تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798001992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم گرگان در مجلس: سرمایه‎گذاری در ورزش جوانان آسیب‎های اجتماعی را کاهش می‎دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم گرگان در مجلس:
سرمایه‎گذاری در ورزش جوانان آسیب‎های اجتماعی را کاهش می‎دهد
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و سرمایه‎گذاری در ورزش جوانان باعث کاهش چشمگیر آسیب‎های اجتماعی می‎شود.

خبرگزاری فارس: سرمایه‎گذاری در ورزش جوانان آسیب‎های اجتماعی را کاهش می‎دهد



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید علی طاهری یکشنبه شب در آیین اختتامیه مرحله استانی ششمین المپیاد فرهنگی اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی هلال گلستان اظهار کرد: در دین اسلام و در روایات متعدد از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار همواره به نقش مؤثر جوانان و لزوم حفظ تندرستی و سلامتی به منظور کارایی درست در اجرای فعالیت‎ها تاکید فراوان شده است. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز بارها جوانان را به تحصیل، تهذیب ورزش توصیه فرمودند، خاطرنشان کرد: دستگاه‎های فرهنگی استان باید در طول سال‎ برنامه‎های جذاب و پرمحتوا برای استفاده بهینه از توان علمی و ورزشی جوانان تدارک ببینند. برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی به عنوان اقدام اثرگذار فرهنگی دنبال شود سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان استان گلستان استعدادهای زیادی در بخش فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در سطح کشور و حتی بین‎المللی دارند که باید از این ظرفیت‎های به منظور گسترش در بین سایر جوانان استان برنامه‎ریزی درست صورت گیرد. طاهری اقدام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان را در برگزاری این المپیاد فرهنگی ورزشی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری چنین المپیادهای فرهنگی و ورزشی از سوی دیگر دستگاه‎های فرهنگی باید به عنوان اقدام اثرگذار فرهنگی دنبال شود. حسین احمدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در این مراسم گفت: تقویت روحیه نشاط و جوانی به ویژه نگاه حمایتی به جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همواره مورد توجه مدیران جمعیت هلال احمر بوده و هست. نتایج المپیاد فرهنگی اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفتنی است مرحله استانی این دوره از المپیاد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با تشکیل کمیته‎های مختلف در قالب تیم اجرایی، از 10 لغایت 24 بهمن با حضور 350 عضو برادر و خواهر در مجموعه ورزشی جمعیت هلال احمر گلستان و استخر شنا فرهیختگان گرگان به کار خود پایان داده است. در این دوره از المپیاد در بخش خواهران و در رشته والیبال تیم‎های گرگان، کردکوی و علی‎آبادکتول، در رشته آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی تیم‎های گرگان، بندرگز و علی‎آبادکتول و در رشته شنا و نجات غریق با رویکرد امدادی تیم‎های بندرگز، علی‎آبادکتول و گرگان به ترتیب مقام‎های اول تا سوم تیمی را کسب کردند. در بخش برادران و در رشته فوتسال تیم‎های آق‎قلا، بندرترکمن و گرگان، در رشته آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی تیم‎های کردکوی، بندرگز و آق‎قلا و در رشته شنا و نجات غریق با رویکرد امدادی نیز تیم‎های گرگان یک، گرگان دو و علی‎آبادکتول به ترتیب مقام‎های اول تا سوم این دوره از المپیاد را از آن خود کردند. گفتنی است که در این دوره از المپیاد در مجموع کسب مدال، تیم گرگان با کسب چهار طلا، چهار نقره و پنج برنز به عنوان تیم قهرمان، تیم آق‎قلا با کسب دو طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان نایب‌قهرمان و تیم‎های بندرترکمن و علی‎آبادکتول مشترکا با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان سومی مسابقات معرفی شدند.

94/11/26 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن