تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791668994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت جعبه کليد پارچه اي


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
ساخت جعبه کليد پارچه اي
ساخت جعبه کليد پارچه اي     لوازم مورد نياز - مقواي ماکت 3 ميلي متري - چسب چوب - قيچي - خط کش فلزي - گونيا - کاتر - کش پهن 3 سانتيمتري - پارچه هاي نخي طرح دار و ساده - مقواي سفيد معمولي ابعاد سطح جعبه 14×14 سانتيمتر ابعاد کف جعبه 5/11×5/11 سانتيمتر پشت ديواره جعبه 14×4 سانتيمتر ابعاد ديواره جعبه 1/12×4 سانتيمتر 1- ابعاد مقواي ماکت را کاملاً با گونيا منظم و صاف کنيد و برش بزنيد . اندازه هاي جعبه را روي مقوا با خط کش و گونيا بکشيد و بعد با کاتر و خط کش فلزي برش بزنيد .
ساخت جعبه کليد پارچه اي
2- محل برش ابعاد ديواره جعبه را با قلم مو چسب چوب بزنيد و به هم بچسبانيد . با کش پهن ، دور تا دور ديواره جعبه را بپيچيد ، محکم ببنديد تا در اين مدت زمان کاملاً ثابت و محکم شود .
ساخت جعبه کليد پارچه اي
3- لبه هاي کف جعبه را به لبه هاي ديواره جعبه با چسب چوب بچسبانيد . چسب چوب به لبه هاي اطراف جعبه و همچنين به لبه هاي کف جعبه بزنيد تا استحکام مناسب تري داشته باشد . در تمام اين مدت کش را از دور جعبه باز نکنيد.
ساخت جعبه کليد پارچه اي
4- پس ا زاينکه کاملاً جعبه خشک شد کش را از اطراف آن باز کرده و دور تا دور جعبه را چسب زده و پارچه را به دور سطح جعبه بچسبانيد .
ساخت جعبه کليد پارچه اي
5- براي چسباندن پارچه به سطح داخلي جعبه ابتدا لبه هاي پارچه را تا زاويه هاي اتصال ديواره هاي جعبه برش بزنيد سطح داخلي جعبه را نيز چسب زده ومطابق شکل پارچه را تا کرده و بچسبانيد تا کاملاً لبه ديواره هاي داخلي پارچه کشي شود . 6- مقواي سفيد رنگي را به اندازه کف جعبه برش زده سپس پارچه نخي را به اندازه يک سانت بزرگتر از مقواي سفيد رنگ برش زده و با چسب چوب آن را کاملاً به اين مقوا بچسبانيد ، سپس اين مقوا را پس از خشک شدن به کف جعبه بچسبانيد تا نماي داخلي جعبه کاملاً تميز و يک دست شود .
ساخت جعبه کليد پارچه اي
7-پارچه طرح دار را کاملاً بازکرده ، قطعات کف ، ديواره و درب جعبه را به فاصله نيم سانتيمتري از هم روي پارچه گذاشته و از هر سمت کف و درب جعبه 4 سانت و از اطراف آن 5/2 سانتيمتر پارچه را اضافه گذاشته و برش بزنيد. سپس تمام قطعات را کاملاً چسب زده و به پشت پارچه بچسبانيد . دقت کنيد هيچگونه چين و شکني در سطح پارچه ايجاد نشود و کاملاً صاف باشد .
ساخت جعبه کليد پارچه اي
8- لبه هاي پارچه را تا زده و به لبه هاي اطراف سطح جعبه بچسبانيد . براي زواياي درب و کف جعبه لبه هاي پارچه را چسبانده سپس اضافه هاي آن را به صورت اريب برش بزنيد و جدا کنيد . بگذاريد کاملاً خشک شود .
ساخت جعبه کليد پارچه اي
9- کف و ديواره پشت مقوايي را که با پارچه طرح دار پوشانده بوديد چسب چوب زده و به جعبه اي که سطح داخلي جعبه را تشکيل مي دهد بچسبانيد . قسمت درب جعبه را آزاد بگذاريد . سپس جسمي سنگين را حدود 12 ساعت داخل جعبه بگذاريد تا کاملاً بچسبد . مقوايي را که قبلاً طرز ساختن آن در شماره 6 گفته شده بود را مجدداً آماده کرده و به سطح داخلي درب جعبه بچسبانيد تا سطح درب داخلي جعبه نيز نماي تميزتري داشته باشد . مي توانيد اين پارچه کشي را با پارچه طرح دار استفاده شده در سطح نيز انجام دهيد تا سطح بيروني آن يک دست شود . منبع:مجله بانو ش 2 /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9879]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن