تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798137903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: آقايان انقلابي امروز، زمان دوم خرداد كجا بودند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: لاريجاني: آقايان انقلابي امروز، زمان دوم خرداد كجا بودند؟
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: ما ساكت فتنه هستيم يا شما راكب فتنه شده ايد، ما با جان و دل پشت سر رهبري حركت مي كنيم و اين حركت به زمان رياست جمهوري ايشان بر مي گردد، اين آقاياني كه امروز خيلي انقلابي شده اند، زمان دوم خرداد كجا بودند، ما آنها را نديديم، هنوز تاريخ روشن است.


به گزارش خبرگزاري خانه ملت، دكترعلي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي عصر امروز در گردهمايي ائمه جماعات مساجد استان قم كه در سالن همايش هاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم برگزار شد، با اشاره به شرايط بين المللي نظام اسلامي گفت:امروز آمريكايي‌ها دندان تيز كرده‌اند و نسبت به ايران مواضع مختلفي را اتخاذ مي‌كنند.

وي با اشاره به اينكه مسئله هسته‌اي تنها بهانه است، گفت: البته در زمينه دفاع از فلسطين نوع اقدام ما شرايط آنها را به هم زده است و البته همانگونه كه رهبر انقلاب فرمودند موضع ايران درباره فلسطين روشن و شفاف است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حركت پرشتاب بيداري اسلامي گفت: غربي‌ها از اين حركت عقب افتاده‌اند و هرچه تلاش مي‌كنند، نمي‌توانند مانع خود شوند و البته مبدا اين حركت‌ها نيز جمهوري اسلامي است.

وي با اشاره به اينكه غربي‌ها با كشورهاي اروپايي لابي كرده و راه تحريم را در پيش گرفته‌اند، گفت:‌ متاسفانه برخي اوقات بدسليقگي‌ها مانع از درك اهميت بيداري اسلامي و به راه افتادن اين جريان مي‌شود.

لاريجاني با اشاره به اينكه كشورهاي مرتجع منطقه دست به دست هم داده تا جلوي انقلاب‌ها را بگيرند، افزود: آنها دنبال ستيز و اختلاف افكني هستند، تا اذهان را متفرق كنند و گاهي نيز با برخي كشورها لابي مي كنند و ما به اين مسائل آگاه هستيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شرايط كشور تاكيد كرد: ما از نظر اقتصادي پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته‌ايم و البته در برخي عرصه‌ها نيز ضعف داريم كه بايد نقاط ضعف را شناسايي كرده و در رفع آنها بكوشيم.

وي به اجراي طرح مسكن مهر اشاره كرد و گفت: مسكن مهر طرح درست و داهيانه‌اي است و جهت گيري درستي دارد و با اين كار زمين از بورس بازي خارج شده و برخي مشكلات كاهش يافته است.

نماينده مردم قم در خانه ملت با اشاره به اينكه بيكاري و تورم از جمله مشكلات امروز كشور است، گفت: گراني و بيكاري مشكل اساسي مردم است و اين مسئله قابل حل است، اگر استراتژي كشور در اقتصاد به سمت توليد برود مشكل اشتغال و تورم حل مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه در عرصه فرهنگ با تكيه بر فرهنگ اصيل روحانيت و تشيع نبايد شاهد ضعف باشيم، اضافه كرد: جريان بين المللي با تمام ابزارهايش مي‌خواهد كه فرهنگ ديني را تضعيف كنند.

لاريجاني با اشاره به شرايط سياسي كشور تاكيد كرد: اگر در حوزه سياست چالشي داشته‌ايم قابل حل بوده و داستان فتنه و انحراف مساله‌اي نيست كه در مقابل هيمنه انقلاب اهميت داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه مردم پيرو رهبري هستند، تاكيد كرد: قدرت ملت قوي‌تر از اين است كه چنين جرياناتي بخواهند مشكل ايجاد كنند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه تمام تلاش دشمنان رقم خوردن مشاركت كم در انتخابات است، تاكيد كرد: اگر اين انتخاباتي پرفروغ داشته باشيم، حريف را پس زده ايم، اين انتخابات علاوه براينكه براي نظام وجهه ساز است از نظر امنيت ملي و جايگاه ايران نيز بسيار اثرگذار است.

وي با اشاره به اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها بيان داشت: مجلس معتقد است اين طرح بايد با گام‌هاي آهسته‌تر اجرا شود، اصل قانون درست است اما شيوه اجرا مورد بحث است. مسائل اقتصادي از اموري نيست كه فرمان را از اين طرف به آن طرف بچرخانيم، بايد سياست اصولي داشته باشيم.

دكتر لاريجاني با اشاره به ضرورت توجه به حوزه‌هاي علميه گفت: حوزه‌هاي علميه نبايد دولتي شوند، اما در امور عمراني مي‌توان به حوزه‌ها كمك كرد و مجلس اعتبارات خوبي را جهت احداث مدارس علميه و همچين مساجد اختصاص داده است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ضرورت پرهير از اختلافات و دعواهاي سياسي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد در داخل كشور حول تفكرات رهبري همگرايي داشته باشيم تا دشمنان با صفوف به هم پيوسته مواجه شود.

وي با تاكيد بر اينكه بايد در مسيري كه روحانيت و مرجعيت تبيين كرده اند قدم برداريم، اضافه كرد: از افكار روشنفكر مآبانه و كساني كه راه خود را از روحانيت جدا كردند ضررهاي زيادي ديده‌ايم.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در قم اقدامات خوبي در زمينه پيشرفت و توسعه صورت گرفته است، به راه‌اندازي فرودگاه قم اشاره كرد و افزود: به دليل نزديكي قم به فرودگاه امام اجازه احداث فرودگاه قم داده نمي شد و دو سال براي كسب اين مجوز زمان صرف شد. راه اندازي اين فرودگاه براي قم لازم ضروري بود و اميدواريم كه در سال آينده و يا سال ۹۲ شاهد فرود هواپيما در اين فرودگاه باشيم.

وي يكي از مشكلات شهر قم را مسئله اشتغال دانست و گفت: درست است كه قم شهر حوزه علميه است ولي اين شهر يك ميليون جمعيت دارد و اگر به فكر اشتغال نباشيم براي قم بحران‌هاي اجتماعي ايجاد مي شود.

وي با اشاره به اينكه بايد صنعت قم را گسترش دهيم و شهرك هاي صنعتي قم در حال توسعه هستند، بيان داشت: البته در كل كشور در زمينه صنعت با اشكالاتي مواجه هستيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: براي اينكه عقب افتادگي شهر قم جبران شود بايد حركتي پرشتاب داشته باشيم.

وي در خصوص تخريب‌هاي انتخاباتي و اينكه رهبري فرمودند كه تخريب نكرده و خودتان را عرضه كنيد، گفت: سي دي پخش كرده اند در آن چنين جلوه مي دهند كه ما ولايت فقيه را قبول نداريم.

دكتر لاريجاني با اشاره به اينكه به مقلد بودن رهبري افتخار مي‌كند، افزود: خانواده ما مقلد رهبري هستند، چرا بايد دروغ گفت. برخي از اين افراد گفته اند لاريجاني در قم خانه‌اي بزرگ در شهرك پرديسان مي سازد، من يك وجب زمين در قم ندارم.

وي با اشاره به مسئله دفاع از وزير اقتصاد تاكيد كرد: گفته‌اند لاريجاني به اين دليل از وزير اقتصاد در جريان استيضاح دفاع كرد كه در قضيه اختلاس دستي داشته است، من موافق استيضاح بودم و پنهان نمي كنم و معتقدم اين سه هزار ميليارد ريال عارضه اي براي كشور است، ولي براي من تكليف شد كه از وزير دفاع كنم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بنا نداريم به اين سخنان پاسخ بدهيم، خاطرنشان كرد: اين مسائل از چيزهايي است كه نه به درد دنيا و نه به درد آخرت مردم مي خورد، بايد مشكلات مردم را حل كرد.

وي گفت: يك سال و نيم پيش چند نفر نزد من آمده اند و گفتند كه چرا من به موسوي تبريك گفته‌ام، بارها اين مسئله را تكذيب كرده‌اند ولي باز هم آن را مطرح مي كنند، اين اسمش بداخلاقي است.

دكتر لاريجاني تاكيد كرد: ما ساكت فتنه هستيم يا شما راكب فتنه شده ايد، ما با جان و دل پشت سر رهبري حركت مي كنيم و اين حركت به زمان رياست جمهوري ايشان بر مي گردد، اين آقاياني كه خيلي انقلابي هستند زمان دوم خرداد كجا بودند، ما آنها را نديديم ،هنوز تاريخ روشن است.

وي ادامه داد: ‌از روزي كه انتخابات برگزار شد، پشت سر رهبري حركت كردم و هيچ كدام از سران قوا به اندازه من درباره فتنه سخن نگفتند، اين سخنان فضاي كشور را به سمتي غلط پيش مي برد.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن