تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798161139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎های خدماتی و عمرانی در سیمرغ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎های خدماتی و عمرانی در سیمرغ
آخرین برنامه‌های افتتاح یا کلنگ‎زنی پروژه‌های عمرانی دهه فجر در سیمرغ مازندران، با سر دادن ندای الله‌اکبر در این شهرستان، پایان یافت.

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎های خدماتی و عمرانی در سیمرغ



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، در بیست‌و دومین روز دهه‌فجر شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پنج پروژه‌ در سطح این شهرستان بودیم که همه آنها به روستاها اختصاص داشت، این موضوع نشان‌دهنده اهتمام دولت به ادامه روند رو به رشد آبادانی و ارائه خدمات در سطح روستاهاست. جان‌الله عبدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در افتتاح یا آغاز به‌کار این پروژه‌ها به‌عنوان نماینده استاندار مازندران در سیمرغ حضور یافت، نخستین پروژه مربوط به افتتاح دهیاری روستای دینه‌سر از توابع بخش مرکزی بود که به دست امام جمعه سیمرغ افتتاح شد.

حسین زاهدی‌خطیر بخشدار مرکزی سیمرغ در آیین افتتاح این پروژه، گفت: دهیاری دینه‌سر با مساحت 43 متر مربع و با هزینه 45 میلیون تومان بنا شده که 25 میلیون تومان آن از طریق استانداری مساعدت شد و بقیه هزینه‌ها نیز توسط دهیاری این روستا تامین است. مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه اظهار کرد: انشاالله این بنا، بنای مفیدی برای ارائه خدمات و بحث سازندگی در روستا باشد. جان‌الله عبدی ادامه داد: نهایت هدف از احداث این بنا راحتی و آسایش مردم روستاها است، البته دهیاران باید به‌صورت جدی پیگیر نیازمندی‌های روستاها باشند. وی با بیان اینکه باید در کنار کارهای عمرانی اقداماتی در بحث راه‌های توسعه اقتصادی روستاها داشته باشیم، تصریح کرد: حمایت‌هایی از طریق بانک‌ها و مسئولان باید صورت گیرد که لازم است تا دهیار و مسئولان محلی پیگیری برای دست‌یابی به این حمایت‌ها را در دستور کار خود قرار دهند. مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: هدف و رویکرد دولت این است که بتوانیم اقدام خوبی در سطح روستاها داشته باشیم تا مردم از روستاها مهاجرت نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقداماتی در بحث پایداری در سطح روستاها در حال انجام است تا ضمن حفظ آماری که امروزه در روستاها داریم، در آینده شاهد افزایش جمعیت در سطح روستاها باشیم و مهاجرت معکوسی صورت گیرد. عبدی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بسیار خوب دولت در برنامه ششم توسعه داشتن رویکرد خوب نسبت به بحث توسعه روستایی است، تصریح کرد: اقدامات و تحولات خوبی را در سطح روستاها داریم. وی ادامه داد: طرح‌های خوبی مانند اشتغال روستایی و افزایش درآمد خانوارهای روستایی در برنامه داریم و باید با استفاده از امکاناتی که در بحث درآمد روستایی وجود دارد، اقدام مؤثری انجام بگیرد. مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به ایجاد کارگاه‌های صنایع تبدیلی در سطح روستاها، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با این طرح فرآوری خوبی از محصولاتی که در سطح روستا تولید می‌شود داشته باشیم تا مردم گرایش به تولید و کار داشته باشند. این مسئول با بیان اینکه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در روز هفتم اسفند پیش‌رو داریم، تصریح کرد: مثل همیشه و پررنگ‌تر از همیشه همه ما در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنیم تا بار دیگر اقتدار نظام را به کشورهای غربی و منطقه ثابت کنیم. وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم تا در روز هفتم اسفند در پای صندوق رأی حاضر شویم و حضور حداکثری داشته باشیم. به گزارش فارس، پروژه به‎سازی و افزایش ولتاژ برق نیز با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران و مسئولان شهرستانی سیمرغ در روستای دینه‌سر به بهره‌برداری رسید.

رئیس امور توزیع برق شهرستان سیمرغ در حاشیه بهره‌برداری این پروژه، اظهار کرد: احداث 2 هزار و 500 متر شبکه 20 کیلو ولت و اصلاح و بهینه‌سازی حدود 470 متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف نیز در روستای پایین‌منزل و در روستای دینه‌سر را داشته‌ایم. سیدسعید سیدخندان با اشاره به تعویض تابلو در این منطقه، گفت: پروژه مذکور بیش از 133 میلیون تومان هزینه در بر گرفته است.

وی تصریح کرد: شبکه برق این روستا از منطقه بابلسر جدا و مستقل شده است و علاوه بر رفع ولتاژ از کابل‌های برق منطقه از لحاظ ایمنی نیز در اندازه‌های استاندار جهانی ایمن‌سازی شده است. کلنگ‌زنی کانال بتنی روستای جمال‌کلا نیز با برآورد هزینه‌ای بیش از 40 میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران انجام گرفت.

همچنین در پروژه دیگری، به‌منظور رفاه و آسایش بیشتر اهالی ملاکلا، کلنگ‌زنی احداث بوستان این روستا انجام شد که از این‎دست پروژه‌ها در روستاها کمتر دیده می‌شود. بوستان روستای ملاکلا قرار است با هزینه 100 میلیون تومانی در مساحتی نزدیک به 430 متر مربع احداث شود، بخش اعظمی از این هزینه توسط حوزه روستایی استانداری مازندران تأمین می‌شود.



94/11/22 - 14:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن