه رهبر خود پاسخ مثبت می‌دهند و به مباحث دینی خود حساسند. صالحی امیری ادامه داد: این میزان مشارکت مردم و آرامشی که در جامعه بعد از انتخابات حاکم است، نشانگر این است که مردم از فضای احساسی عبور کرده‌اند و در مجموع این انتخابات نیازمند یک تحلیل عاقلانه و عادلانه است. وی بیان کرد: ملت ایران بعد از انتخابات خواهند دید که قدرت چانه زنی ایران به تدریج بالا می‌رود و صف دنیا برای برقراری ارتباط با ایران هر روز فشرده‌تر می‌شود و جامعه ایران از این پس ثبات و آرامش را طلب می‌کند. صالحی امیری، سال ۹۵ را سال شکوفایی ملی خواند و تاکید کرد: امروز به جای اینکه ما به دنبال دنیا باشیم، دنیا به دنبال ما و به دنبال برقراری ارتباط با ما است. وی با اشاره به مذاکرات ۱+۵ و بیان اینکه این مذاکرات فقط برای رفع تحریم نبود، تصریح کرد: وجه اصلی این مذاکرات، پاره شدن زنجیر تحقیر ملت ایران بود و تیم مذاکره کننده ما بدون اینکه ذره‌ای از خط قرمزهای تعیین شده توسط رهبری عبور کند، دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران به ارمغان آورد. رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: ابتدا مذاکرات شجاعانه و اکنون انتخابات هفتم اسفند، دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران خواهد داشت و مبادا عده‌ای با بیانات خارج از اطلاع و یا از روی عدم آگاهی و جهل، کام مردم را تلخ کنند یا به توهین و تحقیر بپردازند زیرا به طور قطع، ‌ توسعه کشور در فضای انگ، توهین و تحقیر امکانپذیر نیست. وی افزود: امروز کشور ما امن‌ترین کشور منطقه در میان این همه نا‌امنی است و دستگاه‌های امنیتی و نظامی شامل بسیج، ارتش‌، سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات و... تلاش‌های بی‌نظیری کرده و این امنیت را به ارمغان آورده‌اند. صالحی امیری تاکید کرد: اکنون همه کشورهای دنیا بر این باورند که کلید حل مشکلات خاورمیانه در دست ایران است بنابراین چرا عده‌ای ناشکری می‌کنند و می‌خواهند این امنیت را تخریب کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه الگوی جدیدی از خانواده پرداخت و عنوان کرد: طرح خانواده ایرانی در دهه چهارم تدوین شده و از مسئولان استان یزد می‌خواهم این طرح را مسئولانه و برای رضای خدا در استان اجرا کنند. در پایان این مراسم از خدمات شش ساله محمدرضا ملک ثابت مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان تقدیر و داوود پاک طینت بعنوان مدیر این نهاد معرفی شد.

کلید واژه ها: استان یزد - رضا صالحی امیری - سازمان اسناد و کتابخانه ملی -




سه شنبه 11 اسفند 1394 - 01:08:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن