تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798234109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

12 فيلم براي تعطيلا‌ت آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: فيلم براي تعطيلا‌ت آخر هفته


در ميان 12 فيلمي كه قرار است آخر هفته پخش شود، يكي از آثار قديمي و كلاسيك سينماي جهان نيز قرار دارد. اين فيلم «هجوم ربايندگان جسم» نام دارد و آن را كارگردان مطرح سينما يعني دان سيگل كارگرداني كرده است.

فيلم داستاني بظاهر ساده را روايت مي‌كند، اما خيلي زود مشخص مي‌شود ماجرا بسيار پيچيده‌تر از آن چيزي است كه تصور مي‌شد. اين فيلم داستان زندگي آرام آدم‌ها را در يك شهر كوچك به تصوير مي‌كشد اما با بروز اتفاقاتي پاي موجودات عجيب و غريب فضايي به داستان باز مي‌شود. اين فيلم فردا ساعت 30/20 از شبكه چهار پخش خواهد شد.بجز اين، فردا فيلم‌هاي ديگري مثل «سرقت در 60 ثانيه» با بازي نيكلاس كيج و نيز فيلم «عمليات ناممكن» با بازي رايان رينولدز از شبكه تهران پخش خواهد شد كه ديدن آنها خالي از لطف نخواهد بود.


شبكه يك
قاضي، امروز ساعت 00/22
بوي خوش زندگي، فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «قاضي» به كارگرداني ويسنزو مارانو امشب ساعت 22 ازشبكه يك سيما پخش مي‌شود.
يك قاضي كه همراه همسر و پسرش درويلايي زندگي مي‌كنند، مأمور رسيدگي به پرونده جنايات يك گروه بزرگ مافيايي مي‌شود. يكي از همكاران قديمي‌ از طرف دولت به عنوان اسكورت همراه او مي‌شود.فيلم سينمايي «قاضي» محصول سال 2005 كشور فرانسه است.فيلم سينمايي «بوي خوش زندگي» به كارگرداني ابوالحسن داوودي ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
«كمال» و «جمال» برادر دو قلو و شبيه به هم هستند، اما با دو نوع روحيه و اخلاق متفاوت كه همين موضوع ماجراهاي بسياري را به وجود مي‌آورد. عليرضا خمسه، فريبرز عرب‌نيا، عباس محبوب، ابراهيم‌آبادي، غلامحسين لطفي و گوهر خيرانديش در اين فيلم ايفاي نقش كرده‌اند.

شبكه دو
ايلوگ، امروز ساعت 20/13
سقوط، امشب ساعت 30/23
بر فراز مهر، فردا ساعت 30/18

فيلم تلويزيوني«ايلوگ» به كارگرداني فريدون نجفي و تهيه كنندگي سيد امين رضوي امروز ساعت 20/13 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
ايلوگ نام راهي يخي است كه دو ايل بختياري قصد عبور از آن را دارند. در طول مسير ماجرايي روي مي‌دهد كه منجر به اختلاف ميان اين دو ايل مي‌شود.فيلم تلويزيوني «سقوط» امشب ساعت 45/23 ازشبكه دو سيما پخش مي‌شود.
سميرا، خبرنگار روزنامه درآستانه ازدواج با بابك است.بهروز هم دانشگاهي سابق سميرا كه اينك معتاد و توزيع كننده خرده پاي مواد مخدراست به محل كار سميرا آمده و اطلاعاتي پراكنده درباره كارهاي خلاف بابك به او مي‌دهد.«سقوط» به كارگرداني علي حلوي و تهيه كنندگي عفت صوفي امسال ساخته شده است.

فيلم تلويزيوني «برفرازمهر» با بازي پروانه معصومي، حبيب دهقان‌نسب، افشين نخعي و مهسا مهجور از توليدات سال جاري صداوسيماي مركز مهاباد، فردا ساعت 30/18 از شبكه دوسيما پخش مي‌شود.داستان «برفرازمهر» به كارگرداني حسن لفافيان درباره رانش زمين در منطقه‌اي از آذربايجان غربي است كه باعث مي‌شود دكل‌هاي برق فشارقوي منطقه شكسته شده و برق‌رساني در دو منطقه مياندوآب و مهاباد دچار مشكل شود. مهندس متخصص اداره برق استان به مرخصي رفته و لاجرم از مهندس راه‌پيما خواسته مي‌شود از مركز به منطقه بيايد و مشكل را رفع كند.

شبكه سه
پل خورشيد، امروز ساعت 20
لنچ گيل‌بابا، فردا ساعت 30/10
تلخون، فردا ساعت 23

شبكه 3 سيما هم امروز ساعت 20 فيلم تلويزيوني «پل خورشيد» را پخش مي‌كند.
در خلاصه داستان فيلم آمده: «پل خورشيد» كه درنزديكي گچساران قرار دارد، سست شده است. اين در حالي است كه بزودي محموله‌اي بزرگ و سنگين حاوي توربين‌هاي نفت و گاز قرار است از روي پل عبور كند، بنابراين بايستي طي چند روز پل تعمير و مرمت شود.
در اين فيلم تلويزيوني كه به كارگرداني فريد الدين نيك جو ازتوليدات صدا وسيماي مركزياسوج است، رضا فياضي، بهناز جعفري، مارال اصغريان، مسعود شريف و جمشيد جهان‌زاده به ايفاي نقش پرداختند.

اين شبكه همچنين فيلم تلويزيوني «لنچ گيل بابا» محصول صدا و سيماي مركز گيلان را فردا ساعت 30/10 پخش خواهد كرد.
لنچ گيل بابا، داستان زندگي گروهي است كه در بندر كياشهر كار مي‌كنند و با يكديگر رابطه‌ خانوادگي و دوستانه دارند. مدتي است ميزان صيد كاهش يافته و مردم منطقه به دنبال دليل آن هستند تا اين‌كه پس از تحقيقات علت آن ورود شانه دار آمريكايي به درياي خزر است، مشخص مي‌شود. فيلم تلويزيوني «تلخون» به كارگرداني عليرضا اميني نيز فرداشب ساعت 23 پخش خواهد شد.فيلم تلويزيوني تلخون به نويسندگي حسين مرتضايي آبكنار و تهيه‌كنندگي مجيد مولايي در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما توليد شده است.
تلخون قصه سه جوان است كه يكي از آنها در يك مهماني شبانه دچار حادثه شده و مي‌ميرد.دوستانش جنازه او را به بيرون شهر منتقل مي‌كنند، اما گروهي مدعي مي‌شوند كه او را گروگان گرفته‌اند.

شبكه 4


روزي كه ... ، امروز ساعت 40/15
هجوم ربايندگان جسم فردا ساعت 30/20

فيلم سينمايي «روزي كه زمين از حركت ايستاد» به كارگرداني رابرت وايز امروز ساعت 40/15 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: يك سفينه از سياره ديگر به شهر واشنگتن فرود مي‌آيد. سرنشين آن كه يك موجود فضايي انسان‌نماست، از آن پياده مي‌شود و تقاضا دارد جلسه‌اي با نمايندگان تمام ملت‌ها داشته باشد تا او بتواند نظريات موجودات سياره دوردست را با آنها در ميان بگذارد و خطرات آينده‌اي را كه زمين را تهديد مي‌كند به آنها اعلام كند.فيلم سينمايي «هجوم ربايندگان جسم» به كارگرداني دان سيگال فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سينما چهار» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
پزشكي در يك شهر كوچك حومه لس‌آنجلس زندگي آرام و منظمي دارد و همه شهر با او به احترام رفتار مي‌كنند، نامزدش نيز بعد از مدت‌ها نزدش باز مي‌گردد و آنها تصميم به آغاز زندگي جديدشان مي‌گيرند. اتفاقات عجيبي در شهر مي‌افتد و يك زن بيمار ادعا مي‌كند عموي او عموي واقعي او نيست و فرق كرده است. يك پسربچه نيز مادر خود را مادر واقعي خود نمي‌داند و از دست او فراري است.

شبكه تهران

عمليات ناممكن ، 40 دقيقه بامداد فردا
سرقت در 60 ثانيه، فردا ساعت 30/13

شبكه تهران نيز فيلم سينمايي «عمليات ناممكن» را 40 دقيقه بامداد فردا از شبكه تهران پخش مي كند.
عمليات ناممكن داستان 3 دوست است كه اسم گروهشان را فول پروف گذاشته‌اند. آنها تفنني نقشه سرقت مي‌كشند. به طور تصادفي نقشه سرقت از يك جواهرفروشي‌ كه خودشان كشيده بودند، به سرقت مي‌رود. «سرقت در 60 ثانيه» نيز فردا ساعت 30/13 از شبكه تهران پخش مي‌شود.يك دزد ماهر اتومبيل به اسم رندال و معروف به ممفيس قادر است طي حداكثر 60 ثانيه هر خودرو با هر سيستمي امنيتي را سرقت كند. او طي ساليان طولاني از همين راه زندگي را سپري كرده، اما اكنون به نوعي پوچي رسيده است. او تصميم گرفته تا در زندگي خود تجديدنظر كند. نيكلاس كيج و تي‌جي كراس در فيلم سينمايي سرقت در 60 ثانيه ايفاي نقش كرده‌اند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 484]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن