تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798242488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال صباي قم در ديداري حساس از هجدهمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز به ميدان مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، هجدهمين هفته از دور رفت مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج فارس پنج‌شنبه اين هفته با انجام چند مسابقه در شهرهاي مختلف آغاز مي‌شود كه البته در روز جمعه در يكي از مهم‌ترين ديدارها، تيم فوتبال صباي قم در تراكتورسازي تبريز برابر تيم فوتبال رده چهارمي تراكتورسازي تبريز قرار مي‌گيرد.
در اين مسابقه حساس كه تيم فوتبال صباي قم در دهمين مسابقه خانگي خود در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، در شهر مقدس قم ميزبان تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز خواهد بود صبا بعد از پنج هفته نبردن به دنبال كسب پيروزي و سه امتياز است.
صباي قم در اين ديدار داخل خانه كه قطعا در حضور تماشاگران قمي طرفدار اين تيم در ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام قم برگزار مي‌شود، در حالي مقابل تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز قرار مي‌گيرد كه پنج هفته متوالي رنگ پيروزي را نديده است.
بر اساس برنامه سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال، ديدار حساس صباي قم و تراكتورسازي تبريز از هفته نخست از دور برگشت مسابقات يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور از ساعت 15 روز جمعه شانزدهم دي ماه به ميزباني صبا برگزار مي‌شود.
اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود كه شاگردان عبدالله ويسي در تيم فوتبال صباي قم در آخرين بازي خود در ليگ برتر ميزبان تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز بودند و در حالي كه بسيار خوب و قوي ظاهر شدند و حاضران در ورزشگاه يادگار امام قم از صباي قم بازي هجومي را نظاره‌گر بودند، از شرايط ميزباني بهره نبرده و به تساوي يك بر يك راضي شدند.
در نيمه نخست اين ديدار تيم فوتبال صباي قم عرصه را بر ميهمان مدعي خود تيم فجر شهيد سپاسي شيراز تنگ كرد و بار‌ها موقعيت گل داشت اما فرصت‌هاي گلزني صباي قم هر بار به سادگي فرصت‌ها از دست رفت تا اينكه نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
در نيمه دوم نيز جريان بازي با توجه به تلاش بازيكنان صباي قم كاملا به سود اين تيم پيش رفت ولي ميهمان فجر شهيد سپاسي شيراز با روي آوردن به دفاع از تنها موقعيت و فرصت خود براي رسيدن به گل در اين مسابقه بهره‌برداري كرده اگر چه صبايي‌ها خيلي زود به گل تساوي رسيدند اما تيم فجر شهيد سپاسي شيراز با يك امتياز از قم خارج شدند.
صباي قم در حالي برابر تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز تن به تساوي داد كه به سه امتياز اين مسابقه نياز ضروري داشت تا بتواند جايگاه خود در جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را تقويت كند، به ويژه اينكه تيم‌هاي ديگر مترصد غفلت تيم صباي قم بودند و در نهايت اين ديدار با شكست صبا به پايان رسيد.
تيم فوتبال صباي قم در حالي در هجدهمين ديدار خود در قم برابر تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز قرار مي‌گيرد كه پيش از اين 9 بار در خانه حريفان به ميدان رفته است و حاصل آن كسب چهار پيروزي، دو باخت و سه تساوي بوده است.
شاگردان عبدالله ويسي در تيم فوتبال صباي قم تا قبل از بازي اين هفته با تيم تراكتورسازي تبريز با 29 امتياز در مكان پنجم جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور قرار دارند در حالي كه استقلال با 36 امتياز صدرنشين است و سپاهان اصفهان و نفت تهران و تراكتورسازي در مكان‌هاي اول تا چهارم ليگ برتر هستند.
انتهاي پيام/ج20

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن