تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798164114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود رایگان نرم افزار Adobe Premiere Pro CS5 5.0.3


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مفید و مختصر باید گفت که این نرم­افزار نسل دیگری از ویرایش پیشرفته را با خود به ارمغان می­آورد!


[تصویر: mvomkod4i2czhgqsnyt.jpg]

نرم­افزار Adobe® Premiere® Pro CS5 قابلیتهای غیرمنتظره­ای را در زمینه تولید ویدئو ارائه می­دهد و به لطف “موتور بازپخشAdobe Mercury ” شتابدهی­شده با پردازشگر گرافیکی تحول­آفرین ۶۴ بیتی­اش شما را قادر می­سازد که به­طور چشمگیری بر سرعت کار خود بیافزایید. شما می­توانید به راحتی با فرمتهای ویدئویی مدنظرتان کار کنید و فرایند تولید را از اسکریپت­نویسی تا ویرایش، رمزگذاری، و انتقال نهایی شتاب بخشید. با گردش­کارهای صنعت­محورِ بدون­نوار ساده، که نیاز به تغییر­کد (transcoding) و نوآرایی (rewrapping) فایلها را بدون تغییر کیفیت فیلمهایتان حذف می­کند، در وقت خود صرفه­جویی نمایید. فایلهای ویدئویی را با نرم­افزار Adobe OnLocation™ CS5 عملا از هر­گونه دوربین — از جمله دوربینهای بدون­نوار – دریافت کنید. پروژه­های نرم­افزارهای Final Cut Pro محصول کمپانی Apple و نرم­افزار Avid را به نرم­افزار Adobe Premier Pro وارد یا صادر کنید تا بتوانید قابلیتهای جدیدی را با After Effects®، Photoshop®، و دیگر نرم­افزارهای کمپانی Adobe تجربه نمایید که با ایجاد یکپارچگی بین ابزارهای Adobe با پروژه­های ایجاد شده در این ویرایشگرهای غیرخطی ویدئویی (NLE) در وقت شما صرفه­جویی می­کنند.

با نرم­افزار Adobe Story، که یک سرویس آنلاین Adobe CS Live می­باشد که با نرم­افزار Adobe Premier Pro یکپارچه می­شود، با سرعت بیشتری از اسکریپت به صفحه بروید. اسکریپتها را به Adobe Story وارد کنید تا لیستهای عکس ایجاد شود، اسکریپتها را در ویدئوها تنظیم کنید و برشهای درشتی ایجاد نمایید، و سپس ویدئو را برای ایجاد تجربه­های آنلاین جذاب بهینه­سازی نمایید. سرویسهای CS Live‌ برای مدتی محدود رایگان هستند. کاملا نوطراحی شده برای عملکرد درخشان موتور بازپخش کاملا نوطراحی شده Mercury Playback Engine در نرم­افزارPremiere® Pro CS5 ارائه شده است که عملکردی بسیار چشمگیر و پیشرفتهایی در زمینه پایداری با خود به همراه دارد. Mercury Playback Engine 64 بیتی، چندهسته­ای و شتاب­گرفته از پردازشگر گرافیکی است که امکانی روان و همزمان برای ویرایش ارائه می­دهد. افزایش کارایی با استفاده از گردش­کار (فایل­محور) بدون­نوار کار با آخرین فرمتهای بدون­نوار به لطف پشتیبانی جدید Adobe® Premiere® Pro برای دوربینهای XDCAM HD 50، AVCCAM، DPX، و AVC-Intra و همچنین دوربینهای DSLR و RED. با پشتیبانی درونی (native) لازم نخواهد بود وقت ارزشمندتان برای تولید را برای تبدیل فرمت یا نوآرایی تلف کنید، و همیشه به کیفیت اصلی فایل دسترسی داشته باشید. استفاده از قدرت ابزارهای خلاق Adobe در پروژه های دیگر ویرایشگرهای غیرخطی (NLE) مزایای خلاقانه ابزارهای Adobe را به کل پروژه تولیدی­تان ببرید و به کاوش در قابلیتهای جدید نرم­افزار Adobe® After Effects® و دیگر نرم­افزارهای Adobe‌ بپردازید. شما در حین کار با نرم­افزار Adobe Premiere® Pro می­توانید با وارد یا صادر کردن پروژه­های Final Cut Pro و Avid با همکارانتان تشریک مساعی موثرتری داشته باشید. ویدئوهای خود را با متن یا بدون متن (script) به محیط آنلاین ببرید نرم­افزار Adobe Premiere® Pro با گردش­کارش که غنی از اسناد داده­هاست با Adobe Story، که یکی از سرویسهای آنلاین Adobe CS Live است، درها را به روی تولید سریعتر و نتایج بهتر، به­ویژه برای محتوای آنلاین، می­گشاید. سرویسهای CS Live برای مدتی محدود رایگان هستند.
قابلیتهای جدید در نرم­افزار Adobe Premier Pro CS5:
نرم­افزار Adobe® Premiere® Pro CS5 به کمک موتور بازپخش Adobe Mercury تحول­آفرین ۶۴ بیتی که با پردازشگر گرافیکی شتاب می­گیرد، یک گردش­کار بسیار کارآمد متن­به­صفحه، و پشتیبانی از جدیدترین فرمتهای بدون­نوار دوربین که ویرایش بدون­تاخیر را برای شما امکانپذیر می­سازد همه بخشهای فرایند تولید ویدئو را بهبود می­بخشد.
نرم­افزار Adobe Premier Pro CS5 برای اجرا به یک سیستم عامل ۶۴بیتی نیاز دارد.

دانلود Adobe Premier Pro CS5 5.0.3






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3913]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن