تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798200274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان هرگز دست از دشمني با ما برنخواهند داشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دشمنان هرگز دست از دشمني با ما برنخواهند داشت
دشمنان هرگز دست از دشمني با ما برنخواهند داشت تا زماني كه ما بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها و عقايد انقلابي خود باقي باشيم.
به گزارش دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي، نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي كه به استان كرمان سفر كرده است، با حضور در محفل پيشكسوتان جهاد وشهادت در شهر كرمان در جمع يادگاران دفاع مقدس و ايثارگران استان كرمان سخنراني كرد. علي شمخاني در اين ديدار صيانت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، تماميت ارضي و فرهنگ بسيجي را از جمله دستاورد‌هاي برجسته دفاع مقدس عنوان كرد و اظهار داشت: برخلاف 200 سال گذشته در عين تهاجم سخت و همه جانبه دشمن هيچ بخشي از ايران اسلامي جدا نشد و اين مهم جز با فداكاري آحاد مردم و نيروهاي مسلح امكانپذير نبود.
دبير شوراي‌عالي امنيت ملي افزود: اين فرهنگ امروزه بايد به عنوان سرمايه‌اي بي‌بديل مورد اهتمام و صيانت قرار گيرد و از تجربيات پيشكسوتان دفاع مقدس نيز به عنوان ميراث‌داران و بنيانگذاران اين فرهنگ بيش از پيش بهره‌برداري شده و اين فرهنگ ارزشمند به نسل‌هاي آينده منتقل شود. شمخاني افزود: جهاد گران و رزمندگان كرمان نقش مهمي در پيروزي‌هاي جبهه حق داشتند و امروز نيز اين نقش در حفظ انقلاب اسلامي و مقابله با نفوذ دشمنان همچنان ادامه دارد.
وي خاطر نشان ساخت: دشمنان هرگز دست از دشمني با ما برنخواهند داشت تا زماني كه ما بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها و عقايد انقلابي خود باقي باشيم و اين تجربه كه حاصل انقلاب اسلامي است، امروزه براي نسل‌هاي مختلف قابل لمس و تبديل به انگيزه‌اي مضاعف براي صيانت از انقلاب اسلامي شده است. نماينده مقام معظم رهبري با تأكيد بر ضرورت آگاهي بخشي و بصيرت افزايي نسبت به تفكيك جريان اصيل اسلام سياسي و انقلابي از جريان انحرافي تكفيري و افراطي كه باهدف خنثي‌سازي بيداري اسلامي و اوج‌گيري اسلام هراسي از سوي دشمنان اسلام ايجاد شده است، اظهار داشت: پرچمداري اين جريان از جمله وظايف ايثارگراني است كه در طول تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي با گوشت و خون خود از اسلام ناب دفاع كرده‌اند. وي افزود: تنوير افكار عمومي مسلمانان جهان و توده‌هاي مردمي به‌ويژه جوانان با معرفي اسلام ناب محمدي (ص) در مقابل اسلام موردنظر غرب به ‌منظور جلوگيري از گرايش و پيوستن آنان به جريان‌‌هاي تكفيري و تروريستي ضروري است و اين مهم نيز به واسطه انتقال فرهنگ صحيح ديني امكانپذير است.
دريابان علي شمخاني با مهم دانستن هوشياري و عدم غفلت نسبت به دشمن اصلي اسلام يعني رژيم صهيونيستي به ‌عنوان عامل اصلي مشكلات جهان اسلام تأكيد كرد: لازم است با بسيج همه امكانات براي مقابله با حيله‌هاي دشمن ازجمله فتنه تكفير و رصد هوشمندانه و افشاي اهداف‌، برنامه‌ها و ترفندهاي استكبار جهاني كه درصدد تضعيف و به تحليل بردن قدرت اسلام و مخدوش نشان دادن چهره تابناك آن است اقدام نماييم. وي افزود: رژيم صهيونيستي كه با ظهور تكفيري‌ها احساس امنيت بيشتري مي‌كرد، امروز با انتفاضه جوانان شجاع فلسطيني روبه‌رو است و اين نشان مي‌دهد بمب‌هاي اتمي و تجهيزات نظامي مدرن نمي‌تواند امنيت اين رژيم را تضمين كند.
علي شمخاني مبدل كردن ظرفيت عظيم كنگره اربعين به جرياني قدرت ساز و وحدت آفرين ميان همه مسلمانان را لبيك به نداي آزادي خواهي وحق جويي حسين بن علي(ع) عنوان كرد و اظهار داشت: ارزش‌هاي قيام اباعبدالله الحسين(ع) به عنوان حركتي بي‌بديل وغير قابل تكرار در نفي ظلم و بي‌عدالتي و دفاع از اصول انساني واخلاقي بايد چون چشمه‌اي زلال وجوشان همه آزاديخواهان و حق جويان جهان را سيراب نمايد.
   كاركرد دانشگاه‌ها، به فعليت رساندن
ظرفيت‌هاي كشور
دريابان شمخاني همچنين روز گذشته با حضور در دانشگاه كرمان در جمع دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه به ايراد سخنراني پرداخت. وي گفت: دانشگاه در زمره فعال‌ترين و دغدغه‌مند‌ترين نهادهاي فرهنگي در كشور است و پاسخگويي به سؤالات دانشجويان از جمله وظايف مسئولان است. شمخاني اصلي‌ترين وظيفه دانشگاه را در دهه پيشرفت و عدالت، توسعه زيرساخت‌هاي قدرت نرم جمهوري اسلامي دانست و تأكيد كرد: رتبه اول پيشرفت علمي در منطقه و سرعت خيره كننده رشد علمي در جهان جز با رويكرد جهادي و تكيه بر استعدادها و توانايي‌هاي ملي ميسر نيست. وي خاطر نشان كرد: به فعليت رساندن ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي بي‌شمار فراروي كشور به ويژه در دوره پسابرجام نيازمند بازبيني نقش وكاركرد دانشگاه‌ها و اتخاذ راهبردهاي ميانبر مي‌باشد و تفكر بسيجي و مكتبي كه امام خميني پايه گذاري كرده است كه مبتني بر قدرت مردمي است راهِ برد ماست.
علي شمخاني افزود: موضوعاتي مانند نفوذ فرهنگي و اقتصادي، راه‌هاي مشاركت عمومي در اقتصاد مقاومتي و چگونگي تبديل فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي ملي و فراملي به قدرت ملي بايد با مباني علمي و مبتني بر شرايط و فرهنگ متناسب با جامعه
ايراني- اسلامي تبيين گردد. دريابان شمخاني در ادامه به دانشجويان توصيه كرد، با تفكر عميق در موضوعات امنيت ملي و مسيرهاي تأمين آن، دستاورد‌ها و تفاوت‌هاي مكتب امنيتي جمهوري اسلامي ايران با نظام سلطه را مقايسه نموده و نتايج آن را در سطح جهاني مطرح نمايند.
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: در حالي كه كشورهايي مانند فرانسه به خاطر منافع تجاري و فروش اسلحه به كشورهاي
صادر كننده تروريسم امنيت ملي خود را به خطر انداخته‌اند، كشور ما به براي حفظ و ارتقاي امنيت ملي در آن سوي مرزها در حال هزينه دادن است و اين تفاوت نگاه فرهنگ سرمايه داري با مكتب انقلاب اسلامي است.
   نقش اردوهاي جهادی در ارتقاي باور ملي
وي همچنين به بيان اهميت اردوهاي جهادي دانشجويان به ويژه در استان كرمان و نقش آن در ارتقاي خود باوري و تقويت روحيه ملي پرداخت و تأكيد كرد: بهره برداري از علوم دانشگاهي با ناديده گرفتن ضرورت‌ها و نيازهاي كشور و عدم تمايل به حل مشكلات بي‌فايده است و خروجي چنين ديدگاهي نيز جذب شدن توسط كشورهاي سلطه‌گر براي استعمار علمي خواهد بود.
علي شمخاني در پايان با تأكيد بر ضرورت فعال‌سازي مجامع علمي و فكري موجود در جهان اسلام نظير حوزه‌ها‌، دانشگاه‌ها وكانون‌هاي تفكر به‌منظور ارتقا و تقريب درك فقهي و دانش حقوقي مسلمانان اظهار داشت: مبارزه ريشه‌اي با تروريسم و جريان‌هاي افراطي و تكفيري نيازمند مواجهه علمي با مباني و خاستگاه‌هاي حمايتي و ترويج تفكرات انحرافي مي‌باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن