تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802423041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه و سخنان نمایندگان گروه های سیاسی گلستان با معاون وزیر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه و سخنان نمایندگان گروه های سیاسی گلستان با معاون وزیر کشور گرگان - ایرنا - برخی نمایندگان احزاب، گروه ها و تشکل های سیاسی استان گلستان درنشست با معاون سیاسی وزیر کشور ضمن بیان نقطه نظرات خود برخی خواسته ها را نیز مطرح کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این نشست روز پنجشنبه با حضور جمع کثیری از چهره های سیاسی از دو گروه اصولگرا، اصلاح طلب و اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در سال 92، درمحل استانداری گلستان برگزار شد.
ابراهیم دشتیان معاون ستاد انتخاباتی روحانی درگلستان، دولت یازدهم را دولتی راستگو نامید و گفت: مهمترین لازمه اعتدال، اعتماد به مردم است که در انتخابات سال 92 افزون بر 60 درصد مردم گلستان به شعار اعتدال دکتر روحانی رای مثبت دادند.
وی با خوب دانستن روند توسعه سیاسی و اقتصادی گلستان در دولت جدید، برضرورت تغییر مدیرانی که با سیاست های دولت تدبیر و امید همخوانی ندارند، تاکید کرد.
روح الله کلانتری نماینده حزب اراده ملت در گلستان نیز پیروزی دولت روحانی را دومین حادثه بزرگ سیاسی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: علت تغییر رای مردم از اصولگرایی به اصلاح طلبی، به خطر افتادن منافع ملی در دولت اصولگرای قبلی بود.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی درسال جاری، افزود: باید با حضور حداکثری تفکر افراطی در مجلس کنونی را کنار گذاشت ضمن اینکه دولت باید مدیرانی را که همسو با سیاست های او نیستند، برکنار کند.
کلانتری، خطر پوپولیسم درجامعه را جدی دانست و از دولت خواست با تقویت پایگاه های مردمی خود از این خطر و احتمال استفاده اصولگرایان از آن جلوگیری نماید ضمن اینکه وزارت کشور نیز باید نسبت به خانه احزاب در کشور و استان ها اقدام نماید.
حجت الاسلام سیدمحسن طاهری نماینده جبهه پایداری در گلستان نیز با ابراز گله مندی از نحوه دعوت مدعوین و اینکه بیشتر مدعوین از جریان اصلاح طلب هستند و باید از اعضای ستاد انتخاباتی دیگر نامزد های ریاست جمهوری یازدهم نیز دعوت می شدند، گفت: اینکه می گویند از نشانه های توسعه یافتگی جامعه، تحمل نظرات مخالف است، حرف درستی است اما باید برای پایداری نظام اسلامی، خطوط قرمز آن را نیز رعایت کرد.
وی بااشاره به اتفاقات بین دولت و مجلس در رای اعتماد به وزیران، افزود: به نظر من دولت بر خلاف شعار اعتدال افرادی را که در فتنه 88 شرکت داشتند برای تصدی وزارت معرفی کرد که مجلس جلوی این افراد را گرفت بنابراین مجلس اعتدال تر از دولت است.
طیبه تجری ازحزب اعتدال توسعه و از اعضای کمیته بانوان ستاد انتخاباتی روحانی دراستان گلستان نیز درسخنانی ضمن قدردانی از توجه دولت به امور بانوان و خانواده، برلزوم حذف نگاه های تنگ نظرانه در استفاده از ظرفیت و توانمندی این قشر تاکید کرد.
وی، اعتدال را مبنای توسعه دانست و گفت: با افراط و تفریط جامعه به توسعه نمی رسد و لازم است از همه نخبگان و صاحبنظران بویژه بانوان توانمند و شایسته درپیشبرد امور کشور استفاده شود.
عبدالمجید زرگرانی از حزب رهپویان گلستان نیز با اشاره به اهمیت انتخابات امسال و ضرورت مشارکت حداکثری در این عرصه مشارکت سیاسی، برلزوم رعایت قانون و تقوا ازسوی فعالان سیاسی و انتخاباتی تاکید کرد و گفت: رعایت این دو اصل به تقویت نظام و ارزش های اسلامی کمک می کند.
وی افزود: هرگونه غفلت و کوتاهی دراین خصوص سبب ضربه زدن دشمن به نظام جمهوری اسلامی می شود.
قلی نژاد از حزب عدالت طلبان گلستان نیز باتاکید برضرورت حضور پرشور در انتخابات پیش رو، خواستار حمایت مالی دولت از احزاب و تشکل های سیاسی بویژه در استان ها شد و گفت: دراین استان اقوام و مذاهب اسلامی با یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و همواره نیز حضوری پرشور در انتخابات دارند.
یوسف رستمانی از نیروهای خط امام از دیگر سخنرانان این نشست بود که برلزوم درک صحیح شرایط زمانی و مکانی از سوی همه احزاب و گروه های سیاسی کشور و استان و رسیدن به درک مشترک تاکید کرد و گفت: ملت ایران عاشقانه از نظام اسلامی خویش در برابر دشمنان دفاع می کند.
وی بااشاره به سخن یکی از شخصیت های کشور درمورد مقایسه خوزستان و سوریه افزود: ملت ایران هیچ گاه خوزستان را از خود جدا نخواهد کرد.
رستمانی باتاکید برضرورت برگزاری جلسات متعدد ازسوی وزارت کشور برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین احزاب و گروه های سیاسی برای دفاع از نظام و حمایت از دولت تدبیر و امید، گفت: دولت موفقیت های خوبی درعرصه بین الملل کسب کرده است که باید از مشروعیت و مقبولیت آن دفاع کرد.
وی نظام جمهوری اسلامی، مردم و اصل ولایت فقیه را از میراث های ارزشمند امام راحل برای مردم ایران دانست و گفت: همه باید از این میراث و رای مردم که به گفته رهبری انقلاب حق الناس است، دفاع کنیم.
امیر عبدالسلام مهیمنی رییس شورای اصلاح طلبان گلستان نیز دراین نشست برلزوم حرکت همه احزاب و گروه های سیاسی بر مدار قانون تاکید کرد و گفت: اگر قرار است، امکاناتی بین احزاب و گروه ها توزیع شود باید عادلانه بوده و نیز امنیت مراسم هایی که توسط احزاب قانونی برگزار می شود، باید تامین شود.
وی با انتقاد ازسخنان حجت الاسلام سیدمحسن طاهری نماینده جبهه پایداری گلستان، در خصوص ایجاد شرایط برای عدم حضور سیدحسن خمینی در استان، گفت: اگر شما دلواپس حضور فتنه گران در دولت هستید باید نگران اختلاس های 3 هزار میلیاردی نیز باشید نه اینکه مانع حضور یادگار حضرت امام در گلستان شوید.
مهیمنی همچنین از شورای نگهبان خواست فضا را برای حضور همه گروه های سیاسی و یک رقابت سالم فراهم کند.
وی که با گفتن جمله "یک بار انقلاب یک عمر اصلاحات" به سخنان خویش پایان داد بارها از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.
در این نشست و قبل از سخنان معاون سیاسی وزیر کشور، محسن کوهساریان که خود را قائم مقام شاخه جوانان ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان آزادشهر معرفی کرد، از عملکرد استاندار در انتصابات، عدم توجه به جوانان و بکار گیری افرادی که تسلط کامل به امور ندارند، انتقاد کرد و از معاون وزیرکشور خواست، کمیته ای تشکیل و از مردم در این خصوص پرس و جو نماید.
/3039/1648



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن