تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798143150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان: پرچمدار و مدافع راه حق با دشمن دست نمی‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:
پرچمدار و مدافع راه حق با دشمن دست نمی‌دهد
مسئول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه کسانی که صمیمانه با دشمن دست می‌دهند نمی‎توانند مدافع و پرچمدار راه حق باشد، گفت: هنوز کسانی فکر می‎کنند حل مشکل اقتصادی کشور وادادگی در برابر دشمن است.

خبرگزاری فارس: پرچمدار و مدافع راه حق با دشمن دست نمی‌دهد



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، طیب فریادرس بعد از ظهر امروز در همایش استانی شکوه هجرت با اشاره به اینکه بسیج عصاره فضائل ملت ایران است، اظهار کرد: روحیه ایثار و شجاعت خاصیت بسیج است که توانسته دیروز و امروز کشور را در جنگ سخت و نرم حفظ کند.
وی با بیان اینکه در تمام ابعاد انقلاب بسیج روحیه دهنده است، افزود: این فرهنگ بسیج است که جبهه اسلام و فرهنگ اسلام را توانسته در جبهه مدرن و لیبرالیسم به پیش ببرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه جهاد از ریشه «جهد» به معنی کوشش و سعی است، ادامه داد: تلاش در برابر دشمن در راستای بندگی خدا است و دفع دشمن نفس است. وی بیان کرد: اگر جهاد و دفع مفسد فی‎الارض نباشد، نام و ذکر خدا در مسجد کلیسا و صومعه‎ای برده نمی‎شود.
فریادرس با اشاره به اینکه جهاد ضرورت هویت بندگی و عبودیت و نقطه اولیه جهاد خود فرد جهادکننده است، ادامه داد: شرط جهاد دشمن‎شناسی است.
وی با تاکید بر اینکه کسانی که صمیمانه با دشمن دست می‎دهند نمی‎توانند مدافع و پرچمدار راه حق باشد، افزود: تا مخالف اسلام را دشمن ندانیم شایستگی مسئولیت در کشوری اسلامی را نداریم.
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه باید از درون اقتصاد مقاومتی را ساماندهی کرد، ادامه داد: هنوز کسانی فکر می‌کنند حل مشکل اقتصادی کشور وادادگی در برابر دشمن است.
وی بیان کرد: راه حل دیگری در جهاد علمی و فرهنگی، فهم دشمنی دشمن است چراکه عده‌ای در راه پیشرفت علمی کشور مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند.
فریادرس با اشاره به اینکه وظیفه یک مسلمان است که چهره زشت فاسقان را نشان دهد، ادامه داد: هر کس به دنبال بزک کردن چهره فاسقان است، اسلامی عمل نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه فلسفه اردوهای جهادی فقط رفع محرومیت و تعمیق ارزش های  انقلاب در جامعه نیست بلکه نیاز خود جهادگران به جهاد، درک جهاد و حقیقت انس است، افزود: تا زمانی که درد آوارگی در راه حق را نچشیم حضور را نخواهیم فهمید.
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید بر اینکه خودآگاهی به معنی خودشناسی است و خودشناسی شرط خداشناسی خواهد بود، ادامه داد: اردوی جهادی نیاز اصل محاسبه است چراکه باید خود را محاسبه و ایمان و اراده خود را سنجش کنیم.
فریادرس اردوی جهادی را به عنوان روح انقلاب اسلامی دانست و افزود: روح انقلاب اسلامی باید در بستر جامعه دمیده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته و تابستان امسال در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان 2 هزار نفر در اردوهای دانشجویی شرکت کردند، افزود: 3 هزار و 200 نفر در قالب 78 گروه در اردوهای جهادی تلاش کردند.
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه اردوهای جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و عمرانی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: اردوهای جهادی در 50 روستای استان همدان فعالیت داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه در دو روستای رزن اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده است، تاکید کرد: در 10 روستا کارهای عمرانی شامل ساخت خانه مستمند در فامنین، بهار و ملایر انجام گرفته است.
فریادرس بیان کرد: یک نقد عمده در بحث اردوهای جهادی وجود دارد که نتوانسته‌ایم هویت یکپارچه به اردوهای جهادی بدهیم و تاثیربخشی کارهایی که در استان انجام می‌شود را مشخص کنیم. انتهای پیام/ 89024/ج۴۰

http://fna.ir/HDE2AZ





94/09/04 - 17:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن