تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798247225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جدیدترین گوشی های دنیا(1)


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: جديدترين گوشي هاي دنيا(1) هر ساله شرکت‌ هاي بزرگ فناوري در سراسر دنيا براي نمايش جديد ترين محصولات و فناوري‌ هاي خود در نمايشگاه CES شرکت مي‌ کنند و حاصل کار يک ساله خود را در معرض ديد عموم قرار مي ‌دهند.CES 2010  نزديک به يک ماه زودتر از همايش جهاني تلفن همراه (MWC) در بارسلونا اسپانيا برگزار مي ‌شود و سهم قابل توجهي از اخبار تلفن ‌هاي همراه و گوشي ‌هاي هوشمند را به خود اختصاص مي ‌دهد. در ادامه برخي از جديد ترين گوشي‌ ها و فناوري‌ هاي بي ‌سيم نمايش داده شده در اين نمايشگاه که برخي از آنها هنوز وارد بازار نشده اند را مي ‌خوانيد.  موبايل قابل شست‌ وشواز آنجا که گوشي‌ هاي همراه در تماس مداوم با دست و سطوح مختلف است، بنابراين بستر خوبي براي رشد باکتري‌ ا تلقي مي شود و مشکل ديگر گوشي‌ ها ضد آب نبودن آنها ست. در نتيجه نمي ‌توانيم هنگام کثيف شدن سطح گوشي، آن را با آب بشوييم.
جديدترين گوشي هاي دنيا(1)
شرکت Seal Shield اولين گوشي ضد آب، قابل شست ‌و شو در ماشين ظرفشويي و ضد ميکروب را به مخاطبان معرفي کرد. اولين مدل ‌هاي محدود اين گوشي قرار است توسط اپراتور T-Mobile عرضه شود و گوشي‌ هاي قابل شست ‌وشوي ديگري را براي اپراتورهاي AT&T و ورايزون وايرلس عرضه کند. قيمت اين گوشي‌ ها هنوز مشخص نيست. موبايل دزدگيراگر شما تا به حال گوشي موبايل ‌تان را گم کرده باشيد مي ‌دانيد که چقدر جمع کردن اطلاعات گوشي قبلي و وارد کردن آن به گوشي جديد کار وقت ‌گير و پرزحمتي است. به اين ترتيب شرکت Zomm دزدگيري را براي موبايل طراحي کرده که در دسته کليد کاربران قرار مي ‌گيرد و مانند نگهباني از گوشي محافظت مي‌ کند.
جديدترين گوشي هاي دنيا(1)

جديدترين گوشي هاي دنيا(1)
        دستگاه Zomm بايد نزديک گوشي موبايل باشد و اگر از آن دور شود با زنگ بلندي کاربر را مطلع مي ‌کند. قيمت اين دستگاه 80 دلار است.  کوچک‌ ترين ساعت موبايليشرکت Kempler & Strauss گوشي ساعتي w phone watch را که به گفته مسوولان شرکت کوچک‌ ترين ساعت موبايلي است که تمام قابليت ‌هاي يک گوشي GSM را دارد، عرضه کردند. اين گوشي داراي صفحه لمسي و بلوتوث است.
جديدترين گوشي هاي دنيا(1)
برخلاف ساعت موبايلي هزار و 300 دلاري ال‌جي، قيمت اين گوشي فقط 200 دلار است. پروژکتور ال‌جيدر CES امسال، شرکت ال ‌جي از گوشي هوشمند Expo با سيستم عامل ويندوز موبايل پرده‌ برداري کرد. اين گوشي داراي پردازنده يک گيگاهرتزي بوده و قرار است توسط AT&T عرضه شود.
جديدترين گوشي هاي دنيا(1)
مشخصه منحصر به فرد اين گوشي داشتن پروژکتور قدرتمندي براي نمايش فيلم ‌ها، عکس‌ه ا و غيره که در گوشي ذخيره شده است. اين گوشي با قرارداد دو ساله AT&T، 199? دلار به فروش مي ‌رسد و پروژکتور قابل اتصال به پشت گوشي 179 دلار قيمت دارد. لمسي ال ‌جيشرکت ال ‌جي به عرضه گوشي ‌هاي لمسي خود ادامه داد و اين بار مدل Rumor Touch را با صفحه 3 اينچي WQVGA در نمايشگاه CES معرفي کرده است.
جديدترين گوشي هاي دنيا(1)

جديدترين گوشي هاي دنيا(1)
        علاوه بر اين، Rumor  داراي دوربين 2 مگاپيکسلي، کارت حافظه 32 گيگابايتي microSD، فناوري GPS و پشتيباني از فناوري 3G با EV-DO  است. صفحه کليد اين گوشي نيز QWERTY کامل است.  گل نيلوفرال ‌جي روز اول نمايشگاه CES را با معرفي جديد ترين گوشي‌ هاي هوشمند خود آغاز کرد. علاوه بر Rumor Touch  شرکت ال‌ جي از گوشي Lotus Elite با نام گل نيلوفر پرده‌ برداري کرد. اين گوشي قرار است جانشين گوشي مدرن LG Lotus که دو سال پيش عرضه شده بود، شود. ال ‌جي در طراحي ظاهري اين گوشي همانند مدل پيشين آن عمل کرد. Lotus Elite يک گوشي تاشو اما براق‌ تر با گوشه‌ هاي خميده و يک صفحه نمايش لمسي اضافي بر روي در گوشي است.
جديدترين گوشي هاي دنيا(1)
Elite  داراي دو صفحه نمايش لمسي 2 اينچي QVGA است که صفحه خارجي به شما امکان ديدن و دسترسي به ايميل، پيام‌ها، عکس‌ ها، موسيقي و غيره را بدون باز کردن در گوشي مي‌ دهد. وقتي در گوشي باز مي ‌شود يک صفحه نمايش QWERTY نمايان مي ‌شود. از ديگر مشخصات اين گوشي کارت حافظه 32 گيگابايتي، دوربين 2 مگاپيکسلي و GPS است.   درباره CES 2010 بخوانيد:نمايشگاه CES 2010 لاس‌وگاس برترين هاي CES 2010 لاس‌وگاس از خانه‌داري الکترونيک تا محصولات نظامي در CES   برگرفته از فناورانتنظيم براي تبيان: فاطمه مجدآبادي





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن