تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798216229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شما برای ساخت یک ماشین از چه ابراز هایی استفاده می کنید -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: شما برای ساخت یک ماشین از چه ابراز هایی استفاده می کنید eig8t-team 05 مرداد 1386, 23:06سلام دوستان :). من یه چند وقتیه که می خوام ماشین بسازم ، اما کسی نیست که بهم کمک کنه برا ساخت ماشین باید از چه ابزارهایی استفاده کنم :cry:. اگه میشه بگید که باید در max از چه ابزارهایی استفاده کنم :neutral:. آیا با ابزار editable Poly و یه box میشه یه ماشینه خفن ساخت . آیا برا ساخت یه ماشین باید همشو یه تیکه با هم بسازیم یا اینکه هر قسمتشو جداگانه بسازیم بعد به هم دیگه connect کنیم . لطفا هر ابزاری که برای ساخت یک ماشین توپ در max لازم است معرفی کنید . ممنون :oops: hamed-ddd 06 مرداد 1386, 10:14من تجربه ای ندارم ولی مهمترین مشکل در ساخت ماشین در آوردن گوشه های نرم و تیز به صورت همزمان هستش شما باید به طور کامل با طرز کار مدیفایرهای mesh smooth ,edit poly آشنا باشی در ضمن شناخت توپولوژی سطح ماشین خیلی مهمه و همچنین منظم در آوردن سطح این کار رو میتونی با حطوط کمکی و استفاده از snap مناسب انجام بدی در ضمن بهتره مثل اتومبیل واقعی قطعات رو جدا از هم طراحی کنی (البته منظورم تمام پیچ و مهره هاش نیست:lol:) تنظیم بلو پرینتها و ....هم خیلی مهمه اگر تصور قوی داری خودت طراحی کن اصلا من چرا دارم جواب میدم وقتی بلد نیستم آقا احسان کجایی برادر بیا اینجا IRANFOX COMPANY 06 مرداد 1386, 10:26دوست عزیز کمپانی IRAN FOX که مدیریتش با اجازه تمام دوستان من هستم همه جور مدل ها رو طراحی میکنیم شما برای طراحی یه ماشین که تقریبا یه کم هم سخت هستش باید اولا از 3 الی 4 طرفه یک خودرو به صورت 2 بعدی عکس داشته باشید 2-شما باید از mesh smooth ,edit poly که دوست خوبم نشان گفتند استفاده کنی در ضمن اگر مشکلی داشتی پیغام خصوصی بزن تا بعد از چند وقت اموزش بتونی یه ماشین رو در عرض 2 الی 3 روز درست کنی pythoN 06 مرداد 1386, 10:41سلام سوالت خیلی کلیه ببین این راه چند مرحله ی تغریبا سخت داره . ببین اگه زبانت خوبه ( که امید وارم باشه ) یه نگاهی به این تاتوریال بنداز خیلی عالیه همه چیز رو برای ساخت ماشین از ابتدا تا انتها به طور کامل بهت یاد میده ( در حد فوق حرفه ای ) به من که خیلی کمک کرد . حالا اگه میخوای من برات بگم که کار چند مرحلست . 1. برش بلو پرینت ها توی فتوشاپ . 2. تنظیم اونها توی برنامه بوسیله ی 3 یا 4 تا پلان . 3. شروع مرحله ی مدلینگ ( ترجیحا با استفاده از box ساخت حجم های خواص ( مثلا چرخ ها یا صندلی و فرمان و ... ) که هر کدوم روش جدا داره مثلا برای صندلی بهتره از nurb ها استفاده کنی و... مرحله بعد کنار هم چیدن اونها ( البته کار از روی بلوپرینت خودش این مرحله رو هم انجام میده اما بازم یه سری از قطعات باد جاشون تنظیم بشه و یا در بعضی از مواقع اصلاح بشن ) یکی دیگه از چیزای که مهمه توی مدلینگ همونیه که حامد گفت . یعنی انقد توانای داشته باشی تا تمام قسمت ها رو مثل لبه هاب تیز یا قسمت های نرم و یا پستی و بلندی ها رو همزمان بدست بیاری که این خیلی قیمت سختیه ( البته سخت به این معنا که با چند بار تمرین راه میفتی ) خلاصه که مدلینگ تمامی نداره و هرموقه از کارت راضی شدی اونوقت کارت تموم شده . 4. این دیگه بخش متریال ، نورپردازی و رندرینگ که خودشون کلی مباحث پیچیده دارن . میبینی چقدر مفصله . به نظر من اول برو سراق مدلینگ و از همین توتریال که بالا لینک گذاشتم استفاده کن . نمونه ی پایان یافته ی توتریال رو پیوست میکنم . موفق باشی . eig8t-team 06 مرداد 1386, 11:09سلام سوالت خیلی کلیه ببین این راه چند مرحله ی تغریبا سخت داره . ببین اگه زبانت خوبه ( که امید وارم باشه ) یه نگاهی به این تاتوریال بنداز خیلی عالیه همه چیز رو برای ساخت ماشین از ابتدا تا انتها به طور کامل بهت یاد میده ( در حد فوق حرفه ای ) به من که خیلی کمک کرد . حالا اگه میخوای من برات بگم که کار چند مرحلست . 1. برش بلو پرینت ها توی فتوشاپ . 2. تنظیم اونها توی برنامه بوسیله ی 3 یا 4 تا پلان . 3. شروع مرحله ی مدلینگ ( ترجیحا با استفاده از box ساخت حجم های خواص ( مثلا چرخ ها یا صندلی و فرمان و ... ) که هر کدوم روش جدا داره مثلا برای صندلی بهتره از nurb ها استفاده کنی و... مرحله بعد کنار هم چیدن اونها ( البته کار از روی بلوپرینت خودش این مرحله رو هم انجام میده اما بازم یه سری از قطعات باد جاشون تنظیم بشه و یا در بعضی از مواقع اصلاح بشن ) یکی دیگه از چیزای که مهمه توی مدلینگ همونیه که حامد گفت . یعنی انقد توانای داشته باشی تا تمام قسمت ها رو مثل لبه هاب تیز یا قسمت های نرم و یا پستی و بلندی ها رو همزمان بدست بیاری که این خیلی قیمت سختیه ( البته سخت به این معنا که با چند بار تمرین راه میفتی ) خلاصه که مدلینگ تمامی نداره و هرموقه از کارت راضی شدی اونوقت کارت تموم شده . 4. این دیگه بخش متریال ، نورپردازی و رندرینگ که خودشون کلی مباحث پیچیده دارن . میبینی چقدر مفصله . به نظر من اول برو سراق مدلینگ و از همین توتریال که بالا لینک گذاشتم استفاده کن . نمونه ی پایان یافته ی توتریال رو پیوست میکنم . موفق باشی . دوست من ایول . خیلی لینکه باحالی بود . دمت گرم . :oops: ولی میشه توضیح بدین که چطوری می تونم بلوپریت ماشین ها رو با همان اندازه بیارم در صفحه max . NanoWorld_co 06 مرداد 1386, 12:29ببین بلوپرینت ها رو باید در فتوشاپ با استفاده از guid line با هم مچ کنی. بعد هم اونا رو به چند تا plane نسبت بدی و با UVW Map (حالا نمی دونم درست نوشتم یا نه!) تصحیحشون کنی. اصلا کار مشکلی نیست و تجربه چندانی هم نمی خواد. یه ساعت که باهاش ور بری برا تمام عمرت تنظیم کردن بلوپرینت رو یاد می گیری! این رو هم بخون: موفق باشی eig8t-team 06 مرداد 1386, 13:17دوستان برای ساخته بدنه ی ماشین باید از چه ابزای استفاده کنم . آیا میشه هر قسمت را جدا گانه با یه box و اصلاحگر editable poly یا edit mesh بسازم . اگر بخوام از ابزار nurbs و همچین چیزا استفاده کنم برای 3d کردنش باید از چه اصلاحگری استفاده کنم . من برای اولین ماشین می خوام toyota camry 2006 بسازم . اینم بلوپرینت toyota camry 2006 ! ممنون میشم کمک کنید :oops: pythoN 06 مرداد 1386, 13:35ببین اینای که تو میخوای خودشون کلی مبحث جداس . مراحل رو توضیح دادم . اما برای nurb ها یه مقدار غزیه متفاوت . اول مشخص کن روش کارت چیه . در ضمن میتونی از تاتوریالی که بالا دادم استفاده کنی و روش رو مو به مو اجرا کنی . من فکر نمی کنم برای اولین بار بشه از روی بلوپرین با دست خالی خودت کار کنی . اول از روی یه توتریالی چیزی کار کن بعد که راه افتادی اونوقت . خودت بلوپرینت بگیر و کار جدید انجام بده eig8t-team 06 مرداد 1386, 14:20ببین اینای که تو میخوای خودشون کلی مبحث جداس . مراحل رو توضیح دادم . اما برای nurb ها یه مقدار غزیه متفاوت . اول مشخص کن روش کارت چیه . در ضمن میتونی از تاتوریالی که بالا دادم استفاده کنی و روش رو مو به مو اجرا کنی . من فکر نمی کنم برای اولین بار بشه از روی بلوپرین با دست خالی خودت کار کنی . اول از روی یه توتریالی چیزی کار کن بعد که راه افتادی اونوقت . خودت بلوپرینت بگیر و کار جدید انجام بده دوسته من آخه این توتریال اصلا بلوپرین ماشینی که می خواد بسازه رو نداره و حد اقل اسم ماشین رو ننوشته که آدم بره خودش پیدا کنه .:cry: eig8t-team 06 مرداد 1386, 14:28ببخشید که اینقدر سوال می کنم . ولی وقتی بلو پرینت را روی plane مورد نظر میارم . فقط تو render کردن بلوپرینت رو روی plane نشون میده . باید چیکار کنم که روی صفحه ی max بلوپرینت ها روی plane قابل مشاهده باشه . گرافیکه max هم روی open gl هست meysam_flash 06 مرداد 1386, 21:08عزیزم شما اول باید بلوپرینت ها رو قسمت کنی. بعد میایی تو تری دی مکس و در قسمت material editor/map/bitmap بلو پرینت رو انتخاب میکنی. قسمت سختش از اینجا شروع میشه.بعد در create panel ,شی plan رو انتخاب میکنی و از قسمت گلگیر ماشین(نمای بغل)یک plan ایجاد میکنی.بعد plan رو به editable poly تبدیل میکنی(فقط چک کن segment plan یک باشد)برای گسترش plan باید یک edge پلن رو انتخاب کنی بعد shift رو نگه داری با موس اون edge رو بست بدی. به همین ترتیب تیکه تیکه ادامه بدی تمومه. امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم. موفق باشی pythoN 06 مرداد 1386, 21:12سلام . شرمنده من خودم توی این لینک که دیدم بلوپرینت رو داشت . خودای نمی دونم الان چرا نداره . در هر صورت شانس اوردی که من بلو پرینت رو save کردم . برات توی قسمت پیوست ها میزارمش . ببخشید که اینقدر سوال می کنم . ولی وقتی بلو پرینت را روی plane مورد نظر میارم . فقط تو render کردن بلوپرینت رو روی plane نشون میده . باید چیکار کنم که روی صفحه ی max بلوپرینت ها روی plane قابل مشاهده باشه . گرافیکه max هم روی open gl هست خیلی خوب ببین برای این کار روی دکمه ی show map in viewport که توی عکس مشخص کردم در پنجره ی متریال ادیتور کلیک کن . () مووفق باشی 3DTotal 06 مرداد 1386, 21:32سلام من یک آموزشی تقریبا کاملی از ساخت ماشین Mazda Rx8 به زبان فارسی برایت آپلود کرده ام که لینکش در زیر قرار داره . یک نگاهیی بکن شاید کارت را راه بیاندازد . Info : File : Html Size :1.50 Mb Download () eig8t-team 06 مرداد 1386, 23:13سلام من یک آموزشی تقریبا کاملی از ساخت ماشین Mazda Rx8 به زبان فارسی برایت آپلود کرده ام که لینکش در زیر قرار داره . یک نگاهیی بکن شاید کارت را راه بیاندازد . Info : File : Html Size :1.50 Mb Download () eyval baba damet garm . kheili chize bahali bood !:eek: 3DTotal 06 مرداد 1386, 23:18امیدوارم به درد کارت خورده باشه . هر آموزشی خواستی بگو . hamed-ddd 07 مرداد 1386, 10:14امیدوارم به درد کارت خورده باشه . هر آموزشی خواستی بگو . ممنون ببین نمیشه تو این راپید اپلود نکنی برای من دانلود نکرده زد 198 دقیقه دیگه بیا قربون دستت eig8t-team 07 مرداد 1386, 10:45واقعا چیزه باحالی بود . خیلی کمکم کرد . دمت گرم . فقط بدنه ماشین رو وقتی قرینه می کنم به دلیل پلن بودن معلوم نیست . این گزینه Symmetry هم پیدا نکردم . میشه بگید کدوم قسمته . فعلا ربع بدنه ماشین رو ساختم . عکسشو می گذارم تا ببینید . 3DTotal 07 مرداد 1386, 12:12کارت خوبه! گزینه Symmetry در داخل پنجره Modify می باشد . meysam_flash 07 مرداد 1386, 13:50کارت خوبه.سعی کن از تمام جهات استفاده کنی. ستون های ماشین رو صاف در آوردی در صورتی که باید یک انحنای نرم به طرف داخل داشته باشه. meysam_flash 07 مرداد 1386, 13:52این سایت هم پر بلو پرینته. موفق باشی eig8t-team 07 مرداد 1386, 21:00دوستان سلام . راستش از اون کارم زیاد خوشم نیمد :-?. به جاش رفتم از اول با حوصله ی بیشتر شروع کردم :). فعلا نصفشو ساختم . خودم خوشم اومد .:D نظر شما چیه ؟:oops: eig8t-team 07 مرداد 1386, 21:04راستی کسی از دوستان جوابه ما رو نداد :cry: من زمانی که از این mazda قرینه می گیرم . به دلیل plane بودن ، بدنش معلوم نیست . در حالی که در tutorial این ماشین قرینه کرده و بدنش معلومه . میشه بگید باید چیکار کنم که ازش قرینه بگیرم .:oops: NanoWorld_co 08 مرداد 1386, 07:45اگه همین طوری پیش بری مطمئن باش یه cg کار فوق العاده می شی. توی symmetry یه خصوصیت هست که محل آینه رو مشخص می کنه. اون رو انتخاب کن و حرکتش بده! hamed-ddd 08 مرداد 1386, 11:22شما همچنان با مشکل داری SYMMETRY یه سر به اینجا بزن Dark Prince 08 مرداد 1386, 12:02سلام رفقا . از کمکه همتون ممنون :oops: . این Account جدیده ، آخه اسمه Account قبلی جالب نبود . حالا تو ساخت صندوقه Mazda RX8 گیر کردم . واقعا سخت شده . آخه تو این Tutorial هم خیلی کم توضیح داده . مثلا اصلا ساخت کاپوت ، صندوق ، چراغ ها و فیلتر ها رو توضیح نداده و برای کسی مثله من که تازه کارم یکم سخته :sad: . بازم می گم از کمکه همتون ممنون :oops: 3DTotal 08 مرداد 1386, 12:07سلام دوست عزیز شما ابتدا ساخت بدنه را کامل یاد بگیرید و سپس وارد جزئیات بشوید . چون خودتان هم همان طور که می گید تازه وارد هستید . Dark Prince 08 مرداد 1386, 15:36چرا کسی منظوره منو نمی فهمه :cry:. عزیزان به این عکس نگاه کنین . من وقتی از این شکل قرینه می گیرم اینطوری میشه ، یعنی بدنه رو از این زاویه درست نشون نمیده . باید چیکار کنم .:cry: hamed-ddd 08 مرداد 1386, 16:52خوب ضریب هوشی من پایین بود:-? کاریش نمیشه کرد ...شما ببخشید:lol: دو تا راه داری 1-برو منوی rendering ,و render رو انتخاب کن(یا کلید f10 رو بزن) تو قسمتی که به صورت پیش فرض ظاهر میشه (سر برگ common باید باشه) تو کادر option تیک مربوط به force 2 side رو فعال کن 2- مدل ماشین رو انتخاب کن و به عنوان آخرین مدیفایر (یعنی بالای همه مدیفایره) تابع shellرو نسبت بده ...مدیفایر خوبیه و امکانات زیادی داره ها داشت یادم میرفت ...همون اولهای تنظیمات مدیفایر دقت کن outer amount برای کار شما باید صفر باشه و inner رو باید تغییر بدی دوم گزینه segment که تعداد تقسیم بندیها بین دو پوسته ایجاد شده رو تنظیم میکنه ...ممکنه به کارت بیاد ... pythoN 08 مرداد 1386, 18:03سلام . چرا کسی منظوره منو نمی فهمه . عزیزان به این عکس نگاه کنین . من وقتی از این شکل قرینه می گیرم اینطوری میشه ، یعنی بدنه رو از این زاویه درست نشون نمیده . باید چیکار کنم .راه اصولیش اینه که یه باکس بسازی 2*2*2 بعد تمامی وجوح رو به جز یکی که موازی با بدنه ماشین تو بلو پرینت پاک کنی . فکر کنم باید از اول شروع کنی . اما چون توی کارت مسمم هستی حتما اینکارو میکنی . اه چه احمقیم من . خب همون کاری بکن که حامد گفت دیگه . Dark Prince 08 مرداد 1386, 22:52دوستان دمتون گرم ، مشکلم حل شد :D. ایول :). عکسشو می گذارم ببینید . vertex صندوقشو مرتب کردم . خیلی توپ شده .:eek: لطفا نظراتتون بگید :oops: hamed-ddd 09 مرداد 1386, 12:11واما جای شیرین ماجرا یعنی نظر سنجی بعد از اینکه کاملش کردی بهت میگم فعلا کار داره ریزه کاریهاش مونده فکر کنم زیاد با بلو پرینتها مچ نیست بعد از اینکه تکمیل شد میره تو گالری سه بعدی Dark Prince 09 مرداد 1386, 15:47سلام . خیلی پیش رفتم . تقریبا دیگه کم کم دستم داره روون میشه :lol:. لطفا نظراتتونو بگید که کارم بهتر بشه . ممنون :oops: اینم عکسش :D : Dark Prince 10 مرداد 1386, 14:47سلام . و بالاخره بدنه MAZDA RX8 توسط علیرضا 14 ساله به پایان رسید .:eek::shock::lol: ، از کمکه همه ممنون :oops: فقط ببینید :lol: عکس از عقب : عکس از جلو : ------------------------------------------------------------------------------------------------ لطفا نظرتونم بدین :oops: takmark 10 مرداد 1386, 15:10اقا يون من هم MAZDA RX 7 رو براتون پيدا كردم اميد وارم به دردتون بخوره Dark Prince 10 مرداد 1386, 15:43اقا يون من هم MAZDA RX 7 رو براتون پيدا كردم اميد وارم به دردتون بخوره دوسته من به چه زبانیه ؟ راستی نظرت در مورد ماشین چیه ؟ takmark 10 مرداد 1386, 16:14اگه خودت درست كرده باشي خيلي خوبه pythoN 10 مرداد 1386, 16:30خیلی خوب پیشرفتی البته اگه لطف کنی واز کارات نمای وایر بزاری خیلی بهتر و راهتر میشه نظر داد . Dark Prince 10 مرداد 1386, 19:54اگه خودت درست كرده باشي خيلي خوبه آقا اگه خودم نساخته بودم که نمی گذاشتم :cry:. خودم ساختم . اونم از 0 % :) Dark Prince 10 مرداد 1386, 19:56خیلی خوب پیشرفتی البته اگه لطف کنی واز کارات نمای وایر بزاری خیلی بهتر و راهتر میشه نظر داد . دوسته من چرا نمای وایر . اینطوری که بهتره .:wink: pythoN 11 مرداد 1386, 15:44دوسته من چرا نمای وایر . اینطوری که بهتره . ببین نمای وایر توی تمامی کارها مشخص میکنه که کارت رو به چه شیوه ای انجام دادی و تمام ریزه کاری ها رو نشون میده . اگه دقت کنی توی تمامی عکس های که قرار دادی یه جورای جزئیات و یکسری لبه های مشخص نمیشه . و خیلی چیزای مهم دیگه ... حالا اگه نمای وایر رو بزاری کنار تصویر و مقایسه کنی متوجه میشی . Dark Prince 11 مرداد 1386, 16:22باشه python جان حتما :). ولی می خوام toyota camry 2006 طراحی کنم . اون که کامل شد نشون میدم :D pythoN 11 مرداد 1386, 17:06مرسی از همگی این نرم افزار از دلفی و سی و سی شارپ و... پشتیبانی مکنه یعنی میشه توش استفاده کرد؟؟؟؟ یا اصلا لازم نیست؟؟؟ ممنون پس اگر میخوای یه کار قوی انجام بدی هالا فعلا روی همین مدل کار کن منظورم مدلینگ چون هر دفعه که توی ساخت مدل از اول شروع کنی چیزای بیشتری متوجه میشی . به نظر من همین رو تمرین کن تا حرفه ای بشی . البته از روی تجربه شخصی اینو میگما . RainDigital 11 مرداد 1386, 18:32منم سینما فور دی رو دارم طلاق میدم دوباره تری دی مکس بریزم چون باهاش آشنایی بیشتری هم دارم و انجمنش خیلی فعال تره راستی منم 14 سالمه کاشکی منم بتونم همچین مدلی بسازم>:< بیسی 14 مرداد 1386, 17:29سلام دوست عزیز شما ابتدا ساخت بدنه را کامل یاد بگیرید و سپس وارد جزئیات بشوید . چون خودتان هم همان طور که می گید تازه وارد هستید . دوست عزیزم ، همانطوری که شما می گید ، من تازه وارد هستم . و از شما عزیزان هر کدام شما خواهشمندم که اگر چند بلو پرینت در پیوست برای من بگذارید ، ممنونتون میشم چرا که من جایی هستم که اینترنت من محدود است و من قابلیت دسترسی به اونا رو ندارم . بازم تشکر از همکاری شما .:):) pythoN 14 مرداد 1386, 20:26سلام . اینم 70 تا بلوپرینت که برات اپلود کردم . امید وارم دانلود کنی و لذت ببری . همجور ماشینی داره از 1970 تا 2006 برات 10 قسمت کردم که سرعت پاینه مشکل نداشته باشی . اگه بازم خواستی حتما بگو . موفق باشی . pythoN 14 مرداد 1386, 20:30چون تو یه پست جا نمیگیره اینم ادامش ... موفق باشی . hn_naghizadeh 22 مرداد 1386, 17:58دوستان دمتون گرم ، مشکلم حل شد :D. ایول :). عکسشو می گذارم ببینید . vertex صندوقشو مرتب کردم . خیلی توپ شده .:eek: لطفا نظراتتون بگید :oops: خیلی خوب بود موفق باشید. RainDigital 22 مرداد 1386, 18:58در ها رو باید ببرید و جدا از کل بدنه باشه. kindfriends 23 شهريور 1387, 15:03خوب است که تصویر یک ماشین از سه زاویه ی front ,left,top داشته باشیم وبا استافاده از 1یا2یا3 boxبا استفاده از اصلاحگر Edit mesh وجابه جایی vertx ها و polygan ها ماشین خود را طراحی کنیم, برای دریافت تصویر مورد نیاز به من ایمیل بزنید.... ویرایش شد... دوست عزیز قرار دادن ایمیل و آدرس سایت شخصی در پستها خلاف قوانین سایته.. Sherlock_Holmes




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 993]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن