تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798076694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمایی اثر جدید استاد فرشچیان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: استاد محمود فرشچيان در مراسم رونمايي از نماد تابلوي «جانباز دو چشم نابينا» خطاب به جانبازان گفت: شما جانبازان ماندگار هستيد و تعالي كشور مرهون رشادت.هاي شما بوده است و افتخار اين اثر هنري براي جانبازاني است که سربلندي كشور مديون آنهاست

به گزارش فارس مراسم رونمايي از تمبر يادبود و جديدترين اثر استاد محمود فرشچيان با موضوع جانبازان دو چشم نابينا با حضور استاد فرشچيان، مرتضي تمدن استاندار تهران، مجتبي رحماندست مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، عباس خامه.يار معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي، اسكندر يارنسب مديركل تبليغات و مراكز فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران، احمد اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ و حميد اعتماد دبير خانه نور تهران و جمع كثيري از جانبازان هنرمند و نخبه دو چشم نابيناي كشور در مجموعه فرهنگي سيدالشهدا عليه السّلام برگزار شد.

استاد فرشچيان در اين مراسم اظهار داشت: افتخار اين اثر هنري براي جانبازان است؛ جانبازاني كه استقلال و سربلندي كشور را مديون آنها هستيم.

وي ادامه داد: تمام ملت ايران مديون جانبازان هستند و هركاري انجام دهند در مقابل ايثارگري آنها هيچ است.
اين هنرمند پيش‎كسوت كشورمان بيان داشت: شما جانبازان ماندگار هستيد و تعالي كشور مرهون رشادت.هاي شما بوده است.

استاد فرشچيان در خصوص تابلوي جانباز دو چشم بيان كرد: سال گذشته خانه نور ايران پيشنهاد ارائه چنين كاري را به بنده دادند؛ اين تابلو تصوير يك انسان است كه فكر و انديشه او نوراني و خدايي است كه قلب او را نيز نوراني كرده است.

در ادامه مراسم، احمد اسماعيلي، ضمن قدرداني از مسئولان خانه نور، همسران و فرزندان جانبازان اظهار داشت: همسران و فرزندان جانبازان براي انجام تكليف با عشق و احساس مسئوليت و اعتقاد در كنار جانبازان هستند.

وي ادامه داد: خانه نور تهران و كشور از تشكل.هاي قوي جامعه ايثارگران است كه در زمينه.هاي مختلف اين حضور را شاهد هستيم. آنها همان.طور كه در دوران دفاع مقدس به فرمان حضرت امام خميني(ره) لبيك گفتند امروز در سنگرهاي علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي تلاش مي.كنند.

اسماعيلي ادامه داد: جانبازان ولايت.مدار نسبت به مسائل مهم كشور بي.تفاوت نيستند و در مقوله.هاي فرهنگي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان راويان در همايش.هاي مختلف نيز حضور پيدا مي.كنند؛ .آنها بايد اين حضور در صحنه را حفظ كنند چرا كه توصيه شهدا همين بوده است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ خطاب به جانبازان گفت: وصيت.نامه شما در جبهه.ها اطاعت از خط ولايت بود و گفته. بوديد كه عاشقانه و با چشمي باز در جبهه.ها حضور يافتيد.
وي يادآور شد: دشمن در 8 سال جنگ تحميلي با مدرن.ترين تجهيزات به كشور يورش آورد اما شما جانبازان با اطاعت محض از انقلاب اسلامي دفاع كرديد و امروز شاهد هستيم كه انقلاب ما به جهان صادر شده است.

اسماعيلي خاطرنشان كرد: كشورهاي مظلوم دنيا امروز انقلاب ما را شناخته.اند و فهميده.اند كه اين انقلاب بدون وابستگي به استكبار از حق مظلومان دفاع مي.كند و اميدواريم انقلاب.. اسلامي در جهان با رهبري واحدي به ثمر بنشيند.
وي يادآور شد: در انقلاب.هايي كه هم.اكنون در جهان مشاهده مي.كنيم خلل رهبريت مشاهده مي.شود كه در اينجا به اهميت نقش ولي.فقيه و فرماندهي ايشان پي.مي.بريم.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ يادآور شد: لبنان در مقاومت.هاي خود از ايثارگران و شهداي دفاع مقدس الگو گرفت و توانست پوزه اسرائيل را به خاك بمالد و اكنون مسئوليت ما بسيار سنگين شده است.

حميد اعتماد دبيرخانه نور تهران نيز گفت: يكي از فعاليت.هاي خانه نور ايران تعامل با مسئولان كشوري است و فرهنگ.سازي و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت از ديگر برنامه.هاي خانه نور ايران بوده كه با تمام تلاش وارد عرصه شده است.

به گزارش توانا، جانبازان دو چشم نابينا حشمت.الله صادق امير عقيقي، مهناز دارابي، خليل اقدام.پناه و آقاي جهانيان، ذوقي و ميرطاهري از نخبگان ايثارگر در عرصه.هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و ورزشي بودند كه مورد تجليل قرار گرفتند. همچنين لوح سپاسي از سوي رئيس و نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و استاندار تهران به پاس قدرداني از هنرمندي استاد فرشچيان به وي اهدا شد.

گفتني است، اثر استاد فرشچيان با عنوان «نماد جانباز دوچشم نابينا» بعد از رونمايي به موزه شهداي مركزي واقع در خيابان طالقاني اهدا مي.شود.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن