واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مديريت نخست فيلم با آقاي گلزار بر سر اين رقم به توافق رسيده بودند و من هم به احترام طرفين تسليم اين توافق شدم. محمد تاجیک : همزمان بااکران فیلم دموکراسی تو روز روشن به کار گردانی علی عطشانی ،روایتهای و اظهار نظر های جدید وتازه ای درباره دستمزد بحث برامگیز محمد رضا گلزار مطرح شده است . حمید فرخ نژاد بازیگر محبوب ومطرح سینمای ایران درتازه ترین گفت وگوی خود با همشهری جوان به دفاع از دستمزد اخیر گلزار پرداخته وگفته است :چرا رضا گلزار نباید نود میلیون بگیرد ؟ وقتی حضورش در یک فیلم آنقدر موثر است چرا نگیرد ؟چرا سهم نداشته باشد منطقی است . وی در ادامه گفته : من می توانم بگویم برای فلان فیلم یک میلیارد می گیرم . می گویند نمی دهیم به همین راحتی .وقتی به یک بازیگر این قدر می دهند تهیه کننده که از پشت کوه نیامده ،می داند حضور این آدم با این قیمت سه برابر بازگشت سرمایه دارد . چرا نباید بگیرد؟ باید خوب هم بگیرد .بازیگری هم که می آید ضعفهای فیلمنامه را می پوشاند هم باید پول بگیرد امانه به اندازه بازیگر تجاری . /گلزار 38 روز در خدمت فیلم بود/ محمد علی زم تهیه کننده فیلم دموکراسی تو روز روشن نیز در گفت وگویی باتهران امروز در پاسخ به سوالی درباره دستمزد محمد رضا گلزار گفته :مديريت نخست فيلم با آقاي گلزار بر سر اين رقم به توافق رسيده بودند و من هم به احترام طرفين تسليم اين توافق شدم. ضمن اينكه آقاي گلزار به هر ميزاني كه لازم بود براي فيلم وقت ميگذاشتند و سكانسهاي مربوط به ايشان اگر چه حدود 9 روز به طول انجاميد (نه سه روز) كه اين 9 روز، لابهلاي حدود 38 روز ايام فيلمبرداري بود كه ايشان آماده و در خدمت پروژه بودند. ما ميتوانستيم از حضور فيزيكي مرگ در صحنههاي بيشتري از فيلم استفاده كنيم و با اين كار جذابيت حضور آقاي گلزار را براي علاقمندان بر ايشان افزايش مييافت و قطعا جايي هم براي انتقاد (كاهش حضور و افزايش دستمزد ايشان ) باقي نميماند. /نقش اصلی با گلزار است / آقای زم در ادامه صحبتهای خود گفته :اين كار(گرچه مورد پسند عامه بود) به صلابت شخصيت مرگ و فرهنگ معنوي حاكم بر فيلم آسيب ميزد و ما از اين سوءاستفاده خودمان را محروم كرديم. (در واقع نخواستيم كار را آبكي كنيم ). در اين فيلم بر خلاف برداشت منتقدين، نقش اصلي با مرگ( گلزار) است .گر چه اين شخصيت به خاطر صلابتش بايد كم نمايانده ميشد،اما كشش و حركت و معنا و مفهوم قصه فيلم مرهون شخصيت مرگ است و از نظر كار درام اگر حضور فيزيكي و متا فيزيكي مرگ را از قصه بگيريم اين قصه فاقد امكان ساخت خواهد بود. از اين نظر حضور مرگ در بخشي از فيلم، فيزيكي و در همه فيلم به صورت متافيزيكي قابل لمس است. اميدوارم سينماي ايران به آنچنان اقتداري برسد كه پرداخت چنين رقمهايي كسي را آزرده نسازد و يك اثر ارزشمند و متفاوت فرهنگي را كنار حاشيههاي اينچنيني نسازد. /تکذیب اسپانسر 400میلیونی/ محمد علی زم در پاسخ به پرسش دیگری گفته :جناب گلزار امكان جذب و معرفي هيچ اسپانسري را براي اين فيلم نداشتند و شايعه وجود اسپانسر 400 ميليون توماني تكذيب ميشود. ما فقط از حدود بيست ميليون تومان كالاي اسپانسري (ساعت و كامپيوتر)بهره مند بوديم. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]