تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798156972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي‌


فردا، آخرين اردوي تيم ملي كاتا و كوميته كاراته‌

در شرايطي كه كادر فني تيم ملي كاراته بزرگسالان از پيوسته بودن آخرين مرحله اردوهاي آماده‌سازي اين تيم تا پيش از اعزام به نوزدهمين دوره پيكارهاي جهاني ژاپن خبر داده بودند، اردوهاي تيم ملي، ديروز تعطيل شد و تمرينات از فردا دوباره پيگيري مي‌شود.‌اين تعطيلي اردو در شرايطي انجام شد كه هنوز زمان دقيق اعزام به مسابقات جهاني كاراته مشخص نيست. 18، 19 و 20 آبانماه براي اعزام تيم ملي به ژاپن اعلام شده است!

به نظر مي‌رسد مشكلات پروازي مانع آن شده است كه زمان دقيق اعزام به پيكارهاي جهاني اعلام نشود.كاروان اعزامي كاراته بزرگسالان به مسابقات جهاني، شامل 30 ورزشكار و مربي است.

مهلت يك ماهه سازمان بازرسي به رئيس سازمان تربيت‌بدني‌

مهلت يك ماهه‌اي براي اصلاح قانون به رئيس سازمان تربيت‌بدني داده‌ايم كه اگر ترتيب اثر ندهند، اقدامات قانوني را انجام مي‌دهيم.

مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي گفت: انتخابات كميته ملي المپيك كه منجر به رياست علي‌آبادي در اين كميته شد، خلاف قانون فعلي است. بايد قوانين اصلاح شود. ما تذكرات خود را داده‌ايم.‌

وي افزود:‌ از مجلس و رئيس جمهوري خواسته‌ايم لايحه يا طرح دوفوريتي ارائه كنند تا مشكل قانوني برطرف شود. مهلت يك ماهه‌اي داده‌ايم كه اگر ترتيب اثر ندهند، طبق فهرستي كه استخراج مي‌كنيم، از تمام كساني كه طبق قانون دوشغله هستند، مي‌خواهيم كه از يك شغل خود انصراف بدهند. اگر اين كار را نكنند، اقدامات قانوني خود را انجام خواهيم داد.

ديدار نمايندگان يونسكو از زورخانه ملي شهيد فهميده‌

، رئيس كميته علوم و سياست و رئيس كميته ورزش سازمان علمي فرهنگي ملل متحد يونسكو با ديدن زورخانه ملي شهيد فهميده و اجراي شيرين‌كاري باستاني‌كاران از نزديك با اين ورزش زيبا و جذاب ملي ايرانيان آشنا شدند.

در اين ديدار كه با حضور جمعي از پيشكسوتان ورزش پهلواني و زورخانه‌اي انجام شد، تيم منتخب زورخانه‌اي نمايش زيبايي از اين ورزش ارائه كرد كه در خلال اين ورزش بارها و بارها مديران يونسكو و حاضران به وجد آمده و ورزشكاران را تشويق كردند.ايواماتو، رئيس كميته علوم و سياست يونسكو، با تمجيد از ورزشكاران و مرشد، فضاي زورخانه را شاهكار هنري، فرهنگي ورزشي دانست و گفت: در اين ورزش هم به جسم توجه شده و هم به معنويت و صداي ضرب و نواي مرشد و هماهنگي و هارموني بين ورزشكاران و مرشد نيز از نكات قابل‌توجه و ارزشمند اين ورزش است.

در پايان يادبودهايي از جمله نماد زرين زورخانه‌اي، لباس ورزش باستاني و يك جفت ميل فانتزي از طرف فدراسيون به نمايندگان يونسكو اهدا شد.

فعاليت گروه 7 نفره براي يافتن پزشك تيم ملي كوهنوردي‌

يك گروه هفت نفره از بهترين شرپاها براي يافتن پزشك تيم ملي اميد ايران به منطقه هيماليا اعزام شدند.

اقبال افلاكي دبير فدراسيون كوهنوردي و صعودهاي ورزشي با اعلام خبر بالا، گفت: از ديروز صبح طبق قرارداد با يك شركت نپالي، مبلغ 52 هزار دلار به صورت نقدي پرداخت شد و گروهي هفت نفره از بهترين شرپاهاي اين كشور كه سابقه خوبي در صعود به ارتفاعات 8 هزار متري دارند، جستجو براي يافتن سعيد بهاءلو را آغاز كردند.

آغاز رقابت ليگ برتر كبدي از 24 آبان با حضور 11 تيم‌

سومين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر كبدي باشگاه‌هاي كشور از 24 آبانماه جاري با حضور 11 تيم در دو گروه آغاز خواهد شد.

در گروه اول اين رقابت‌ها، راه و ترابري گلستان، هيات كبدي همدان، دولت‌آباد اصفهان، سجاد زابل و دانشگاه پيام نور تالش حضور دارند و تيم‌هاي ايثار محمدآباد گرگان، هيات كبدي تهران، راه و ترابري اصفهان، صدرا زيرآب مازندران، فرمانداري زهك سيستان و بلوچستان و هيات كبدي آذربايجان غربي در گروه دوم به رقابت مي‌پردازند.

دانشگاه آزاد، قهرمان ليگ برتر دوچرخه‌سواري در رشته پيست‌

تيم دانشگاه آزاد، قهرمان مسابقات پيست ليگ دوچرخه‌سواري ايران شد.

در پايان مسابقات پيست در تهران تيم دانشگاه آزاد با 958 امتياز در صدر ايستاد. پيكان تهران با 744 امتياز مكان دوم را به خود اختصاص داد و مس كرمان با 670 امتياز در جاي سوم قرار گرفت.

مسابقات ليگ برتر دوچرخه‌سواري در رشته پيست با حضور ركابزنان 11 تيم در چهار مرحله برگزار شد.

آغاز خوب ملي‌پوشان ايران در مسابقات واترپلو قهرماني نوجوانان آسيا

ملي‌پوشان كشورمان در نخستين دوره مسابقات واترپلوي قهرماني نوجوانان آسيا كه در استخر مجموعه ورزشي آزادي تهران دنبال مي‌شود، رقابتهاي خود را با پيروزي آغاز كردند.

ديدار افتتاحيه اين رقابت‌ها را دو تيم ازبكستان و قطر برگزار كردند، اين مسابقه در پايان با نتيجه 28 بر 4 به سود ازبكستان پايان يافت. ايران نيز 19 بر 6 سنگاپور را شكست داد.

برپايي اردوي تيم ملي جودو اميد براي مسابقات غرب آسيا

اردوي تيم ملي جودو اميد براي حضور در نخستين دوره رقابتهاي غرب آسيا از امروز در آكادمي ملي المپيك آغاز شد.

تيم اميد ايران درحالي مهياي حضور در اين رقابتها مي‌شود كه مشخص نيست قوانين جديد جودو در اردن اجرا شود يا خير؟

فدراسيون جهاني جودو مدتي قبل و در زمان برگزاري رقابتهاي جهاني جوانان برخي تغييرات را در قوانين داوري، قرعه‌كشي و جدول مسابقات اعمال كرد. پيش از اين در صورتي كه قوانين جديد در رقابتهاي معتبري همچون جهاني جوانان به صورت آزمايشي به اجرا گذاشته شود، از سوي فدراسيون جهاني مصوبه اجرايي آن صادر مي‌شد.

يكه‌تازي ملي‌پوشان اسنوكر در مسابقات جهاني اتريش‌

سهيل واحدي و امير سرخوش، ملي‌پوشان اسنوكر ايران كه براي حضور در مسابقات جهاني اسنوكر به شهر اتريش اعزام شده‌اند، با غلبه بر حريفان صاحب‌نام در دور اول مسابقات يكه‌تازي كردند.‌

سهيل واحدي، بازيكن خوش‌استيل كشورمان در روز دوم اين مسابقات شگفتي‌ساز شد و محمد شهاب، نايب قهرمان جهان و قهرمان مسابقات داخل سالن ماكائو از امارات را با نتيجه 4 بر يك شكست داد.

وي پس از پيروزي بر حريف نامدار اماراتي، بازيكنان كشورهاي اتريش، اسپانيا، اردن و مجارستان را نيز شكست داد و فقط مقابل بازيكن چيني شكست خورد. وي ديروز در آخرين بازي خود مقابل بازيكني از كشور ايرلند قرار گرفت.‌

امير سرخوش، ديگر ملي پوش كشورمان نيز خوش درخشيد. او با شكست حريفاني از كشورهاي ليبي، ليتواني، روسيه و اتريش چشم به بازي آخر خود مقابل هنگ‌كنگ دوخته است. بازيكن ريزنقش كشورمان مقابل حريفاني از آلمان و استراليا تن به شكست داد ولي صعودش به همراه واحدي به مرحله بعد حتمي شده است.مسابقات جهاني اسنوكر در 13 گروه و با حضور 101 شركت‌كننده تا 19 آبان ادامه دارد.‌

دعوت از نفرات برگزيده مسابقات دوگانه بانوان به تيم ملي‌

نفرات برگزيده نخستين دوره مسابقات دوگانه زنان قهرماني كشور به اردوي تيم ملي دعوت مي‌شوند.

پروانه نظرعلي، نايب رئيس فدراسيون سه‌گانه درباره نخستين دوره مسابقات قهرماني كشور دوگانه زنان گفت: با وجود اينكه بيش از چند ماه از فعاليت اين رشته در ايران نمي‌گذرد، اما با توجه به جذاب و مفرح بودن اين رشته مورد استقبال زنان ورزشكار قرار گرفت، به طوري كه 13 استان در اين مسابقات حاضر شدند. 50 نفر از سراسر كشور در كلاس‌هاي مربيگري و داوري شركت كردند. اين شروع خوبي براي توسعه ورزش دوگانه بين زنان كشور است.‌

وي تاكيد كرد: دومين دوره مسابقات قهرماني كشور، اسفندماه سال جاري در كيش برگزار خواهد شد. سازمان تربيت‌بدني 20 ميليون تومان به ورزش بانوان اختصاص داد.‌

اميرخاني: مربيان ، سبك جودو ملي‌پوشان ايران را تغيير دهند

ملي‌پوش وزن منهاي 81 كيلوگرم جودو ايران كه خود را براي شركت در مسابقات انتخابي آماده مي‌كند، تاكيد كرد كه مربيان تيم‌ملي بايد سبك جودو ملي‌پوشان را تغيير دهند.

ايرج اميرخاني، ملي‌پوش جودو ايران و دارنده مدال نقره مسابقات جهاني جوانان، درباره حذف چهار جودوكاي ايران در دوره اخير مسابقات جهاني جوانان تصريح كرد: قوانين جديد عملا به ضرر تيم ايران تمام شد. جودوكاهاي شاخص دنيا از سبك‌هاي مختلفي استفاده مي‌كنند، از جمله روس‌ها كه شگرد آنها گارد يك‌طرفه است و يا ايراني‌ها كه بيشتر به سبك گرجي مسابقه مي‌دهند. در واقع برخي فنون كشتي نيز وارد جودو ما شده است. به همين دليل بايد مربيان نوع تمرينات تيم ملي را تغيير دهند.‌




 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 461]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن