تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798092434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری محفل شعر و موسقی.( اسکیس ارشد معماری) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: محفل شعر و موسقی.( اسکیس ارشد معماری) *farshid* 05 مرداد 1389, 22:35سلام دوست های جان عزیزان دل:) چند وقت پیش برای کنکور ارشد معماری رفته بودیم برای اسکیس ( طراحی معماری). این طرحی که میبینین در واقع همون طرحیه که اونجا به ذهنم رسید. میخواستم یه جورایی نور از زیر پوست ساختمون به چشم بیاد انگار که ساختمون با چوب کبریت ساخته شده باشه و داخلش یه انفجار نور داره اتفاق میوفته که همون اجرای شعر وموسیقیه. در مورد حجم معماری هم اگه چیزی به نظرتون برسه بگین ... ممنونم اینم اسکیسش... البته تناسبات اسکیس با طرح نهایی متفاوته :rose: Ultra 3D 05 مرداد 1389, 23:20کار خوبی شده ... معماریش هم خیلی جالبه من که از معماری زیاد سر در نمی یارم تا درباره خود حجم نظر بدم ولی چندتا نظر داشتم: رو اون دیوار بلنده که بتونی هست تکسچرش در کل خوبه ولی بد جوری Loop شده و اون Dirt ها از وسط دیوار یهو ظاهر شدن البته این مشکل تو چندتا دیوار دیگه هم هست ولی اون یکیی ها چوبی هستن و لبه دارن و می شه گفت که منطقی هست این چمن ها چرا افتاده تو آب ؟ زمان رندرت چه قدر بود؟ رندرت که خیلی بزرگه! hadi_nn 05 مرداد 1389, 23:39کنسول سمت راست قشنگ کرده طرح رو کاش میتونستی اسکیست هم یه جوری بزاری ببینیم! راستی رندرت با این سایز بزرگی که داره چرا کیفیتش اینقدر پایینه ؟ انگار ریسایز کردیش! اون قسمت بلند ساختمون هم تایل شده تکسچرت ! FATEMEH 05 مرداد 1389, 23:52کار قشنگی شده یه شب قشنگ و آروم شده دوستش داشتیم موفق باشی hmv-ray 06 مرداد 1389, 08:31سلام مثل همیشه عالی :rose: به نظرم به این کارا باید امتیاز عالی رو داد در مورد حجم معماری ترکیب حجمیت خوبه فقط یکم فضای تهی نیاز داره البته من فکر میکنم واسه محفل شعر و موسیقی باید از فرمای منحنی هم استفاده کنی جداره های شفاف هم تو کارت ببینی:rose: موفق باشی kamifa 1986 06 مرداد 1389, 08:34جالبه هم معماري هم اجرا آرزوي موفقيت AREF 06 مرداد 1389, 09:29سلام.به به یه کار طوفان دیگه.توش خون نمی بینم؟؟! اجرای معماری 1- طراحی معماری زیبا و البته 100٪ مدرن. 2- ایده و کانسبت قشنگ 3-تونستی توی حجم هم عروج و سبکی ( ارتفاع سالن اصلی- پیلوت که با 2 تا دستک روی هواست ) و استاتیکی و سنگینی تو قسمت سمت چپ کار 4- نور پردازی معماری زیبا.قرار گیری درست نورها - جذب کننده. اجرای مکس 5-چمن های زیبا و قشنگ 6- نور پردازی خوب و زیبا 7-آسمون شب قشنگ 8- تکسچرینگ قوی 9-قرار گیری درست درخت نقد 1- آسمونت یه خورده کار رو سبک کرده.من یاد Prince of Persia افتادم.اگه آسمون ابری و سنگین تری میزاشتی به فضا روح میداد 2- نویز بالای کار که فکر کنم به خاطر سرعت اینجور شده 3-می تونستی در تکمیل نور پردازی معماری کار LED‌هایی روی زمین میزاشتی تا با نورش یه مقدار چمن رو روشن میکرد. و همچنین توی چمن نورهای موضعی کار میزاشتی.مثل Arch model vol 14 از شماره 66 به بعد 4-کف زمین معلوم نیست آبه یا آسفالت خیس.پیشنهاد میکنم برای آسفالت خیس از این لینک که حمید رضا گذاشت استفاده کنی. آسفالت خیس () کلیت کار خیلی خوب شده.به کار در حد حرفه ای از 10 میدم 8 Farrokh 06 مرداد 1389, 12:26من رندرش رو دوست داشتم هرچند که کیفیت بدش روی اعصابم رفت حجمشو هم دوست داشتم ولی بافت بندی کارت رک بگم : واقعا افتضاح بود تاحالا جوجه کباب روی توری سرخ کردی ؟ دیدی کل سطحش راه راه می شه ؟ این دقیقا یه همچین حسی داره یعنی کل مفاهیم کنتراست بافت و رنگ رو به کلی نادیده انگاشتی می دونم که ایدت چوب کبریت بدوه ها (که هرچند من خودم تا متقاعدم نکنی که چوب کبریت چه ربطی به موضوع کار داره ایدتو تایید نمی کنم ، و تازه بعدش باید متقاعدم کنی برای رسوندن مفهوم کار حتما می بایست ایدشو می کردی چوب کبریت و راه حل بهتری وجود نداشت )(الان که بگی چوب کبریت من می گم خوب که چی ؟:wink:) ولی تو حتی در نشون دادن همون ایده هم زیاده روی کردی من از دیتیل و اتصالات هم خوشم نیومد مخصوصا توی بدنه هایی که گریل دارند نتونستی دو وجه نما رو به هم بدوزی و انگار که با دید دو بعدی نما رو طراحی کردی نه با دید سه بعدی حالا همه ی اینایی که گفتم به این معنیه که کارت کار خوبیه و ارزش نقد بلند و بالا رو داره که بهترش بکنه موفق باشی :rose: *farshid* 06 مرداد 1389, 13:03کار خوبی شده ... معماریش هم خیلی جالبه من که از معماری زیاد سر در نمی یارم تا درباره خود حجم نظر بدم ولی چندتا نظر داشتم: رو اون دیوار بلنده که بتونی هست تکسچرش در کل خوبه ولی بد جوری Loop شده و اون Dirt ها از وسط دیوار یهو ظاهر شدن البته این مشکل تو چندتا دیوار دیگه هم هست ولی اون یکیی ها چوبی هستن و لبه دارن و می شه گفت که منطقی هست این چمن ها چرا افتاده تو آب ؟ زمان رندرت چه قدر بود؟ رندرت که خیلی بزرگه! اره حق داری کلا دو سه تا تکسچر درست کردم و به کل حجم ها دادم. یکم سرسری کار کردم چون از نظر مالی هیچ سودی برام نداشت.:) چمن ها هم افتادن تو آب دیگه... من بی تقصیرم:green:. معماریشم معماری نیست چون تو 4 ساعت کنکور اسکیس فقط نیم ساعت فرصت فکر کردن هست بقیشو باید بشینی و فقط خط بکشی. انشالا تو کارای بعدی جبران میکنم. :rose: کنسول سمت راست قشنگ کرده طرح رو کاش میتونستی اسکیست هم یه جوری بزاری ببینیم! راستی رندرت با این سایز بزرگی که داره چرا کیفیتش اینقدر پایینه ؟ انگار ریسایز کردیش! اون قسمت بلند ساختمون هم تایل شده تکسچرت ! اسکیسو که دادیم رفت ولی یه چیز الکی شبیهش کشیدم میذارم بغل رندر. در ضمن درست حدس زدی سایز رندر 1024 بود که بعدا resize شده و همین کار و یه سری کارای دیگه کیفیتشو آورده پایین. اگه کوچیکش میکردم وضعیت بدتر هم میشد. کار قشنگی شده یه شب قشنگ و آروم شده دوستش داشتیم موفق باشی ممنون شما لطف دارین. البته کثیف کاریش زیاد شده. :rose: *farshid* 06 مرداد 1389, 13:11سلام مثل همیشه عالی :rose: به نظرم به این کارا باید امتیاز عالی رو داد در مورد حجم معماری ترکیب حجمیت خوبه فقط یکم فضای تهی نیاز داره البته من فکر میکنم واسه محفل شعر و موسیقی باید از فرمای منحنی هم استفاده کنی جداره های شفاف هم تو کارت ببینی:rose: موفق باشی ممنون از نظرت. امتیاز عالی؟!:cool: ما به امتیاز متوسطشم راضی هستیم:wink: در مورد حجم و معماری هر نقدی به کار بکنین با جون و دل می پذیرم چون خودمم زیاد خوشم نیومد. فقط یه جوری کار رو بستم که تموم شه بره.:sad: فرم منحنی دوست ندارم دست خودم نیست. چی کار کنم؟:mad: :rose: جالبه هم معماري هم اجرا آرزوي موفقيت قربوونت. موفق و سربلند باشین.:rose: *farshid* 06 مرداد 1389, 13:21اجرای معماری 1- طراحی معماری زیبا و البته 100٪ مدرن. 2- ایده و کانسبت قشنگ 3-تونستی توی حجم هم عروج و سبکی ( ارتفاع سالن اصلی- پیلوت که با 2 تا دستک روی هواست ) و استاتیکی و سنگینی تو قسمت سمت چپ کار 4- نور پردازی معماری زیبا.قرار گیری درست نورها - جذب کننده. نقد 1- آسمونت یه خورده کار رو سبک کرده.من یاد Prince of Persia افتادم.اگه آسمون ابری و سنگین تری میزاشتی به فضا روح میداد 2- نویز بالای کار که فکر کنم به خاطر سرعت اینجور شده 3-می تونستی در تکمیل نور پردازی معماری کار LED‌هایی روی زمین میزاشتی تا با نورش یه مقدار چمن رو روشن میکرد. و همچنین توی چمن نورهای موضعی کار میزاشتی. از 10 میدم 8 خیلی ممنون عارف جان . :rose: بازم یه نقد مفید و کارشناسانه نوشتی . در مورد آب خدمتتون عارضم که... آبه! ولی بد شده . چون رفرکتش زیاده متریال پایینش بیشتر از خود آب به چشم میاد. تو کارای بعدی حتما از مدل های آماره استفاده میکنم. تا حالا بدون archmodel کار کردم ولی دیگه نمی تونم:mad: . کار نیاز به دیتایل بیشتر داره. در مورد چمن ها هم حق داری. واقعا سیستم ضعیف دست و پا گیره آدم نمی دونه متریالشو چک کنه؟! تنظیمات رندرو ردیف کنه؟! یا تست رندر بگیره. فکر کنم این کار زپرتی حدود 6 ساعت رندرش طول کشیده :shock: بازم ممنون. خدا تو رو واسه من حفظ کنه:rose::oops: *farshid* 06 مرداد 1389, 13:38من رندرش رو دوست داشتم هرچند که کیفیت بدش روی اعصابم رفت حجمشو هم دوست داشتم ولی بافت بندی کارت رک بگم : واقعا افتضاح بود تاحالا جوجه کباب روی توری سرخ کردی ؟ دیدی کل سطحش راه راه می شه ؟ این دقیقا یه همچین حسی داره یعنی کل مفاهیم کنتراست بافت و رنگ رو به کلی نادیده انگاشتی می دونم که ایدت چوب کبریت بدوه ها (که هرچند من خودم تا متقاعدم نکنی که چوب کبریت چه ربطی به موضوع کار داره ایدتو تایید نمی کنم ، و تازه بعدش باید متقاعدم کنی برای رسوندن مفهوم کار حتما می بایست ایدشو می کردی چوب کبریت و راه حل بهتری وجود نداشت )(الان که بگی چوب کبریت من می گم خوب که چی ؟:wink:) ولی تو حتی در نشون دادن همون ایده هم زیاده روی کردی من از دیتیل و اتصالات هم خوشم نیومد مخصوصا توی بدنه هایی که گریل دارند نتونستی دو وجه نما رو به هم بدوزی و انگار که با دید دو بعدی نما رو طراحی کردی نه با دید سه بعدی حالا همه ی اینایی که گفتم به این معنیه که کارت کار خوبیه و ارزش نقد بلند و بالا رو داره که بهترش بکنه موفق باشی :rose: سلام فرخ جون خان جمله "واقعا افتضاح بود" یه تحول عظیمی تو وجودم ایجاد کرد .:wink: این چیزی که گفتم (در مورد چوب کبریت) ایده کار نبود... بیشتر به خاطرات بچگیم بر میگرده.:green: یه زمانی با کبریت آباژور و چراغ قوه میساختیم . میرفتیم تو تاریکی روشن میکردیم بعدشم که در حد شاتل کیف میکردیم .:) بیشتر میخواستم یه حسی داشته باشه که انگار نور داره از داخل سرریز میکنه. انگار که توی معماری یه خبرایییه. فرم ورودی هم شبیه نوک قلمه ( تا حدودی:mad:) و ریتم رویه بدنه هم همون ریتم موجود در شعر و موسقیه که نکته اشتراک معماری و موسقیست. بافت بندی کار کاملا بده بهت حق میدم ولی سعی کردم به اسکیسی که زدم وفادار بمونم مسلما 100 تا ایراد دیگه هم داره. ممنون که گوشه ای از کاستی های کار رو گفتی. :rose: ممنون در مورد ادامه کار هم بگم که : ای شیخ پاک دامان معذور دار ما را :neutral: و است! Farrokh 06 مرداد 1389, 14:41خوب آخه خدا وکیلی طراحی معماری باید بر اساس خاطرات بچگی معمار صورت بگیره ؟ یه کانسپتی رو برای کارت انتخاب کن که کمتر احساسی باشه و رنگ و بوی منطقی به خودش بگیره ضمنا خوشحال می شم اسکیستو هم ببینم (اگه دم دست باشه و ترجیها توی پست اول )(اینجوری تاپیکت خیلی گویا تر خواهد بود ) hmv-ray 06 مرداد 1389, 15:04خوب آخه خدا وکیلی طراحی معماری باید بر اساس خاطرات بچگی معمار صورت بگیره ؟ یه کانسپتی رو برای کارت انتخاب کن که کمتر احساسی باشه و رنگ و بوی منطقی به خودش بگیره ضمنا خوشحال می شم اسکیستو هم ببینم (اگه دم دست باشه و ترجیها توی پست اول )(اینجوری تاپیکت خیلی گویا تر خواهد بود ) سلام فرخ جان خوبی؟ به نظر من کانسپت یعنی تفکر معمار به زبان فرم و خط و صفحه و فضا و... حالا این تفکر میتونه مال هر زمانی باشه به نظرم ایده بدی نیست و اگه روش کار بشه کار پخته ای از آب در میاد. موفق باشی:rose: Farrokh 06 مرداد 1389, 15:41ببین من حرفم اینه که ایده ی یک کار نباید شخصی باشه چون این ساختمان برای عموم ساخته می شه البته این نظر بنده ی حقیره ولی یکی از بهترین معمار های آمریکایی (که اسمشو نمیارم چون قطعا خیلیا روش حساس هستند ) یه موزه ی بسیار معروف رو فقط برای لج بازی با یه معمار دیگه به یک فرم خاص طراحی کرده و همون زمان هم حسابی داد منتقد ها در اومد که چرا یک همچین استادی بر سر یک موضوع شخصی یک ساختمان ملی رو طراحی کرده اینا رو می گم چون اینجا فضایی برای آموزش هممون هست ولی الان همون موزه یکی از معروف ترین موزه های جهان هستا ولی از نظر معماری هزاران نقد بهش وارد شده امیدوارم توضیحاتم مفید بوده باشه hmv-ray 06 مرداد 1389, 16:02ببین من حرفم اینه که ایده ی یک کار نباید شخصی باشه چون این ساختمان برای عموم ساخته می شه البته این نظر بنده ی حقیره ولی یکی از بهترین معمار های آمریکایی (که اسمشو نمیارم چون قطعا خیلیا روش حساس هستند ) یه موزه ی بسیار معروف رو فقط برای لج بازی با یه معمار دیگه به یک فرم خاص طراحی کرده و همون زمان هم حسابی داد منتقد ها در اومد که چرا یک همچین استادی بر سر یک موضوع شخصی یک ساختمان ملی رو طراحی کرده اینا رو می گم چون اینجا فضایی برای آموزش هممون هست ولی الان همون موزه یکی از معروف ترین موزه های جهان هستا ولی از نظر معماری هزاران نقد بهش وارد شده امیدوارم توضیحاتم مفید بوده باشه اتفاقا من از بحثای معماری لذت میبرم خیلی خوشم اومد که farchitect بحث معماریو پیش کشید. بزرگترین کارارو هم وقتی یه معمار میسازه از یه چیزی الهام میگیره و میتونه همونو ترکیب کنه با کاربری ساختمون من خودم بعضی وقتا انقدر تو حجم درگیر میشم که تو خواب حل میشه ( از بس که بهش فکر میکنم) به هر حال خوشحال شدم فرخ:rose: *farshid* 06 مرداد 1389, 16:58ببین من حرفم اینه که ایده ی یک کار نباید شخصی باشه چون این ساختمان برای عموم ساخته می شه البته این نظر بنده ی حقیره ولی یکی از بهترین معمار های آمریکایی (که اسمشو نمیارم چون قطعا خیلیا روش حساس هستند ) یه موزه ی بسیار معروف رو فقط برای لج بازی با یه معمار دیگه به یک فرم خاص طراحی کرده و همون زمان هم حسابی داد منتقد ها در اومد که چرا یک همچین استادی بر سر یک موضوع شخصی یک ساختمان ملی رو طراحی کرده اینا رو می گم چون اینجا فضایی برای آموزش هممون هست ولی الان همون موزه یکی از معروف ترین موزه های جهان هستا ولی از نظر معماری هزاران نقد بهش وارد شده امیدوارم توضیحاتم مفید بوده باشه دوستان همگی درست میگین:rose: به نظر بنده ایده برای شروع طراحی یه اصل مهمه ولی این موضوع به نظر خود طراح برمیگرده. ممکنه یه نفر بیاد و برای این موضوع از یه چیزی مثل شعر الهام بگیره و چند تا حجم رو بغل هم ردیف کنه که با همدیگه متفاوتند و چند تا حجم رو روبروی اونها قرار بده که کاملا شبیه به هم باشن و مثلا بگه می خواستم از قالب غزل الهام بگیرم ( این ایده اول آزمون به ذهنم رسید ولی بیخیالش شدم ... به یکی از دوستان گفتم سر جلسه... اون بدبخت فلک زده هم خوشش اومد:sad:و همون ایده رو ادامه داد ...خدا به خیر کنه)... ولی در عمل کسی که معماری رو میبینه و درک میکنه دیگه از ایده های معمار محترم که خبر نداره ... فقط فرم رو میبینه . هر کسی هم برداشت خودشو داره من اگه بشینم و یه ساعت روی این فرمی که طراحی کردن فکر کنم هزار تا ایده به ذهنم میاد که میشه اونا رو به عنوان کانسپت طراحی به مشتری قالب کرد ( همون کاری که اکثرا انجام میدن:mad:) مثلا همین کوربوزه جون... یه کلیسا طراحی کرده که شبیه همه چیز هست به غیر معماری در واقع با اصل معماری کلیسا هم کاملا در تضاده ... ولی ولی... هر کسی این کلیسا رو دیده خوشش اومده حتی منتقدای معماری... حالا چرا؟ به خاطر کانسپت؟ ... نه من رویه کانسپت و ایده بحث نمی کنم . هر کی نظری داره. و نظرش محترمه این بند انگشتی مربوط به سطر سبزه:rose: main 06 مرداد 1389, 18:27بسیار زیبا.... موفق بباشی :rose: *farshid* 06 مرداد 1389, 21:55بسیار زیبا.... موفق بباشی :rose: مرسی .:rose: کاش یه نقد کوچیک هم مینوشتی.:sad: شما عادت دارین هویجوری از همه تشکر کنین؟:shock: چه روحیه تحسین برانگیزی *farshid* 07 مرداد 1389, 12:12سلام. این هم یه نور پردازی دیگه با رنگ های جیغغغغغغغ تر:). سایزش رو این بار تغییر ندادم . نویز به نسبت کمتری داره. یه سری پرسوناژ هم اضافه شده و یه مقدار هم افکت ها نوری. کدومش بهتره ...؟؟؟؟؟؟:rose:. تو پست اول هم می تونین همینو ببینین Farrokh 07 مرداد 1389, 12:29دوستان همگی درست میگین:rose: به نظر بنده ایده برای شروع طراحی یه اصل مهمه ولی این موضوع به نظر خود طراح برمیگرده. ممکنه یه نفر بیاد و برای این موضوع از یه چیزی مثل شعر الهام بگیره و چند تا حجم رو بغل هم ردیف کنه که با همدیگه متفاوتند و چند تا حجم رو روبروی اونها قرار بده که کاملا شبیه به هم باشن و مثلا بگه می خواستم از قالب غزل الهام بگیرم ( این ایده اول آزمون به ذهنم رسید ولی بیخیالش شدم ... به یکی از دوستان گفتم سر جلسه... اون بدبخت فلک زده هم خوشش اومد:sad:و همون ایده رو ادامه داد ...خدا به خیر کنه)... ولی در عمل کسی که معماری رو میبینه و درک میکنه دیگه از ایده های معمار محترم که خبر نداره ... فقط فرم رو میبینه . هر کسی هم برداشت خودشو داره من اگه بشینم و یه ساعت روی این فرمی که طراحی کردن فکر کنم هزار تا ایده به ذهنم میاد که میشه اونا رو به عنوان کانسپت طراحی به مشتری قالب کرد ( همون کاری که اکثرا انجام میدن:mad:) مثلا همین کوربوزه جون... یه کلیسا طراحی کرده که شبیه همه چیز هست به غیر معماری در واقع با اصل معماری کلیسا هم کاملا در تضاده ... ولی ولی... هر کسی این کلیسا رو دیده خوشش اومده حتی منتقدای معماری... حالا چرا؟ به خاطر کانسپت؟ ... نه من رویه کانسپت و ایده بحث نمی کنم . هر کی نظری داره. و نظرش محترمه این بند انگشتی مربوط به سطر سبزه:rose: البته این کار لوکوربوزیه از این جهت خیلی مهمه که در زمان خودش واقعا نو آوری بوده راستی ورژن دوم کارت خیلی جذاب تر شده روح بیشتری داره خوشم میاد روی پست پروداکشن کارات خوب کار می کنی Farrokh 07 مرداد 1389, 12:32یه موضوع در مورد ورودی من فکر می کنم ورودیت برای یه همچین مجموعه ای نباید اینقدر خطی باشه تناسباتشو می گم ها الان احساس می کنم ورودیت یه راهروی تنگ و ناجوره شاید یکم بتونی از این حقارت درش بیاری نه ؟ 30min 07 مرداد 1389, 12:46به نظر من خیلی خوب هستش . البته از دید معماری نمیتونم نظر بدم چون معمار نیستم . نمیدونم چرا تو ادیت های شما درخت ها Opacity پایینی دارن و از توی درخت ساختمان دیده میشه !!! البته در ورژن دو درخت سمت راستی هم بود که فاجعه بود و درخت مثل طلق شده بود ! الان بهتر شده اما هنوز هم طلقی هستش اون سمت راستی . جای گیر دادنش کم بود به اونجا گیر دادم ! :wink: موفق باشید *farshid* 07 مرداد 1389, 13:20البته این کار لوکوربوزیه از این جهت خیلی مهمه که در زمان خودش واقعا نو آوری بوده راستی ورژن دوم کارت خیلی جذاب تر شده روح بیشتری داره خوشم میاد روی پست پروداکشن کارات خوب کار می کنی ممنون فرخ جان. پست پروداکشن 30% کاره . بعضی ها بهش اهمیت نمی دن چون فکر میکنن رندری که گرفتن یه چیز روحانی و مقدسیه و نباید بهش دست زد:). تو پست باید یکم وحشیگری کرد و از عاقبت کار نترسید.:green: یه موضوع در مورد ورودی من فکر می کنم ورودیت برای یه همچین مجموعه ای نباید اینقدر خطی باشه تناسباتشو می گم ها الان احساس می کنم ورودیت یه راهروی تنگ و ناجوره شاید یکم بتونی از این حقارت درش بیاری نه ؟ در مورد ورودی... از بیرون یه همچین حسی منتقل میشه. در واقع آستانه ورودی به سه قسمت تقسیم شده که قسمت وسطی ورودی اصلیه و به فضای اصلی راه راده. در ضمن بدون پلان نمیشه نظر داد. باید پلانشم میذاشتم ولی... چون هندسه پیچیده ای داشت فکر نکنم به سادگی بتونم عین همونو دوباره بکشم.:rose: در واقع این حجمی که به عنوان ورودی تو حجم خودشو نشون میده یه حجم مشترک بین ورودی و فضای اصلیه. همین امتداد ورودی رو در نظر بگیر 6 متر جلوتر یه حجم مشابه با زاویه 90 باهاش ترکیب شده و از ترکیب اون دو حجم یه فضای بینابینی ایجاد شده(شبیه تقاطع طاقها در طاق متقاطع) که فصل مشترکشون یه نورگیر سقفی داره. یه چیز مثل کلیسای سنت ماری کار کنزو تانگه. البته وقتی این اسکیسو زدم فرم این کلیسا تو ذهنم نبود. الان که میبینمش ...خیلی شبیه شدن:shock:.احتمالا به اتهام کپی کردن fail میکنن کارمو.:lol:. *farshid* 07 مرداد 1389, 13:29به نظر من خیلی خوب هستش . البته از دید معماری نمیتونم نظر بدم چون معمار نیستم . نمیدونم چرا تو ادیت های شما درخت ها Opacity پایینی دارن و از توی درخت ساختمان دیده میشه !!! البته در ورژن دو درخت سمت راستی هم بود که فاجعه بود و درخت مثل طلق شده بود ! الان بهتر شده اما هنوز هم طلقی هستش اون سمت راستی . جای گیر دادنش کم بود به اونجا گیر دادم ! :wink: موفق باشید مرسی از نقدت.:rose: شما هم مسلما میتونین معماریو نقد کنین. معماری مثل آشپزیه.(رتتویییل:)) everyone can cook everyone can do architecture من یه مشکل اساسی تو گذاشتن درخت دارم... تو فوتوشاپ امکانی هست که بشه عین 3dsmax از opacity map استفاده کرد؟؟؟ یعنی میشه یه کمک لایه تعریف کرد که قسمت های سیاه رو کامل حذف کنه و قسمت های سفید لایه متناظر رو نگه داره.؟ :sad: البته اینو میتونستم تو خود 3ds max انجام بدم. ولی انجام این کارو تو پست پروداکشن ترجیح میدم. اگه کسی یه همچین کاریو بلده بگه تا مستفیض بشیم در حد پپرونی. AREF 07 مرداد 1389, 17:41با رندر اولی موافق ترم. این که ایده رو از یه کلیسا گرفتی این معلومه که خیلی کارهای خوب دیدی که توی امتحان اسکیس این کار خوب به ذهنت رسید.چون خیلی استرس حاکمه. مذاکرات در باره طرح رو خوندم.خیلی بحث داغ و عالی شد. یه چیزی بگم که فرخ جان طراحی یه چیز تقریبا خاصه و به نظرم هر عقیده ای محترمه. خیلی تند کوبوندی ط� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4583]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن