تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798075460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی وزارت کشور: تفکری که می گفت هرچه من می گویم اجرا شود مشکلات جدی برای کشور ایجاد کرد /کاهش تورم از 43 درصد به 15 درصد شبیه معجزه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: معاون سیاسی وزارت کشور: تفکری که می گفت هرچه من می گویم اجرا شود مشکلات جدی برای کشور ایجاد کرد /کاهش تورم از 43 درصد به 15 درصد شبیه معجزه است
معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه رئیس جمهور بارها اعلام کرد که که عملکرد مسئولان باید نقد شود، گفت: باید اجازه بدهیم که منتقدان حرف بزنند.
به گزارش نامه نیوز محمدحسین مقیمی چهارشنبه شب در جلسه احزاب و گروه‌های سیاسی مازندران به میزبانی فرماندار ساری در ساختمان شعبه دو تامین اجتماعی ساری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جلسات برای بیان دیدگاه‌های سیاسی و نقطه‌نظرات فعالان این حوزه زمینه ایجاد نشاط سیاسی در انتخابات را باید فراهم کند.


وی با اشاره به اینکه در این نشست‌ها باید بررسی کنیم که چه اقدامی در برنامه کاری قرار گیرد تا کشور بهتر از دیروز اداره شود، افزود: ایران متعلق به همه مردم است و برای اداره کشور نیاز به هم‌فکری و دریافت نقطه نظرات موافقان و منتقدان داریم.


معاون سیاسی وزارت کشور با اعلام اینکه برخی تفکراتی که می‌گفت هرچه را من می‌گویم در کشور باید اجرا شود، مشکلات جدی برای ما به وجود آورد، افزود: دولت تدبیر و امید قرار است با تدبیر و عقلانیت و با استفاده از دیدگاه‌ها توسعه‌ای کشور را اداره کند.


وی با بیان اینکه کشور برای پیشرفت و توسعه دارای برنامه است،افزود: کشور در چارچوب برنامه اداره می‌شود و دولت به عنوان مجری این برنامه‌ها‌ست.


مقیمی در ادامه با بیان اینکه در هشت سال گذشته بودجه کشور به موقع توسط دولت به مجلس تقدیم نمی‌شد، خاطرنشان کرد: دولت روحانی بعد از هشت سال بودجه را در موعد مقرر تقدیم مجلس کرد، نخستین ایراد دولت تدبیر و امید به دولت قبل عدم تحویل به موقع بودجه به مجلس بود و هیچ وقت در این دوران مجلس در موعد مقرر بودجه را تصویب نکرد و برخی از مشکلات موجود در کشور به دلیل عدم اجرای قوانین بود.


وی با اعلام اینکه زمانی دولت را تحویل گرفتیم که از رشد هشت درصدی در کشور خبری نبود، افزود: تورم در کشور 43 درصد، بیکاری 14 درصد و با شرایط رکود تورمی کشور در اختیار دولت یازدهم قرار گرفت و به دلیل برخی سیاست‌های اشتباه بسیاری از افراد با تجربه از مسند کار کنار گذاشته شدند.


معاون سیاسی وزارت کشور در ادامه بیان کرد: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود داشت ممکن است برخی انتقادها به دولت وارد باشد ولی در خیلی از مسائل دولت قدم بزرگی برداشت، تورم 43 درصد را به 15 درصد رساند و این اقدام شبیه معجزه است.


وی تاکید کرد: دولت در ارتباط با سیاست خارجی با برنامه عمل کرد، مذاکرات 1+5 را دوباره با قدرت پیگیری کرد، ایران را انزوا بیرون آورد و در بسیاری از حوزه‌های مختلف عملکرد دولت بسیار خوب بود.


مقیمی با اعلام اینکه در حوزه سیاسی اقدامات خوبی انجام شد، افزود: بسیاری از کارها باقی ماند و ممکن است برخی انتقادها نیز درست باشد، در پاره‌ای از مواقع استانداران به دلیل محدودیت‌ها و فشارها نمی‌توانند برنامه‌های مدنظر خودشان را اجرا کنند.


وی با اعلام اینکه با یک‌صدایی اداره کردن کشور مخالفیم، افزود: ایرادی که به گذشتگان وارد بود به دیگران اجازه هم‌فکری نمی‌دادند، امروز همه تلاش ما این است که افراد شایسته‌ای را که برنامه دولت را قبول دارند به‌کارگیری کنیم.


معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: باید هنر استفاده از ظرفیت‌ها را بلد باشیم، کشور ما آن‌قدر بزرگ است و جا برای فعالیت دارد که اگر از همه سرمایه‌ها استفاده کنیم باز هم با کمبود استعدادها مواجه می‌شویم.


وی با اعلام اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی ظرفیت خویش را برای هدایت درست کشور به‌کارگیری کنند، خاطر‌نشان کرد: فعالان سیاسی مازندران تحمل خویش را بالا ببرند، همدیگر را بپذیرند و یکدیگر را نقد کنند، تحمل و سعه صدر خویش را بالا ببرند.


مقیمی خاطرنشان کرد: باید اجازه بدهیم همه تفکرات سیاسی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، نسبت به فعالیت موجود دولت نقد منصفانه داشته باشند، جلوگیری از نقد باعث می‌شود که در کشور مشکلات به وجود بیاید، اگر عملکرد دولت قبل زیر ذره‌بین نقد قرار می‌گرفت در حال حاضر دچار مشکل نمی‌شدیم.


وی بیان کرد: اگر ما هم اجازه نقد عملکرد به افراد را ندهیم، در آینده با مشکل مواجه می‌شویم، رئیس جمهور بارها اعلام کرد که که عملکرد مسئولان باید نقد شود، نقد اصول و روش دارد که باید به اصول و روش آن توجه شود.


معاون سیاسی وزارت کشور اضافه کرد: باید اجازه بدهیم که منتقدان حرف بزنند، فعالیت سیاسی در چار‌چوب قانون افزایش پیدا کند و دولت از فعالیت سیاسی قانونی حمایت می‌کند، از ظرفیت احزاب و گروه‌های سیاسی برای ایجاد نشاط سیاسی در کشور به ویژه در انتخابات باید استفاده کرد.


وی بیان کرد: باید تلاش کنیم که انتخابات خوبی در کشور برگزار شود،حق‌الناس رعایت شود و مسئولان دولتی باید به عنوان مجری انتخابات بی‌طرفانه زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند و از ظرفیت بیت‌المال له یا ‌علیه کسی استفاده نشود.




منبع: فارس


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن