تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798231023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارشاد در مراسم راهپیمایی مردم زاهدان: سازندگی کشور برجام دوم است/ در کشور شهروند درجه دو نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزیر ارشاد در مراسم راهپیمایی مردم زاهدان:
سازندگی کشور برجام دوم است/ در کشور شهروند درجه دو نداریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برجام اول به پایان رسید و سازندگی کشور برجام دوم است، در این کشور شهروند درجه دو نداریم، به نوعی در این دولت تمامی افرادی که دانایی و علم دارند باید در سازندگی و مدیریت کشور همکاری کنند.

خبرگزاری فارس: سازندگی کشور برجام دوم است/ در کشور شهروند درجه دو نداریم



به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی جنتی صبح امروز در مراسم راهپیمایی با شکوه و گسترده مردم شیعه و سنی زاهدان، اظهار کرد: دشمن تلاش می‎کرد با تحریم‎ها اقتصاد کشور ما را فلج کند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان در موضوع برجام سبب شد جمهوری اسلامی از این آزمون سربلند بیرون آید. وی ادامه داد: سرداران دیپلماسی ایران در برابر قدرت‎های بزرگ قرار گرفتند تا از حقوق این ملت دفاع کنند و به خوبی حق مسلم ما را به اثبات رساندند، امروز همه دنیا این حق را به رسمیت می‌شناسند. وزیر فرهنگ و ارشاد یکی از شعارهای بلند ملت ایران مردم‎سالاری دینی و حاکمیت مردم بوده که از آغازین روزهای انقلاب انتخابات پا برجا است به نوعی انتخابات به معنای مردم‌سالاری و شایسته‌سالاری است. وی ادامه داد: تمامی دولت‌ها بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند دستاوردهای انقلاب را حفظ  و در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را به پیروزی برساند. جنتی گفت: داشته‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول تلاش همه دولت‌ها و کارگزاران نظام است. جنتی با بیان اینکه شکوفایی اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید اولویت دولت تدبیر امید است، بیان کرد: برجام اول به پایان رسید و سازندگی کشور برجام دوم است، در این کشور شهروند درجه دو نداریم، به نوعی در این دولت تمامی افرادی که دانایی و علم دارند باید در سازندگی و مدیریت کشور همکاری کنند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این دولت از همه گروه ها، شیعه و سنی، زن و مردم و همه آنهایی که توان مدیریت دارند استفاده می‎شود. این مسئول ادامه داد: کشور ما با ظرفیت‌های فراوان که در زمینه‌های مختلف دارد می‌تواند اقتصاد خود را رونق ببخشد. وی گفت: در سایه اتحاد، وحدت و یکپارچگی همه اقشار شیعه و سنی در کنار هم برای آبادانی و امنیت استان تلاش می‌کنند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این استان با شتاب به سمت توسعه حرکت می‌کند، اعتبار کلانی برای سه پروژه بزرگ بندر شهید بهشتی، راه آهن و آبرسانی اعتبار تخصیص داده شده است. وی با بیان اینکه بندر شهید بهشتی با سرعت در حال توسعه است و اکنون کشتی‎های پهن پیکر در این بندر پهلو می‌گیرند، بیان کرد: صنایع مختلف در این استان در حال شکل‌گیری است. جنتی اضافه کرد: نیروهای مسلح و جان برکف استان از جمله سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و اطلاعات همه و همه برای امنیت این استان تلاش می‎کنند و نمی‌گذارند توطئه‌های دشمنان عملی شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این استان نماد همبستگی، اتحاد و همدلی همه اقشار و الگویی برای سایر مناطق کشور است.

94/11/22 - 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن