واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Bmw z4 meysam_flash 02 شهريور 1387, 01:52سلام دوستان.من اخیرا یه مدل BMW ساختم.یه رندر هول هولکی ازش گرفتم فقط یه مشکلی هست.در قسمت مشخص شده بدنه مچ نیست یه جورایی دو رنگ شده.البته قطعات جدا جدا هستن.shell هم استفاده کردم(که نباید استفاده می کردم).ممنون میشم کمکم کنید. Milord 02 شهريور 1387, 03:10خیلی خوبه .:. soroosh .:. 02 شهريور 1387, 06:39نميدونم دقيق منظورتون از دو رنگ شده چيه . اگه منظورتون فقط كاپوت هست كه يه كمي خاكستري داره و ... اون مربوط به رفلكتهاتون ميشه . بايد ببينيد از چه منابع نور و رفلكتي استفاده كرديد . اما اگر منظورتون تفاوت بين رنگ كاپوت و جلوي ماشين هست . خب اين مربوط به اين ميشه كه زوايا اونها با هم فرق ميكنه. شما اگه كار را از نماي كنار ببينيد متوجه ميشيد كه از جلوي كاپوت به بعد ( يعني جايي كه جولي ماشين شروع ميشه ) يك شكست ناگهاني داريد . خب اين شكست باعث ميشه رفلكت اين قسمتها با هم تفاوت داشته باشه . به همين دليل رنگاونا هم با هم متفاوت ديده ميشه . موفق باشيد . Sorosh Max 02 شهريور 1387, 15:28سلام دوست عزیز کارت عالیه اتفاقآ من هم یک هفته ای میشه که شروع یا ساخت bmw z4 کردم مال من هم بد نشده البته هنوز کامل نیست اینم عکسش ببینید چطوره : meysam_flash 02 شهريور 1387, 16:52نميدونم دقيق منظورتون از دو رنگ شده چيه . اگه منظورتون فقط كاپوت هست كه يه كمي خاكستري داره و ... اون مربوط به رفلكتهاتون ميشه . بايد ببينيد از چه منابع نور و رفلكتي استفاده كرديد . اما اگر منظورتون تفاوت بين رنگ كاپوت و جلوي ماشين هست . خب اين مربوط به اين ميشه كه زوايا اونها با هم فرق ميكنه. شما اگه كار را از نماي كنار ببينيد متوجه ميشيد كه از جلوي كاپوت به بعد ( يعني جايي كه جولي ماشين شروع ميشه ) يك شكست ناگهاني داريد . خب اين شكست باعث ميشه رفلكت اين قسمتها با هم تفاوت داشته باشه . به همين دليل رنگاونا هم با هم متفاوت ديده ميشه . موفق باشيد . مورد دوم منظورمه.از بغل هم نگاه کردم ورتکس ها با هم فاصله ندارن.بازم باش ور میرم شاید درست شد. ممنون از راهنماییت. meysam_flash 02 شهريور 1387, 17:00احسنت سروش جان فقط اگه یه تایپیک جدید ایجاد میکردی خیلی قشنگتر میشد. اون خطی که از گلگیر جلو تا در اومده chamferesh کمه.لبه های کاپوت رو هم اگه به سمت پایین extrud کنی بهتره.رو جلو پنجره هم بیشتر کار کن.به اون عکسی که من گذاشتم نگاه کن متوجه میشی.مه شکن یادت نره(الانه ژیانم مه شکن داره). موفق باشی .:. soroosh .:. 02 شهريور 1387, 17:10مورد دوم منظورمه.از بغل هم نگاه کردم ورتکس ها با هم فاصله ندارن.بازم باش ور میرم شاید درست شد. ممنون از راهنماییت. درود . منظورم ورتكسها نبود . منظورم خطوط بود . شما زماني كه خطوط روي كاپوت را ادامه بدي در امتداد جلوي ماشين در نمياد . كه يه چيز طبيعي هست و مشكل به حساب نمياد . اينجا ديگه برميگرده به هنر شما كه بايد خوب نورپردازي كني . همين . موفق باشي . Sorosh Max 02 شهريور 1387, 21:52احسنت سروش جان فقط اگه یه تایپیک جدید ایجاد میکردی خیلی قشنگتر میشد. اون خطی که از گلگیر جلو تا در اومده chamferesh کمه.لبه های کاپوت رو هم اگه به سمت پایین extrud کنی بهتره.رو جلو پنجره هم بیشتر کار کن.به اون عکسی که من گذاشتم نگاه کن متوجه میشی.مه شکن یادت نره(الانه ژیانم مه شکن داره). موفق باشی چشم میثم جان میرم و یک تاپیک درست می کنم از راهنمایی هات هم ممنون... meysam_flash 11 شهريور 1387, 23:31اینم رندر جدید.به نظرتون رندر و متریال و نور پردازی چه طوره؟ اگه ایرادی داره بفرمایید. gigamax 12 شهريور 1387, 10:12قشنگه اما بدنش فکر می کنی قر شده ... رفلکتها هم باید بیشتر باشن . به نظر من اگر از hdri استفاده کنی نتیجه بهتری میگیری موفق باشی meysam_flash 12 شهريور 1387, 16:18قشنگه اما بدنش فکر می کنی قر شده ... رفلکتها هم باید بیشتر باشن . به نظر من اگر از hdri استفاده کنی نتیجه بهتری میگیری موفق باشی نظر لطفتون. منظورتون از قر بودن کدوم قسمت بدنست؟ چشم از hdri هم استفاده میکنم.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]