تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798015729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
افتتاح 160 پروژه شهري در منطقه 7
با حضور قاليباف

شهردار منطقه هفت از افتتاح 160 پروژه اصلي و فرعي در بخش هاي اجتماعي، فرهنگي، ورزشي و خدمات شهري در روز چهار دي ماه با حضور شهردار تهران خبر داد.
به گزارش ايلنا، مجتبي عبداللهي ديروز در نشست خبري و درتشريح پروژه هاي شهري اين منطقه افزود: براي تكميل اين پروزه ها 100 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده كه 50 ميليارد تومان آن براي عمليات عمراني و 50 ميليارد ديگر براي تملك املاك بوده است.
وي ادامه داد: بيشتر پروژه هاي آماده افتتاح در قسمت شرقي (نظام آباد) منطقه هفت كه از تراكم جمعيتي بالاتري نسبت به غرب برخوردار است و به همين دليل مشكلات اجتماعي زيادي را در آن شاهد هستيم، قرار دارد.
عبداللهي از ساخت كتابخانه تخصصي، ساخت مجتمع فرهنگي، ساخت مجتمع آموزشي فرآموز براي دانش آموزان و معلمان، ساخت سوله بازيافت، اصلاح نهر و جدول ها و... به عنوان مهمترين پروژه هاي آماده بهره برداري در منطقه هفت نام برد كه با حضور شهردار تهران به صورت رسمي افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه هفت از تكميل پروژه اتوبان شهيد صياد شيرازي به عنوان يكي از مهمترين پروژه هاي فرامنطقه اي نام برد و افزود: تعهد كرده ايم با تملك املاك معارض اين مسير، اين پروژه تا پايان سال آماده بهره برداري شود.
وي افزود: پروژه اتوبان شهيد صياد شيرازي يكي از مهمترين پروژه هاي منطقه است اما متاسفانه تكميل اين پروژه كه از سال 72 آغاز شده است بنا به دلايل مختلفي از جمله مشكلات اعتباري تاكنون به پايان نرسيده است.

انتقاد از تعلل شوراي عالي ترافيك و تصويب طرح جامع حمل و نقل

سخنگوي شوراي شهر تهران با اشاره به تعلل اعضاي شوراي عالي ترافيك كشور در مورد تصويب طرح جامع حمل و نقل ترافيك تهران، اعلام كرد: اما با اين وجود اركان اين طرح در حال انجام است.
به گزارش ايلنا سخنگوي شوراي شهر تهران ديروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاري كه سرانجام طرح جامع ترافيك را در نظر مطرح كرد، گفت: جزييات اين طرح از جمله توسعه اتوبوس ها، گسترش خطوط مترو و ناوگان حمل و نقل عمومي در حال انجام است.
وي در پاسخ به اظهارات رييس سازمان حمل و نقل ترافيك تهران كه اجراي اين طرح از سوي مديريت شهري را مغاير با قانون اعلام كرده است، گفت: شوراي شهر از پيشنهادات اعضاي شوراي عالي ترافيك استقبال مي كند و اگر اين افراد مغايرت ها را بيان كنند، به طور قطع مشكلات برطرف مي شود.

مسوولان دولتي انرژي بيشتري براي بررسي طرح جامع ترافيك بگذارند

سخنگوي شوراي شهر تهران همچنين در واكنش به اظهارنظر ديگر رييس سازمان حمل و نقل و ترافيك كه مدت زمان بررسي طرح را شش ماه اعلام كرده، افزود: اين مدت زمان بسيار طولاني است و با توجه به حساس بودن موضوع بايد مسوولان دولتي انرژي بيشتري براي اين كار بگذارند.
به گزارش ايلنا، سخنگوي شوراي شهر تهران، در ادامه از آنچه تعداد زياد وسايل نقليه شخصي در خيابان هاي كشور به ويژه پايتخت خواند، انتقاد و اظهار كرد: پيش از اين شوراي شهر پيشنهادي ارائه كرده بود كه بر اساس آن بايد هيچ خودرويي پس از پنج سال كار در خيابان ها حضور نيابند و علاوه بر آن به ازاي پلاك شدن هر ماشين يك وسليه از چرخه خارج شود.

آمادگي كامل شهرداري براي پاكسازي معابر در هنگام بارندگي ها

شهردار منطقه هشت از آمادگي ستاد برف روبي منطقه براي پاكسازي معابر شرق و شمال شرق تهران در بارندگي هاي فصل زمستان خبر داد.
به گزارش مهر، مهندس مجتبي يزداني با اشاره به آغاز فصل زمستان و احتمال بارش برف و باران در روزهاي پيش رو تصريح كرد: خوشبختانه شهرداري در اولين بارش برف پاييزي سربلند بود و توانست با استفاده از نيروهاي مستقر در ستاد برف روبي نسبت به پاكسازي معابر اصلي از وجود برف اقدام كند.
وي با تاكيد بر اينكه مشكلات ترافيكي در هنگام بارندگي ها به هيچ عنوان ناشي از ماندن برف در معابر نيست افزود: قطعا در چنين روزهايي نيازمند مشاركت و همكاري بيشتري از سوي شهروندان هستيم تا رفت و آمدها در سطح شهر دچار اختلال نشود.
شهردار منطقه هشت همچنين از وجود زباله درون انهار و جوي ها به عنوان يكي از موارد مشكل ساز در رفت و آمد شهروندان نام برد و گفت: متاسفانه ريختن زباله در انهار علاوه بر اينكه هزينه هاي مديريت شهري را بالا مي برد باعث آبگرفتگي معابر و در نهايت موجب بروز ترافيك مي شود.

صدور پايان كار ملك
پس از تاييد نماي ساختمان

مديركل معماري و ساختمان معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران با بيان اينكه از اين پس پايان كار ملك پس از تاييد نماي ساختمان صادر مي شود گفت: بر اين اساس نماي ساختمان بنا شده بايد حداقل با دو ساختمان مجاور آن هماهنگ باشد.
به گزارش مهر، مهندس سيد صباح الدين متقي گفت: در فرآيند ساخت آخرين مرحله اي كه آماده مي شود طراحي نماي ساختمان است كه تا پس از ساخت كامل ساختمان نقشه مشخصي از آن ارائه نمي شود. وي افزود: بر اين اساس به همه مناطق 22 گانه شهرداري تهران ابلاغ شده است تا از اين پس پايان كار ساختمان پس از تاييد طراحي نماي ساختمان صادر شود.
متقي خاطرنشان كرد: در چارچوب تعريف شده براي اين كار، نماي ساختمان بنا شده حداقل بايد با دو ساختمان جانبي آن از نظر رنگ و... متناسب باشد و سطح پيش آمدگي و فرو رفتگي ساختمان و خط آسمان و زمين نيز در طراحي آن رعايت شود.

خطر انفجار
بيش از 17 هزار تاكسي گازسوز

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت برتاكسيراني شهر تهران گفت: متاسفانه به رغم تمام مكاتبات و درخواست هاي مكرر، هنوز متولي تست ادواري تاكسي هاي CNG سوز مشخص نشده است و خطر جدي اين تاكسي ها و شهروندان را تهديد مي كند.
به گزارش ايسنا، حسين تيموري كرماني اظهار كرد: تست هاي ادواري خودروهاي هاي گازسوز بايد هر شش ماه يك بار صورت گيرد، ولي تاكسي هاي CNG سوز مورد تست قرار نمي گيرند و خطر انفجار، اين خودروها را تهديد مي كند. وي تصريح كرد: مكاتبات زيادي براي مشخص شدن متولي تست ادواري تاكسي هاي CNG سوز با وزارت نفت، سازمان شهرداري ها، شركت بهينه سازي مصرف سوخت كشور و ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت و غيره صورت گرفته است، اما هيچ بخش و نهادي هنوز اين مسووليت را نپذيرفته و تاكسي هاي گازسوز با خطراتي كه تهديدشان مي كنند، سرگردان مانده اند. مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران خاطر نشان كرد: در حال حاضر بيش از 17 هزار تاكسي CNG سوز شهر تهران نياز به تست ادوراي دارند كه هر يك از آن ها با خطر انفجار مواجه اند.
تيموري كرماني با انتقاد از وضعيت موجود و بي توجهي برخي از مسوولان، گفت: به نظر مي رسد، عده اي در انتظار يك انفجار و تلفات جاني و مالي هستند تا به خود بيايند و متولي تست ادواري تاكسي هاي گازسوز را مشخص كنند. وي ادامه داد: گازي كه مورد استفاده قرار مي گيرد، به دليل اين كه مستقيم از دريا استخراج مي شود، رطوبت زيادي دارد و رطوبت نيز خوردگي مخازن را به دنبال خواهد داشت كه اين مساله، خطر انفجار مخازن را ايجاد مي كند و به همين دليل لازم است هر شش ماه يك بار يا نهايتا سالي يك بار، مخازن خودروهاي گازسوز مورد تست هاي ادواري قرار گيرد، اما تاكسي هاي گازسوز تهران با وجود آنكه چندين سال از عمرشان مي گذرد، مورد تست مخازن قرار نمي گيرند. مدير عامل سازمان تاكسيراني تصريح كرد: در حال حاضر مخازن تاكسي هاي LPG سوز هر چهار تا شش ماه توسط مركز پخش فرآورده هاي نفتي مورد تست ادواري قرار مي گيرد، اما تاكسي هاي CNG سوز به حال خود رها شده اند و مانند بمب هايي متحرك در سطح شهر تردد مي كنند، بدون آنكه كسي به خطراتي كه آن ها و شهروندان را تهديد مي كند، توجه داشته باشد.
حسين تيموري كرماني در پايان تاكيد كرد: هرچه سريع تر بايد امكانات لازم براي تست مخازن خودروهاي گازسوز و متوليان و مسوولان اين امر مشخص شود و در صورتي كه هرگونه حادثه اي به اين دليل رخ دهد، كساني كه كوتاهي مي كنند، بايد پاسخگو باشند.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن